11. maaliskuuta 2012

Julkkubongari


Ohhohoijaa, mikä viikonloppu.
Mutta ei siitä sen enempää.

Perjantaina kävin sängynpäätyhommiin.
Ostin kuumaliimapyssyn ja 4 kpl istuintyynyjä ja ajattelin että saan kätevästi ihka uuden sänkypäädyn, jos kuumaliimaan tyynyt päätyyn kiinni.
 
No, ei se ihan noin mennyt.
Kuumaliimapyssy, jota mulla oli kunnia NÄHDÄ ensimmäistä kertaa elämässä ei suostunut yhteistyöhön.
Sieltä tuli sitä helkkarin mössö niin hitaasti, että liima oli tyynyn yhestä päästä kerkenyt jo jähmettymään, ku mä vasta ammuin toista päätä.
Ja se ei tarttunut millään kiinni, vaikka mä painoin sitä jaloillani 20 minuuttia (ja luin samalla Sophia Kinsella uutta kirjaa, joka on muuten ihan sikahyvä).

Siitä ei siis tullut ton näköistä:


Mutta siitä tuli tän näköinen:



Jeij! Liitutaulumaali kotiutui vihdoin meillekin!


Kysymys: Miten sitä putsataan niin ettei jää typeriä jälkiä?
Tällä hetkellä se on sellaista ettei saa näpeillä koskeakaan, heti jää tahra.
Hyvin vaikea on koittaa saadaa isäntää ymmärtämään, että sängyssä voi nukkua ainoastaan kädet kiltisti vierellään, ei esim. pään yläpuolella, koska päätyyn jää sormenjälkiä.


Bongasin Itiksestä uuden tanskalaisen kaupan.
Se on niin hyvä kauppa, että kävin siellä saman tien kaks päivää putkeen ostoksilla.


Esimerkiksi tämä Iittalan taika-sarjaa muistuttava sisustustarra maksoi kokonaiset 3 euroa.


Siis kaikki siellä on todella halpaa, mutta siitä huolimatta hyvälaatuista, varsinkin tuo tarra, joka päättyi lastenhuoneen oven ulkopuolelle.
Sisäpuolella ei enää oo tilaa (eikä sen kummemmin järkeäkään), koska tytöt ovat päättäneet tapetoita KOKO huoneen Justin Bieberin julisteilla.

***
Mäpäs kävin tänään kirpparilla ja bongasin salkkareiden Isabellan. Myymässä!!
En tietenkään salakuvanut häntä puhelimellani teeskennellen soittamista. Sellainenhan ei ole edes laillista.. varmaankaan...?



Ps. Facebookis on muuten arvonta!

24 kommenttia:

  1. Hieno sängynpääty, mutta tahra hommaan en kyllä osaa neuvoja antaa...:)

    VastaaPoista
  2. Tosi hyvän näköinen toi musta sängynpääty! Valitettavasti en vain osaa antaa neuvoja pyyhkimisen suhteen (: Mitä jos sitoisit miehes kädet kiinni hmmm...jotenkin....

    Pakko käydä tsekkaa toi Tiger - en sitä huomannut, vaikka viime viikolla kävin Itiksessä pariinkiin otteeseen!

    VastaaPoista
  3. Mun blogissa ois jotakin sulle sitten kun saat tietää kuka olen. =)

    -Salainen kirppisystäväsi-

    VastaaPoista
  4. Irmastiina: No ei se mitään, toivottavasti joku ilmoittautuu :)

    Sari: Se on Itiksen ja cittarin välissä, hansasillan yli ja vähä matka ennen cittaria.
    Joo, pitää miettiä..noita sidontahommia :D

    Salainen kirppisystävä:
    Huomenna menen pakettia hakemaan :P
    Niiiin jännittää. En voinut Sun edellista kommentia julkaista, koska siellä on liian tärkeetä tietoa :))

    VastaaPoista
  5. Ihan(an) pöllö tarra!! Mä heti mietin mihin laittaisin, mutta tajusin samantien, että on pikkuisen pitkä shoppailumatka :/

    Liitu sängyn viereen vaan ja kaikki yöllä syntyneet kuningasajatukset heti ylös.......ja aamulla sitten saa ihmetellä, että m i t ä h ä n tossa on lukenut ;)

    ....ai että ei hyvä idea...?

    Sitten en kyllä osaa auttaa :)

    VastaaPoista
  6. Pepi: Kuule, mä menin seuraavana päivänä uudestaan sinne, tarkoitus mm. ostaa noita tarroja lisää, jos joku kauempana asuva vaikka haluais myös.. mutta NE OLI LOPPU!!! Tyhmä!

    VastaaPoista
  7. Nauroin täällä ääneen tuolle sinun liimakokeilulle.Itse en ole koskaan oppinut käyttämään liimapistoolia.Kiva idea kyllä tuo istuintyynyt pääty.

    Kivannäköinen kyllä tuli liitutaulumaalipäädystäkin,itselläni ei ole siitä maalista mitään kokemusta.Toivottavasti saat vinkkejä.

    Taas kaikki hyvät kaupat liian kaukana,höh ja pöh.

    Mukavaa alkavaa viikkoa.

    VastaaPoista
  8. Hyvännäköinen sängynpäädystä tuli siltin vaikkei tyynyt sinne päätyneetkään =D

    VastaaPoista
  9. Mää haluan kanssa tollasen tarran!!!!! :-O :P

    VastaaPoista
  10. Mä taas liimailin ko. pyssyllä tänään, mutten tyynyjä...

    Ihanannäköistä olisi tullut noilla tyynyillä, mut sun pitää keksiä joku muu konsti (...naulaa ne...tai älä sittenkään...)

    Miks' täällä ei oo itiksiä *plääh, en ala*

    Nyt mun on pakko kattoo Salkkarit...kuka on Isabella?!

    VastaaPoista
  11. Ymmärrän, ettet julkaissut, siksi sen laitoinki palasiksi ja yritin laittaa eri postauksiin. Harmi vaan, etten tajunnu laittaa vaik enemmän pätkiin ja heti to kaikki pätkät, oisit voinut saada piristystä perjantaihin. ;D

    Mä taas odotan, että voin huoletta alkaa kommentoida omana itsenäni sulle. Saat musta ihan vakkarin, sen verta makoisaa luettavaa sun jutustelut on. =D

    VastaaPoista
  12. Tonne Tigeriin pitäis sitte päästä..
    Mulle teki tänään käsihoidon markkinoilla BB Henna, joten julkkiksia on bongattu täälläkin. Tosin lapset hänet tunnistivat, en minä. Minä vaan aattelin, että voi tyttö parkaa kun on botoksit epäonnistunu huulissa...

    VastaaPoista
  13. Olet siis melkein sukua julkkikselle!

    Hieno sängynpääty!

    VastaaPoista
  14. Varmaan ei ole ollut tarpeeksi kuuma sun pistoolis,mulla ainakin liima on kuumana melkoisen juoksevaa ja ottaa kiinni ihan hetkessä(sehän on muuten koko kuumaliiman ideakin)vaan eipä tuossa tainnut hirmuista vahinkoa tulla,kaunis olis ollut pääty tyynyillä mutta tosi makee on noinkin,kaikkea sinä keksitkin:)Mä ilmottaudun muuten kanssa tarranhaluajien/tilaajien joukkoon jos noita onnistut lisää saamaan;)

    VastaaPoista
  15. no mä kanssa kannatan tota miehen sitomista :)
    ja mulle voi shopata tollasen tarran jos niitä suorastaan kävelee vastaan tohon hintaan!
    Mä oon ihan tuskana välillä meidän liitutaulu seinän kanssa kun lapset taiteilee, aika monta kierrosta saa tiskiaineen kanssa hinkata jos haluaa siitä siistin. joka kestää noin 2 minuttia mustana.
    toi tyynynpäällispäätykin olis ollu kyllä hyvä mun silmään.
    Mukavata viikon alkua sinne!

    VastaaPoista
  16. Kiva tietää, että tuo Tiger on Itiksessä. Kävin Roskildessa tuollaisessa ja kaikkea kivaa tilpehööriä oli tarjolla.

    Makuuhuone näyttää houkuttelevalta!

    VastaaPoista
  17. Kylläpä näyttää ihanalta teidän makkarissa:) Ja kuumaliima ei kyllä ole kovin kestävää, joten ei ihme, jollet saanut tyynyjä sillä kiinni:)

    VastaaPoista
  18. JaanaElina: Minä vähän pelkään, että tuo minunkin pyssy jää unohduksiin.. Suuttuin niin paljkon, ettei oikein kiinnostaa kokeilla sitä enää.. KOSKAAN :D

    Kiitos Sari!!

    Sanna-Mari: Menen tänään käymään sinne (TAAS) ja jos ei niitä tarroja ole, niin ainakin kysyn et tuleko niitä enää. Ja varaan 10 kpl. :D

    Satu: Kuule, et usko ehkä, mutta mä vakavasti pohdiskelin NAULAAMISTA :D
    Se on yks pahis sieltä.. en mä sitä sarjaa edes seuraa, mutta sattum,alta tiedän siitä aika paljon, koska meidän tytöt ovat jo vuosia olleet siihen koukussa.

    SK: Voi, mä menen ihan just postiin käymään, heti kun oon vedännyt tän kahvin.. :P

    Mustakissa: Heh.. oon mäkin tuon bongannut K&T-messuilta. Tyttöparka, tosiaan. :DD

    Hanne: Miten niin sukua? Nyt meni ohi..
    Ostin mä siltä HOUSUT, että jotain yhteyksiä meil varmasti on! :D

    Kirsi: Joo, vaihingoa ei käynyt, koska se liima oli pois nypittävissä.
    Se oli sulaamassa ainakin yli puoli h. Sit alkoi tulemaan, mutku mä oisin tarvinnut sitä paljon paljon enemmän kun se 10 cm mitä sieltä tuli.. Tyhmä kalu :D
    Pistän tarra-listalle. Nyt enää toivotaan et niitä tule lisää.

    Taina: KIVA! Kaikki aina puhuu kuiinka kiva on liitutaulumaali ja kukaan ei kerro että se on helvetillinen mitä tule sen putsaamiseen :D
    Pistän siis Sutkin tarra-listalle.

    Hanni: Joo, harmi vaan, että se on VAAN täällä. Oisivat nyt antaneet iloa muuallekin :)

    Heidi: Tota ei ole kukaan ennen sanonut.. ettei se ole kestävä.. mä luulin että sillä voi liimata jopa norsuja yhteen :D

    VastaaPoista
  19. Mulla kans huonoja kokemuksia liimapyssyistä.Jotkut liimat ei sulaneet kunnolla,vaikka kuumenti ties miten kauan.Ja aina palo sormi tai kaks.
    Mutta hieno siitä tuli ilman niitä tyynyjäkin.Tosi nätti makuuhuone=)

    VastaaPoista
  20. pikkasen olis juu pitkä shoppailumatka HÖH, kaikki kivat kaupat on aina muualla...

    En mäkään tohon tahrahommaan osaa mitään neuvoa, pistät isännän sohvalle nukkumaan? :D

    vai ei toiminu kankaan liimaaminen pyssyllä, höh!

    VastaaPoista
  21. Nokun joskus ammoisina aikoina (kun olin nuori) jossain radiokanavalla oli sellainen ohjelma (jos en ihan väärin muista) jossa oli "olen melkein sukua julkkikselle" -osio. Ja sit sinne soitteli tyypit että näin Matti Nykäsen liukuportaissa ja se soittaja oli sit niinku sen takia melkein sukua julkkikselle. Äläkä kysy kuka on Matti Nykänen=)

    VastaaPoista
  22. Pitsienkeli: Hih..ai sormien palamisvaarakin on!
    Miten ihmeessä mä selvisin.. ilmisesti sen takia, kun en osannut varota tollaista. Aloittelijan onni :)

    Jasmiina: Joo, ei oikein toiminut tällä kertaa :D
    Joo, mutta sulla on paremmat mahikset päästä tänne ku jollakin joka asuu Utsjoella. Mitäs nyt joku 150 km.. vai mitä se olikaan?

    Hanne: En kysyy :D Mää oon jopa nähny sen kerran.. eli oon sit vähän niinku sukua sillekki :P Jippii!

    VastaaPoista
  23. Iik, ihana pöllötarra :) Teillä on tunnelmallinen makkari!

    VastaaPoista
  24. Are you looking for free Google+ Circles?
    Did you know that you can get them AUTOMATICALLY AND ABSOLUTELY FREE by registering on Add Me Fast?

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...