12. maaliskuuta 2012

Salaista touhua


 Unohdin viime postauksesta nämä makuukammarin tärkeät yksityiskohdat.

 Tälläiset enkeli-jutskat on molemmissa lampuissa.. 
Heillä roikkuu takapuolessa paljon pitkiä nauhoja, joissa on kiinni tähtiä ja palleroita.
Suloiset! Makso viiskyt senttiä.


Tänään kävin hakemassa postista mun Salaisen Kirppisystävän paketin!
Kun postitäti alkoi kirjoittaa lähettäjän ja vastaanottajan tietoja, niin lähettäjän kohdalla luki Salainen Kirppisystävä.
Hän kysyi, että kuka on lähettäjä?
Mä vilkasin taakseni, hiljensin ääntä ja sanoin, että se on sa-lai-nen!
Hän meni ihan sanattomaksi, mieti hetken ja ilmoitti sitten kiukkuisena, että sellainen ei ole laillista!
Ounou! Oisko ihan laitonta touhua jos mä nyt ottaisin tän MUN paketin ja lähtisin sen kanssa kotiin..ihan sama vaikka lähettäjänä lukisi Maan Mainio Mutanaama.

Mikä ihanan iloinen paketti se olikaan!!!


Isot kiitokset Katille!! <3


***

Pääsin muuten viime viikolla taas pätemään ja esittämään kuinka nolo sitä voi ollakaan kun unohtaa ne oikeat sanat.
Joku melko hyvännäköinen mies tuli kysymään, että paljonko hieronta maksaa.
asiallisena: "No se riippuu pituudesta... Eiku siis kestävyydestä.. Eiku..Siis.. Ööh.. 
Kestosta!! Et tuleko puol tunti vai tunti!"
Aaarghh!!
Toivon harttaasti että meikkivoiteenkerros piilotti mun punaisen naaman.

23 kommenttia:

  1. Postin täti ei varmaan tiennyt että jonkun nimi voi OIKEESTI olla salainen kirppisystävä=D Minäkin sain oudon katseen tänään postissa kun varmistelin että jos tänään lähettää paketin niin ehtiihän se varmasti keskiviikoksi,täti kysyi että mihin sä sen lähetät,minä siihen että öööö,ootas mä katson tästä lapusta...Ei kaikkee voi ulkoo muistaa;)Ihanan paketin olet saanut,muakin alkaa kohta varmaan jänskättää,huomenna saan omani hakea postista...Moni asiahan muuten riippuu pituudesta ja kestävyydestä,mua kiinnostas tietää että punoittiko sen hyvännäköisen naama;)

    VastaaPoista
  2. Kestävyydestä *hpmhh*

    Voi sun kanssas ;DDD

    Mahalihakset (no, on mulla sellaiset...usko pois) on hellinä!!!

    VastaaPoista
  3. Tätä taas kiinnostaisi tietää, että ottiko se hyvännäköinen hieronnan? Pitkän vai kestävän?

    VastaaPoista
  4. Kirsi: Joo, ei tiennyt, mutta se ei halunnut millään käsittää, ettei Salaisella Kirppisystävällä ole edes osoitetta :D
    Luuletko, että mulla oli pokkaa katso sitä päin naamaa.. Ei todellakaan :D

    Marru: No enpä tiiä :D

    Satu: No tälle mokalle ei kelpaa edes selitykseksi se, että meni kahden eri kielen sanat sekaisin.. Koska ne ei mennyt.. En oikeesti osaa selittää, miksi mä sanoin näin.. :D

    Riikka: Eikai! :DD

    Tiina: Otti käyntikortin ja lupas tulla 16 päivä. Mä en taida kestää :D

    VastaaPoista
  5. Jään odottamaan 16. päivän postausta :D

    VastaaPoista
  6. vai että oikein lainrikkoja!
    todella, 16. päivää mielenkiinnolla odotellessa. :D Mä niin kanssa osaan ton "möläyttelyn" enkä voi syyttää edes väärää äidinkieltä. Nimenomaan asiakaspalvelutyössä saa joskus olla korvan punaisena - omien juttujensa takia! :D
    Mun blogissa olis sulle muuten tunnustus. :)

    VastaaPoista
  7. I was here. Ja kaikissa muissakin väliin jääneissä postauksissasi.
    Kuinkas kestäväksi se malko hyvännäköisen miehen hieronta sitten lopulta päätyi??? ;DDD

    VastaaPoista
  8. Mikä on salainen kirppisystävä?!?!?

    VastaaPoista
  9. Tiina: ETKÄ JÄÄ!! :D

    Taina: Ihana et muutkin osaa tän homman! :))

    Liisa: Hyi, en tiedä :D

    Jasmiina: Katso tuolta linkistä sen sanan takana. :P

    VastaaPoista
  10. Voi että nää sun postaukset on aina nii iiihania ja piristäviä. Tääki päivä alko nyt ihan kivasti ku luin sun blogisi.

    Vai että riippuu pituudesta ja kestävyydestä... :DD Voi himpskatti. Mitähän hierontaa se mies luuleekaan saavansa sillon kuudestoista päivä.

    Ja salainen kirppisystävä kuulostaa hauskalta. Pitääpä käyä kurkkaan, että mikäs se semmonen. En ookkaa törmänny moiseen. Salaiseen askarteluystävään oon osallistunu kyllä pari kertaa joskus... hmm.. Nyt klikklik, kattomaaan ennenku tulee kiire töihin. :D Kiire voi kyllä tulla joka tapauksessa ku jämähtää tänne nettiin..

    VastaaPoista
  11. Itse pakettia lähettäessäni sain hieman oudoksuvia katseita, kun olin lähettäjäksi kirjannut tuon ko. <3 salainen kirppisystävä. posti neiti kysyi sitten ihmeteltyään, että tullaanhan tätä pakettia noutamaan.
    Kerroin, että pakettia kyllä odotetaan ja mikäli sitä ei noudeta, niin jää herkut saamatta. :)

    Onkohan tapahtunut kommelluksia pakettiani noudettaessa... pitääpä käydä kurkkimassa blogipostausta.

    Omasta ylläripaketista tuli postin ilmoitus juuri äskettäin luukusta. Lähdenpä hakemaan ja yllättymään.

    VastaaPoista
  12. Marionella: Miksi mä jotenkin toivon, ettei se tuliskaan :D

    Maija: No on kyllä ihme touhua. Eriasia, jos posti itse kustantaa paketin matkan..mutta sehän maksaa.. ja aika paljonkin :)

    VastaaPoista
  13. Ai, ai, mitä ihmeena SALAISIA ystäviä sinulla on...:))

    Esitän tuon Liisan esittämän kysymyksen: kuinka pitkäksi hoito venyi...☺

    VastaaPoista
  14. Mun ns. entinen kaveri on postissa töissä ja oli ottanut töistä sellaisen kuoren, mihin ne pakkaa muuton jälkeen vanhaan osoitteeseen toimitetun postin ja laittanu siinä tulemaan levyjä, jotka pyysin siltä. Joten jos ne voi tollasta tehdä, niin kai nyt yksi Salainen kirppisystäväkin siinä sivussa menee.

    VastaaPoista
  15. Voi sua maailman ihaninta anonyymia<3 Pyörryin varmaan tunniks kun aukaisin paketin,ihania,ihania juttuja olet osannut valita,kiitos<3 Postailen paketista varmaan vielä tänään ellen pyörtyä pöksähdä uudestaan=D

    VastaaPoista
  16. HaHaHa!!!
    Mahtava oot kirjottaan:)

    Kerrohan meille...ottiko mies sen hieronnan?

    VastaaPoista
  17. Irmastiina: Toivottavasti mä en joudu koskaan vastamaan sille kysymykselle :D

    Adalmiina: Heh.. KÄTEVÄÄ! :D

    Kirsi: Hihiii.. harmi vaan etten minä älynnyt laittaa lähettäjäksi Salainen kirppisystävä.. ois ollut viime hetken asti jännä :)

    Sari: No kerronkerronkerron.. vielä ei oo kuulunut mitään :D

    VastaaPoista
  18. Ihanan paketin sait!:) Minäkin odottelen omaani, jännityksellä:)
    Hih, on se hyvä, että käytät meikkiä töissä;)

    VastaaPoista
  19. Onneks laitoit nimen ja osoitteen,mä laitan sulle postia tässä lähiaikoina;)

    VastaaPoista
  20. Ihana aamun avaus, kiitos hilppeistä tunnelmista!
    Ilona

    VastaaPoista
  21. Tulipas tässä mieleen, että itsekin työtä postin alaisuudessa tehnyt ja osittain edelleen, niin ei todellakaan ole laitonta pistää vaikka nimettömänä pakettia. ;P Käy sanomas sille postin tätille, että voi lopettaa turhan nipotuksen, me ollaan Suomessa eikä USA:ssa missä tuo olis varmaan terrorismia. :)
    Kiva kun tykkäsit.

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...