5. maaliskuuta 2012

Bloggaa tai pleikkaa


Olohuonen hylly muutti keittiöön.
Ja en tajua, minkä ihmeen takia se muutti sinne vasta nyt!
Tykkään aivan sikana!



Kun hyllytin tavaroita, teki mieli laittaa samalla hintalaputkin.
Jotenkin tuli niin sisustusputiikki-tunnelma. 
En tiedä, onko se hyvä vai huono asia..
 






Koin eilen kauhun hetket, kun isäntä ilmoitti, että huomenna mennään ostamaan hänelle Playstation3.
 
-Mitä sä sillä??
-No pelaan, silloin kun ei oo muutakaan tekemistä ja kun sä istut blogissa.
 
Jotenkin veikkaan, että sen jälkeen hänellä ei enää koskaan ole muuta tekemistä.
Vuosi sitten hän ois halunnut sen, mutta jäi jostain syystä ostamatta. Luulin, että hän on jo unohdanut koko laitteen. Voi pahus!
 Voi PERKELE!!
 

44 kommenttia:

  1. Hyvälle näyttää sisustelut :)
    jaa pleikka :D pitäähän sitä jotain kivaa toisellakin olla :D ei tiedä vaikka innostutte kummatkin pelaamaan sillä :)

    VastaaPoista
  2. Good bye avioelämä ;) hihi.. Mutta jääpähän sulle enemmän aikaa sisustella ja istua blogistaniassa...tuntematta siitä huonoa omaatuntoa, koska se aika olisi muuten pois Teidän yhteisestä ajanvietosta ;DD

    En tiiä onko hyvä vai huono, mutta ainakin näyttää munkin mielestä sikahyvältä!
    Hyvä muutos!

    VastaaPoista
  3. Mäkin tykkään:)) Ja juu, tuttu tunne toi hinnoittelu:D
    Mä olen nyt "leikkinyt" sellaista leikkiä tavaroitteni edessä, kuin minkä laittaisit kirpparille jos olis pakko. Ja kummasti jonkun tavaran on ottanut sieltä myyntiin mielessään. Ja toteutus on vasta kesällä edessä...saas kyl nähdä miten muijan käy??

    VastaaPoista
  4. ai niin siitä pleikasta vielä, miksei ne kehitä jotain tyttöpelejä, kuin ostoksilla oleminen ja sisustamisleikkiä????????????

    VastaaPoista
  5. Hyvältä näyttää!
    Ja tiedäks mikä (melkein)parasta??
    Kun siirsit paikasta A paikkaan B, jäi paikkaan A nyt tyhjö kolo, joka töytyy täyttää ☺☺☺

    Siis niinhän se menee....meneehän?

    Ajatteles kuinka paljon sulla on jatkossa aikaa bloggailla kun joku on tiiviisti pelin lumoissa ☺

    VastaaPoista
  6. Tykkään kanssa! Ja tykkäisin avohyllyjä ittellekin... mut pakko myöntää (kuiskaten) mä oon tosi laiska pyyhkimään pölyjä, jo olevistakin tasoista ;)

    Sopu säilyy, sä bloggaat ja siirtelet tavaroita ja toinen pysyy rauhallisesti pleikan ääressä :D

    VastaaPoista
  7. Akissfromthepast: Itsestäni tiedän, että koskaan en innostuu pelamaan. Olen niin tylsä, etten vaan ymmärrä noiten pelien päälle.
    Joskus vuonna nakki tosin, olin kamalan koulussa Nintendo Supermarioon. :D
    No, suotaanko hänelle se oma-kiva, mutta jotenkin aavistan, että edessä on muutamia kinasteluja ajankäytöstä :D

    Liisa: Kuhan siitä sisustelemisesta ja bloggaamisesta ei tule olemaan ainoa juttu, mitä mä teen työn lisäksi :D

    Anne-Mari: Tiedä sitten, että onkohan meillä jäänyt lapsuudessa nuo kaupan leikit kesken..vai minkäköhän takia toi kuvitelma tuntuu niin kivalta :D

    VastaaPoista
  8. ..ööööö.ö.ö.... olisko toi joku päivän tunnus, kun niitä niin tonne tuppas ☺

    VastaaPoista
  9. Anne-Mari: No tommoinen ois kyllä loistopeli!!

    Pepi: Ääh, toi A-paikka on jo täytetty uusilla hyllyillä :D

    Marru: Mäkin oon laiska pyyhkimään pölyjä.. Heh.. ja mulla joka huoneessa avohyllyjä.. Fiksua! :D

    VastaaPoista
  10. Tykkään tykkään tykkään! :)

    no nyt sulla on ainakin luvallista aikaa bloggailla;)

    VastaaPoista
  11. ps3 move-pelit on (kuulemma) kivoja...tanssipelejä ja kaikkia urheiluja (urheilipelit kivoja (?))

    mutta joo, näyttää mainiolle tuo keittiö!

    VastaaPoista
  12. Hah joo tei pelikone on sit semmone, et mies pelaa silmät kiilue tunt tolkul ja eikkä kuule eikkä näe muut sil aikka ;)Tosiaa asias on kaks puolt tulette varmaa kinastelee ajankäytöst ja siit ku ei sua huomioi mut sit taas saat rauhas sisutel ja kirjottaa tän meil näit juttujas :)

    VastaaPoista
  13. Hieno muutos, tykkään kovasti:)

    Joo, meillä ei isäntä pelaile millään pleikkarilla, mutta sitäkin enemmän netissä RAY:n pelejä ja olen ihan kauhuissani. Mulla on vähän sellainen fiilis, et kyllä niissä ennemmin menettää kuin voittaa.

    Meillä, kun on ylhäällä(rintamamiestalo) molemmilla omat kiinteet koneet ja sit alhaalla läppäri, niin jos olen ylhäällä koneella, mies on alhaalla läppärillä tai katsoo tv:tä ja sit taas toisinpäin. Huudellaan sit vaan toisille, et keitäks kahvia tai onks kaikki ok:)
    Joskus kyllä vähän harmittaa.

    VastaaPoista
  14. aivan huikeen hieno!! tykkään tosi paljon!!

    VastaaPoista
  15. Jasmiina: Kiitos! Ainahan mulla on ollut, mutta nyt tulee ehkä "pakollista" aikaa bloggailla :D

    Katjainkeri: Varmasti on, mutta mä en vaan ole yhtään peli-ihminen :)

    Johanna: Se on varma, on nimittäin kokemuksia joltain harmaalta vuosituhannelta :D

    Hanne: Nuo Rayt on pahoja koukuttimia.
    Mutta hei, kiva että huutelette edes toisillenne :))

    Kiitos Sari!

    VastaaPoista
  16. Tosi kivalta näyttää!:) Meillä mies pelaa myös samaan aikaan, kun mie bloggailen ja se on vaan hyvä se:) Eipähän natisen minun koneella olosta;)

    VastaaPoista
  17. Hienolta näyttää, hylly sopii tosi hyvin tuohon..

    VastaaPoista
  18. Näyttää ihan superhienolta!!! Tykkään!!:)

    VastaaPoista
  19. tuli mieleen keskustelu joka oli jo näköjään vauvasta poistettu, mutta http://www.stara.fi/2011/06/15/netti-ei-toiminut-nyt-raskaana/

    kuvat näyttä hyvälle! sulla on tyylitajua, mii laik.

    VastaaPoista
  20. Oi oi... Tuo miehen veto oli paha ;)
    Meillä sais kans perhe-elämälle sanoa hyvästi jos pleikkaria mies haluais. Se jämähtää telkkarinkin äären, jos vain ohi kävelee (ja sillä ei ole merkitystä mikä ohjelma on!!)
    Mä onneks bloggailen päivällä miehen ollessa töissä ja tyttöjen katsoessa jonkun pienen filmin kun Alex nukkuu.

    Keittiö näyttää tosi hyvältä, ja voi hitsi kun mä olen kateellinen noista pilkkujutuista;) IHANIA!!

    VastaaPoista
  21. Tosi hieno keittiö!!! Mä kauhistuin kans muutama viikko sitten kun mies ilmotti että tänään ostetaan pleikka, ja se laitetaan makuuhuoneeseen! No, on se varmaan muutaman kerran pelannu, sillon kun oon iltavuorossa, eli paaaaaljon pahemmaks luulin koko toosan kun seees on! ;)

    VastaaPoista
  22. Kaunista ja lämminhenkistä. Mikä ihana sovitusnukke?

    VastaaPoista
  23. Ei ihme, että näyttää sikahyvältä kun kerran näyttää sikahyvältä :)

    VastaaPoista
  24. Tosi kiva tuo keittiö! Meillä miehellä kans on pelimasiina xbox, mutta Ei sillä oikeen enään pelaa kun lapset. Mies saattaa joskus iltasin pelailla mut ei onneks oo mitenkään koukussa.

    VastaaPoista
  25. Hyvältä näyttää sun "sisustuskaupassa" :)

    Tietenkin hommaat kaikki mahdolliset Singstar-pelit siihen pleikkariin ja hoilottelet mikrofooniin aina silloin kun et bloggaa! Että se siitä pleikasta... ;D

    VastaaPoista
  26. Sulla (teillä) on kyllä tosi hieno keittiö..kuin suoraan sisustuslehdestä.Täytyneehän sillä ukollakin olla jotain puhdetta :D

    VastaaPoista
  27. Ihana keittiö kaikin puolin! Värimaailmaa myöden! Saakelin kakaroita nuo miehet! Pojat on poikia (eikä miehiksi muutu, sanon minä ja minä tiedän!)!

    -Pia-

    VastaaPoista
  28. Kertakaikkisen hurmaava keittiö ♥.
    Meillä isäntä ei käsitä mun pelaamista puhelimella, joten teen sitä yleensä vain töissä tauoilla XD. Ihte se kyllä pelaa tietsikalla ihan saman verran ko minä ja Fannikin...

    VastaaPoista
  29. Keittiö se vaan kaunistuu ja kaunistuu!
    Anna miehen pleikkailla vaan, bloggaile sinä meidän iloksi vieläkin enemmän! ;D

    VastaaPoista
  30. Vitsit, kun mä tykkään teidän värimaailmasta!! Kaunista on ja piste.

    Meillä mies osti tänään sukset (hävitin hänen entiset monot viimeksi varastoa siivotessani...en tahallani/tietoisesti...mutta jotenkin ne menivät puutarharoskien kanssa samaan pussiin ;D

    No, onneksi ei pakottanut mua kuitenkaan hankkimaan noita inhottavia vempaimia. Enhän mä osais niitä edes enää käyttää...

    VastaaPoista
  31. Ihana tosiaan tuo hylly keittiössä =) Ja juu meillä pleikkaria pelaillaan välistä niin ettei näe ja kuule mitään...viimeks sanoin hälle että kohta lentää pleikkari ja ukko pihalle ;)

    VastaaPoista
  32. Heidi: Kiitos! No teillä sitten kyllä sujuu oikein hyvin :)

    Irmastiina ja Niina: Kiitos teille!!

    Taina: Hahhh :D MITEN Sulle tollainen mieleen tuli, mä en käsitä :DD
    Tuo ois ainakin hyvin halpa ehkäisy :)

    Mia: hihii.. vai jämähtää ohjelmasta riippumatta :D
    Ainakin nuo pilkkutarjottimet mä olen tuunanut ihan itse :)

    Anne: No.. saas nähdä, miten meillä rupee sujumaan :)
    Ainakin juuri tällä hetkellä mene kuin lakipykälä- minä koneella ja hän pelaamassa :D

    Santra: Mä olen itse tehnyt tuon. Jos laitat hae-tästä-blogista sanan TORSO, niin pitäis löytyä tuo postaus .. tai niitä on kaks.

    Tiina: Sikakiitos! :D

    Poikaisten äiti: Veikkaan, että tässä talossa mene hetki jos toinenkin ennen kun tuo kyllästyy :)

    Voikukkapelto: Arvaa mitä! Mä oon koittanut singstaria joskus, kun tytöillä oli se lainassa. IHAN TYHMÄ! Mä muka sävelkorvaton tai aloittelija!? :D


    Kiitos Sara!! <3

    Pia: Hyvä et Sä tiedät! :) Mä yleensä teeskentelen, etten tiedä :D

    Pirkkis: Mitävika puhelimella pelaamisessa on? :D Mäkin pelasin ängriböördsia kun sain sen demon. No, sen pelasin loppuun, enkä uutta oo hankkinut :)

    Kiitos Minttu!!

    Satu: Hahhah.. aika paha, kerta hävittää SUKSET.
    Meinaan, ne eivät taita olla kovin pieniäkään :D

    VastaaPoista
  33. Voi kotisi näyttää niin kauniilta ja raikkaalta juuri noin :-))

    Mukavaa alkanutta viikkoa!

    VastaaPoista
  34. niin hyvältä maistuu eiku näyttää kyökki :)
    ja mulla toimii näppäimet:))))
    tuon teksti taulun ottasin heti jos saisin ;)

    VastaaPoista
  35. Heh :D Meilläkin tosiaan on molemmilla nyt noi uudet luurit ja Angry Birds huutaa tuolla sohvannurkassa (mies pelaa sitä kun mä bloggaan ;))

    Hylly on tosi kiva nyt uudessa paikassaan, sopii kun nenä päähän :O) Mä oon kans suunnitellut keittiöön jotain kivaa uutta ;O)

    VastaaPoista
  36. Hieno hylly hienossa paikassa ja täynnä hienoja tavaroita.Kaunis keittiö kokonaisuudessaan=)Sulla on kylläsilmää sisustaa.Värimaailma on seesteinen ja yhteensopiva=)
    Pleikka on kaiken tuho.Sano minun sanoneen=)

    VastaaPoista
  37. Teillä on niin ihana keittiö!
    Ja taitaa olla samanlainen Annika-lipasto kuin meillä? Ainakin samannäköinen on.
    Mie rupesin jo mietiskelemään, jos vaikka siirtäisi meidänkin lipaston keittiöön ja sen pöytävirityksen pois... Ehkä ei kuitenkaan, kun meidän ikkunat on niin alhaalla, että se peittäisi puolet ikkunasta.
    Meillä on Nintendo Wii sitä varten, että voi pelata, kun ei muuta tekemistä ole. Alkuhuuman jälkeen siihen ei ole koskettu kuin kerran :) Toissa Jouluksi ostettiin ja ei ole pelattu varmaan kymmentä kertaa silloin alussakaan...

    VastaaPoista
  38. Onneksi se pleikka unohtuu suhteellisen nopsaan ;) meilläkin alkuun mies tahkosi sillä tuntikausia päivässä, mutta nyt ei ole pelannut moneen kuukauteen :D (liekkö tuo yläkerran remontti sitten niin aikaavievää puuhaa vai eikö vaan enää jaksa...

    ihana keittiö <3

    VastaaPoista
  39. Kiitos Minnamarika! Samoin Sinulle!

    Riika: No höh, niin kiva oli se teksti Sun vanhalla näppiksellä :D
    Vaikka hieman kesti ennen kun ymmärsi :))

    Minna: Kiva-kiva! Odotan postausta siitä :)

    Pitsienkeli: Kiitos paljon kehuista!! :)
    Älä sano sitä pleikkarista!! Mää en haluu tietää :D

    Sirutuuli: Kyllä, se on Annikan senkki.. tai siis minunhan se on.. :D

    L:Toivotaan!!! :)

    VastaaPoista
  40. Syötävät värit teillä keittiössä ja ihania sisustusesineitä!

    VastaaPoista
  41. Voi ei! Voin kertoa, että sitä tekemistä ei tosiaan ole enää koskaan.. Hyvin sopii toi hylly tuohon ja muutenkin ihana keittiö :)

    VastaaPoista
  42. Taina: Hahaa :)

    Kiitos Vintage-Sunflower!

    Miia: Kiitti, kun kerroit :D

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...