25. maaliskuuta 2012

Villipallotys


Viime postauksessa mainitsemasta Nice Room- liikkeesta ostin puolisen metriä Green Gate pallokangasta.
Ja ompelin siitä keittiöön verhokapan.
Tai oikestaan käytin silitettävää liimanauhaa.
Edellisenä iltana olin nauttinut hieman punaviinia ja keskittyimiskykyni ei ollut mikä mainioin.
 Sitäpaitsi ompelukone tuijotti lattialta mua epäystävällisesti - älä koske muhun tai kuolet!
Kaiken varalta googletin, onko kukaan kuollut ompelukonetta käyttäessä. En löytänyt mitään faktoja, mutta ajattelin, että liimakangas on todennäköisesti turvallisempi vaihtoehto kuin hulluna hyppiva murhaajaneula, jota pystyy ohjamaan ainoastaan omalla jalalla.. johon mä en todellakaan luottanut!


Reunaan laitoin pitsiä
Samiksia vahakankaan kanssa <3

 Hirmuisen paljon valoisampi koko keittiö.
Joka on mulle uusinta uutta. Mä en yleensä valoa sisään päästä.
Syynä mahdolliset kyttääjänaapurit ja lentävä pöly.
Seuraavasta kuvasta näettekin missä asti nuo mahdolliset kyttääjänaapurit asuvat.. mutta eihän sitä voi koskaan tietää jos joku vaikka käyttää kiikaria!!


Kirpparilta löysin taas vanhoja valokuvia ja niitä sitten ripustelin ympäri kämppää.


Nää mä kyllä ompelin.. myöhemmin..

Uutuus GG. en raaskinu ostaa ku yhden.. miks ne ei vois maksaa euron kipale??


33 kommenttia:

  1. Ekasta kuvasta huokuu levollinen tunnelma :) Kaunista!

    VastaaPoista
  2. Vastaavien tilanteiden varalle voin kertoa, että ompelukoneen voi tappaa mukillisella Smurffi-limsaa. Eli pidä sitä aina ommellessa ulottuvilla ja jos kone alkaa käyttäytyä uhkaavasti, kaada Smurffi-limsa päälle. Kone ei enää herää henkiin. Ai mistä tiedän? No, tyttö teki empiirisen tutkimuksen aiheesta mummun ompelukoneelle joskus kauan sitten. :) (tosin johto ei ollut seinässä silloin, eli muista olla varovainen jos yhdistelmään kuuluu sähkö)

    VastaaPoista
  3. Vautsi vau, tosi nätit verhot tempaisit!!
    Jaa...en ole itsekkään kuullut että Singer olis tappanut jongun, paitsi jos sellasella heittää jotain päin?? jos jaksaa??
    Mutta koneen neula voi mennä läpi sormien...niin olen kuullut;)

    Ja totta tosiaan GG:t sais maksaa sen yhden euron. kannatan:D

    VastaaPoista
  4. Ihanan seesteisen näköistä! Ja jos tuo on lopputulos muutaman punaviinilasillisen jälkeen, niin Wau! Kuka sitä sitten enää uskaltaa selvinpäin sisustaa tai ommella ;-D
    Ja kiva kun raotat vähän verhoa, pitäähän niillä naapureillakin olla jotain katseltavaa.

    VastaaPoista
  5. Hui, miten lähellä tosiaan ;DD Miten sä uskallat raottaa verhoja...

    Ihanat olet niistä tehnyt, sopivat tosi hyvin *kaunista on...huokaa hän*

    Juu, mäkin ostaisin noita mukeja, jos ne olisi halvempia (ja jos niitä edes saisi täältä käpylästä ;=)

    Ai niin, google on paras ;D

    VastaaPoista
  6. Kaunis verho ja kauniita on muutkin kuvat...:)

    VastaaPoista
  7. Ihania palloja! Kiva idea tuo ikkunan edessä oleva kynttilöiden säilytystapa!

    VastaaPoista
  8. Kyllä on komiat verhot! Jos ompelujalka vipattaa kovasti punaviinilasillisen (tai kahden...) jälkeen, on silitysrauta ehkä turvallisempi vaihtoehto... vaikka kai sitäkin voi jotenkin väärinkäyttää? =) Uutuus GG(kin) näyttää hienolta.!

    VastaaPoista
  9. Hyvän värinen toi pallokangas!
    (susta on tullut taitava, ei tarvii ostaa mitään enään valmiina):D

    VastaaPoista
  10. mä olen joskus pienissä punaviineissä leikellyt kankaita valmiiksi että voin sit selvistäpäin ommella.
    ei hyvä idea.
    Ihanat verhot, vallan söpöistä pallomeininkiä!

    VastaaPoista
  11. Verhot on tosi kauniit.

    ei kannata muuten lasillisen jälkeen käyttää silitysrautaakaan. Mieti kun puhelin soi ja sulla on silitysrauta kädessä... auts. ;D

    VastaaPoista
  12. Kiitos Mimmi!!

    Adalmiina: Voe apuva! Mä en oo sitä ajattellutkaan että nesteet ja sähkö... ainahan mä juon samalla kahvia kun ompelen :O

    Riikka: Joo, ajattele!!! :))

    Kiitos Sari!!

    AnneMari: Joo, mäkin olen kuullut että se voi mennä jopa läpi luun.. kai. :D

    Rv Kivitikka: Ilmaisin itseäni hieman epäselvästi.. Nimittäin verhot tein punaviiniillan jälkeisenä päivänä.. :)) Mutta ei kai sillä niin väliä ole.
    Mutta tottakai.. ei sitä kovin selvänä kannattaa koskaan sisustaa! :D

    Satu: Miten Sä voit sanoa noin isoa kaupunkia käpyläksi :DD
    Eikös siellä siis oikeesti ole yhtään kauppaa joka myis niitä? Onpa tyhmä todellakin!

    Kiitos Irmastiina!

    Anna: Se on vähän sellainen pölynkerääjä koriste jutska.. ainakin mun omasta mielestä :))

    Voikukkapelto: Ihan totta, samana päivänä en ois edes katsonut konetta päin :D

    Marru: Joo.. ehkä mä olen hieman kehittynyt.. viime vuoteen verrattuna :)

    Taina: Mä olen tehnyt saman mokan ihan selvinkin päin :D

    Minna: hahaa.. :) joo, en halua ajattella :D

    VastaaPoista
  13. Voi miten kauniit verhot saitkin aikaiseksi!! Todella ihanat:) Ja sanopa muuta, miksei noi voi maksaa euron kappale? Tosin sitten pitäisi astiakaapinkin maksaa vain kaksi euroa, ja lisäsiiven taloon ja tontin suurennuksen ja ja ja ja:)

    VastaaPoista
  14. Keittiösi on tosi kaunis ja tunnelmallinen ja sinähän olet ihan taitava tekijä! Ja sehän on jo moneen kertaan todistettu!

    VastaaPoista
  15. Mielettömän kauniit verhot ja GG:n astiat sekä pöytäliina ;) värimaailma on niin ♥ Tarttis ostaa se ompelukone itsellekin joskus =)

    VastaaPoista
  16. Voi kun on kaunista, ihanat värit!
    Upea löytö nuo vanhat valokuvat!=)

    VastaaPoista
  17. Kauniit verhot ja ihana kokonaisuus <3! Juu, mä toivon kans samaa , GG sais maksaa hieman vähemmän ...raskiis ostaa koko astiaston :D

    VastaaPoista
  18. Ååååh, miten kaunista!!!! Aivan mahtavan ihana tuo väriskaala!

    Juu, minun lempipuuhiani ovat lukea blogeja kännettynä suomeksi! Saa nauraa vatsansa kipeäksi (ensin tietysti pitää tietää, mitä sinää OIKEASTI lukee...). Aj jaaha. Pitänee leikata jostain joku "pikku lappunen" ja ommella se tunikan johonkin saumaan, niin nostaisi vähän arvoa.. On nyt niin kotikutoisen näköinen. Kiitti venkistä! ;)

    Hyvää päivänjatkoa!
    -Pia-

    VastaaPoista
  19. Niin on suloiset verhot kuin ompelijansakin,ei kun siis liimaajansakin=D Sinä se keksit ja jaksat krapulassakin,kateeksi meinaa käydä ihan;)Ihan hyvin vois olla euron geegee kun kerran on euron juustokin,kannatan!

    VastaaPoista
  20. No hyvä että oot vielä elossa ompeluksien jälkeen.Murhaaja neula,hah hah hahaaa.....
    Kaunis verho kaunissa keittiössä.Ei voi muuta sanoa.Kivasti värit käy yksiin.Ja mä kannatan myös euron gg:tä=)

    VastaaPoista
  21. Ui ui kun kaunista taas...
    Mulla ei ole GG:täkään yhtään(ei taida tosiaan olla mitään merkkimerkki tuotetta =D Mutta kuten sanoit...jos oisivat euron kipale, niin ostaisin minäkin silmät kiiluen niitä iiiiiison kasan =D

    VastaaPoista
  22. Niimpä, eihän noista naapureista ikinä tiedä, mitä ne tekee :)
    Ihanuuksia taas kuvissa :)

    VastaaPoista
  23. Huikeen hienot verhot! Munkin pitää tutustua tohon liimanauhaan - meidän ompelukone ei enää uhkaile mutta kärsivällisyys ei aina meinaa riittää ompeluun :)

    VastaaPoista
  24. Ihanat verhot!!
    Tosiaan, ajattele jos joku kiikaroi sua;) Ihan sama mulla oli, kun asuin opiskeluaikana tollasessa kerrostalo rykelmässä. Heti kun alkoi ilta hämärtämään, niin erhot meni kiinni!

    VastaaPoista
  25. tulikin tästä mieleeni, että mun ihqu singerini taitaa pölyttyä tuolla kaapin päällä :P jokohan mä kipuisin hakemaan sen alas ja koettasin lyhkästä noi mun farkkujen lahkeet... jokohan siinä olis tikit asettuneet kohdilleen niinku simsalabim, ja silleen ettei mun enää tartteis niiden kanssa säätää :P

    aika törkeitä naapureita kyllä teillä kun NOIN lähelle ovat muuttaneet asumaan... tuoltahan näkee hyvillä kiikareilla tahi kaukoputkella vaikka mitä :O

    VastaaPoista
  26. Jestas kun mä jo säikähdin, että nyt ne pelottelee sut hengiltä noilla neuloilla ja sähköillä noissa kommenteissaan, mutta muistin, että sä olet vahvaa tekoa :D
    -et ole moksiskaan, jatkat ompeluita ihan muina naisina!
    Näytät olevan:)

    Ja tietty unohdin noita lukiessa mitä mun oikei. Pitikään sanoa mutta hyvältä näyttää!! Kaikki!

    VastaaPoista
  27. Heidi: Ja sitten ilmainen siivoja ja ja.. :D

    Tiina: Kiitööös*punastuu :))

    Sari: Kannatan ompelukonen ostoa!! Aika hintavia ne vissi ovat, mutta ku omani sain osamaksulla niin eipä tuo 300 euroa sillä tavalla tuntuu :)

    Sari: Kiitos! Just ennen kun löysin nuo kuvat katselin toisesta pöydästä kans vanhoja kuvia ja myyjärouva pyysi noista 3 euroa kappale! Huh! Mutta nuo sainkin sitten noin 10 min päästä toisesta pöydästä 50c. kpl :)

    Tiina: Niinpä! Ja vaikka erilaisia astiasarjakokonaisuuksia :))

    Pia: Nyt mä laitoin tuon kääntäjän tänne munkin sivule ja eilen luin postauksiani omalla äidinkielellä ja oikeesti, nauroin taukoamatta.. ei oo todellista!! :D

    Juu, eikö ookkin hyvä vinkki :))

    Kirsi: Loistava markkinointi idea! "Jarmo, mikä tää on? Euron GG-kuppi!" :D

    Pitsienkeli: Perustetaan lakkokampanja ja mennään kadulle heilumaan lippujen kanssa: gee gee eurolla! geegee eurolla!! :D

    Heli: Hyvä, Sä oot sitten säästynyt! Kun ensimmäisen saat, niin siitä ei paluuta oo. Kohta haluut lisää ja lisää :) Tietäisitpä kuinka monesti vaan istun ja tuijotan noita mun palloastioita tuolla hyllyllä.. niistä saa hyvän mielen.. tai sit mun pitäin mennä mielenterveystarkistukseen :D

    Sirutuuli: Jotenkin musta tuntuu, etten edes halua tietää :) se on tätä kerrostaloelämää..

    Johanna: No liimanauha kyllä tottelee aina!

    Mia: hui, en haluu ajattella :D

    L: Tosiaan törkeet.. eikä se lievittää yhtään, että he olivat täällä todennäköisesti ennen mua.. oisivat mutttaneet saman tien vegee! :D
    No, oikeesti siihen on syykin miks mä kammoan juuri niitä taloja, mistä kerroin. Kun muutetiin tänne niin ensimmäisten kk aikana aina joskus silloin tällöin välähti tuolta talosta iso salama.. siis kameran salama.. Ja jotenkin aina silloin kun ei paljon vaatteita päällä ollut.. tietenkin.. silloinhan oli kyllä kesäkin.. mutta SILTI! :D

    Pepi: No mä kahvikupin mä ainakin meinaan pitää kauempana koko koneesta :))

    VastaaPoista
  28. Vintage-Sunflower: Huomasin selailessa vanhoja postauksia, että olen suunnittellut tälläisiä GG verhoja jo aika tosi kauan :) Eli kyllä mä näköjään jaksan odottaa hyvää :)

    VastaaPoista
  29. Ajatelkaas, jos GGt tulis myyntin vaikka Lidliin....tai Ikeaan, niin eihän ne maksais sen jälkeen enää mItään!
    Ja niitä olis kaikillla....paitsi ei meillä :X

    VastaaPoista
  30. Pepi: Jahah :D Ei sinne :)
    Mun haave oiskin että se GG maksais eruron sen ihan pienen hetken ajan, niin että mä voisin käydä nopee ostaa sen astiaston. Sit se vois taas nousta normi hintaan :D

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...