16. maaliskuuta 2012

Hyvää mieltä ja kakkaa käsissä


Sain kasapäin hyvänmielen haasteita seuraavilta ihmisilta:

Pepiltä, joka on ihan legenda kaikessa mitä se tekee.. alkaen maalamisesta lopettaen eläimellisiin pipoihin.
Sirutuulelta  joka on aito ja ihana ihminen, vaikken eläessään ole nähnytkään..
Tainalta, jonka koti on ollut lehdessä ja on näin vähän niinku mun julkkiskamu.
Katilta, joka on mun upouusi salainen kirppisystävä.. ja tekee muuten koruja..jotka ovat ihania!

Annan tämän kerrankin eteenpäin :

Pialle Hon har en underbar blogg och vackra hem (google kääntäjä)
Johannalle, joka muuttaa pian pääkaupunkiseudulle lähemmäs ja kohta mahdollisesti (toivottavasti) tappelee samoilla kirppareilla mun kanssa samoista tavaroista.
Mirstaakkelille  Syvällistä ja räväkkää tekstiä ja joskus molempia samaan aikaan. Tykkään!
Adalmiinalle , joka muutti vihdoin ja viimein bloginsa tähän bloggeriin. Suoria mielipiteitä, hauskoja tapahtumia ja jumaleishön..sellaista tavaraa, mitä Adalmiina ei omista, ei ole olemassakaan!


Eipä mennyt tuo risujenkeräysretkikaan ihan putkeen.. vajosin polviin asti lumeen ja kotiin kun päästin tunsin että mun kädet haisee paskalle. Sit muistin että kun olin siellä lumessa, näin vierelläni ruskean pötökkän.. mutta mä en siis todellakaan koskenut siihen!!!!

Mistä saan hyvän mielen?

Tällä hetkellä keväästä.
Kevät on kerrassaan ihmeellista aikaa.
Koko ajan perhosia vatsassa.
Ihan kuin kohta pitäis tulla jotain muutoksia elämään.
Vaikkei vältämättä tuliskaan.
Ootteko muuten huomanneet kuinka monella täyttää blogi vuosia, juuri tähän aikaan?

Minun elämäni keväillä on tapahtunut vaikka mitään.
2004 keväällä erosin ja muutin Suomeen.
2007 keväällä erosin ja muutin Suomessa osoitetta.
Onneks ei tartte enää erota, voi keskittyä sen sijaan vaikkapa lintujen bongaamiseen.. 




Tein ykspäivä 20 sekunnin tuunaushommia.
Ostin Tigerista kehykset (1.- kpl) ja Sinellista vähän paperia.
Kynttilänpaperitkin ovat Sinnusta, mä vaan poltin noita reunoja.


 Ps. Ei oo vieläkään tullut Tigeriin niitä Pöllö-tarroja. 
Eikä kuulemma MITÄÄN tietoa, milloin tule.
Mutta VARMASTI tulee.
No, aion käydä siellä niin usein kyselemässä, että he kohta pakostakin pistää ne tarrat nopeaan tilaukseen.
Tai sit mä saan vaan porttikiellon.


15 kommenttia:

  1. Mäkin oon kiinnittänyt siihen huomiota että moni on aloittanut bloggaamisen juuri keväällä tai sitten joulunalla:)) ihanat askartelut!

    VastaaPoista
  2. Just laitoin sulle tänään tämän saman haasteen,tuossapa niitä vastauksia tulikin=D Mekin ollaan tytön kanssa lähdössä viikonloppuna risunhakureissulle ja ei,en tosiaankaan aio piiskailla tytsyä, joten täytynee varoa mihin kätensä laittaa;)

    VastaaPoista
  3. Kivoja hyvänmielenjuttuja:) Ja tuunauksia myös!:) Mukavaa viikonloppua!

    VastaaPoista
  4. Toi kevät on tällä hetkellä listalla ykkösenä... hyvänmielen tuojana :D

    VastaaPoista
  5. Kivoja hyvän mielen juttuja.
    Kevät on minunkin vuodenaikani.

    Ps. blogissani on arvonta, kurkista:)

    VastaaPoista
  6. Legenda toivoo, että jatkat pöllönmetsästystä -etkä hommaa porttikieltoa :D

    Kivvaa viikonloppuu!

    VastaaPoista
  7. Ai ku näyttää kivalta!! Vitzi ku täällä ei oo mitään tiikeri kauppaa:(

    Mä taas pongailen perhostarroja:)

    VastaaPoista
  8. Ihania tuunauksia! Ja miten multa oli mennyt ohi toi sun aamustudio. Jotenkin hassua, olit niin rauhallinen tossa videossa=) On saanut jotenkin sellaisen vähän vauhdikkaamman kuvan, mutta ehkä sä vaan tolleen videolle rauhoituit=)

    VastaaPoista
  9. Tais olla kummituskakkaa. ;D Ei näy mut haisee...

    Ja kiitos korukehuista!

    VastaaPoista
  10. Kiitosta vaan haasteesta!
    Kohta ollaan samoilla laareilla kyynärpäät ojossa: mun, mun! :D

    VastaaPoista
  11. julkkis, hih, sori oli pakko nauraa ääneen täällä! :D
    Mutta toi sun videopostaus <3 voi, olet ihan tosi suloinen kaiken muun lisäksi, sellainen ihan suorastaan ällöttävän täydellinen tyyppi! ;)

    VastaaPoista
  12. Hahhaahaaaa miten ihana ja hauska videopostaus ja onnea!!! Hauskaksi sen tekee sun "ps":ät siellä alla!

    Juu, ja kiitos "hyvänmielenosoituksesta"! Jos haluan nauraa oikein kunnolla, luen blogeja google kääntäjän kanssa! HUH, millä logiigalla se oikein kääntää?

    Gdanskiin olen menoss pääsiäisenä kahden likkakaverin kanssa. Olin siellä pari vuotta sitten ja ihastuttava ja halparuokainen ja -juomainen paikka!

    Nyt töihin...viuh!

    VastaaPoista
  13. Kiitos kauniista sanoistasi ♥
    Miulla tulee Huhtikuussa vuosipäivä (pitäisi tarkistaa, monesko vuosi on menossa :) ), mutta aloitin jo Lokakuussa Vuodatuksen puolella. Huhtikuussa siirryin bloggeriin.

    VastaaPoista
  14. Täältä lähtee aina mukkaan se hyvämieli :)

    VastaaPoista
  15. Jasmiina: Kai se liittyy siihen kevään tuomaan haluun tehdä jotain uutta.. :)

    Kirsi: Kiitos-kiitos! <3
    Joo, varokkaa ihmeessä noita ruskeita pötkylöitä.. ne saattaa tosiaan haista pahale.. :D

    Kiitos Heidi!!

    Marru: Amen :)

    Hanne: Juu, olen kurkkinutkin jo heti alussa, mutten ole kerkenyt linkittämään.. mut olen kyllä tulossa :)

    Pepi: Täyttyy taas alkavalla viikolla käydä pyörähtämässä muutaman kerran :D

    Anne-Mari: Siellä oli sellaisiakin.. värikkäitä.. pitäiskö mun käydä ottamassa kuva, josko tykkäisit..?

    Hanne: Heiii.. se oli noin aamukasilta.. :D mä olen aamuvirkku kyllä, mutta en puhuja-aamuvirkku vaan touhuja aamuvirkku :D

    Kati: Joo, kummituskakka.. joka hyppii itsestään käsille :D Eipä kestä!! :)

    Johanna: Sehän se vasta kiva ois :P

    Taina: Olen joskus tosiaan ällöttävä, mutten koskaan täydellinen.. :D

    Pia: Voi, ihana matka varmasti .. vielä kun muistais et missä se Gdansk olikaan.. Puola? :D

    Sirutuuli: Eipä kestä! <3

    Lovviisa: Ihana kuulla :)

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...