23. maaliskuuta 2012

PP


Mua jännittää pääsiäinen!!!!!!
En oo menossa silloin yhtään mihinkään.. ja taidanpa jättää pääsiäiskoristelutkin tältä vuodelta väliin (eli ei mitään muutosta viime pääsiäiseen verrattuna)...
.... mutta minulla on PP eli  pääsiäisprojekti!!!

Kampaaja-tätini lähtee nimittäin silloin reissuun ja mä sain luvan pistää meidän liikkeessä remontit pystyyn!
 Eli uhrina tule olemaan hänen työtila, joka on samalla meidän molempien sisääntulotila.
Heti kun alkoi ensimmäiset keväiset päivät, minun remppasormiani alkoi pakottaa..
Ja pakko myöntää, että ne räiskyvänsiniset seinät meinaa jo kaatua päälle..

Parasta siinä on, että hän luottaa minuun niin paljon, ettei mun tarvitse kertoa mitään mun suunnitelmista, esim. seinien uutta väriä. Kaikki tulee yllätyksenä.
No, en ole oikestaan edes päättänyt koko väriä.. apuva..meinaa iskee paniikki jo..enää 2 viikkoa!!

(Tästä pääse lukemaan minun työhuonen remontoinnista. Tässä vähän lisää..)

Saatte kyllä kaikki ennen-jälkeen kuvat, sen lupaan!



Löysin AnuElinan blogin avulla Helsingin keskustasta supersuloisen sisustuskaupan Nice Room.
Olen jopa kävellyt sieltä ohi.. mutta selvästikin ilman laseja, kun en ole huomannut koko liikettä!
Oonko mä kertonut, että mä en näe ilman laseja kovin kauas.. siis ilman niitä laseja joita mä en koskaan käytä, koska niistä jää rumat painaumat nenänvarteen?

Ostin teille sieltä jotain pientä kivaa - kevät-arvonnan palkinnon:


 Green Gate servetit ja keittiönpyyhe.. niiin ja JDL-lehti omalta hyllyltä.
(jos Sulla on jo tämä numero, niin ainahan sen voi lahjoittaa eteenpäin.. huomasin että mullakin on jo se lehti..näin käy, jos on tollainen ahne hamsteri, kuten mä)

Tervetuloa osallistumaan!
Saa linkittää <3
Mitä jos mä arpoan voittajan silloin kun remontti on valmis, eli heti pääsiäisen jälkeen?

Itsellenikin ostin sieltä jotain, mutta siitä vähän myöhemmin.. ekaks pitää vähän täristää ompelukonetta.

138 kommenttia:

  1. Mukana arvonnassa, linkitän...

    Mukavaa viikonloppua!

    -Tuija-

    VastaaPoista
  2. Olin jo täysin unohtanut kuinka kivalta sun työpaikka näyttää. Ei muuta kuin jatkamaan hommia.
    Kuinkahan monta sisustusliikettä tässä Suomenmaassa on?? Hiirveen monta ja nettiputiikkia myös. Ei millään pysty elättämään niitä kaikkia:)!
    Mukana arvonnassa muuten;)

    VastaaPoista
  3. I-h-a-n-a-t--p-a-l-k-i-n-n-o-t ! Mukana ollaan molemmat peukut pystyssä. Kiva kun saat toteuttaa villit sisustusideasi...

    VastaaPoista
  4. Juu, on täällä varmaan miljoonia.. mutta aina on kiva kun löytää uusia ja vieläpä kävelymatkan päästä :)

    VastaaPoista
  5. Mukana arvonnassa, ihana palkinto =)

    -Kirsikka-

    VastaaPoista
  6. No ehdottomasti mukana arvonnassa!
    Ja mielenkiinnolla jään odottamaan lopputulosta, siis remontin :))

    VastaaPoista
  7. Joo aivan ihanat palkinnot, MESSISSÄ ollaan. =)

    VastaaPoista
  8. Blogin hallinnoija on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  9. No mukana mukana tietty! Varmasti tulee ihana koko teidän työpaikasta!

    VastaaPoista
  10. Mukana ollaan.
    Muakin jännittää pääsiäinen, koska silloin olis perheessä yhdet synttärit, mut ajattelin, että jos juhlat pidetään, niitä ei vielä silloin pidetä.
    Lisäks mua jännittää, saanko kerättyä kaikki Kinder Barbapapat.
    Ai niin, oon niinku sä. En näe yhtään mitään koskaan, mutta en pidä silmälaseja ku elokuvissa ja kauemmas autoillessa. Mä en voi pitää silmälaseja, koska ne päässä oon ruma. :)

    VastaaPoista
  11. Mukana arvonnassa!
    Mukavia remppahetkiä!

    -Outi K.-

    VastaaPoista
  12. No todellakin mukana arvonnassa! Mulla ei oo, ja mä haluun ton lehden!

    Voi p...sorry...mut multa just putosi ketsuppinen veitsi valkoiselle pöytäliinalle...kuka käskee syödä olkkarissa valkoisen liinan päällä... Jos mies ois vieressä, se sanois vaan, et "onneks sen ollu minä"..

    Vähänkö mä ootan teidän liiketilan tai siis sun tädin tai miten vaan, remppaa!!! Ja vähänkö sullon ihana täti <3

    VastaaPoista
  13. Tottakai mukaan... noloo myöntää, mut ennen sun blogiin tutustumista mulla ei ollu hajuakaan Green Gatesta. :O

    Innolla odotan rempan tulosta.

    VastaaPoista
  14. Ihana palkinto! Mukana :)

    VastaaPoista
  15. aih ja voih, tuo pyyhe !! niin kaunis että sen vois vaikka kehystää keittiöön ;)
    eli mukana ollaan iliman muuta (ja muut iliman)!! :)

    VastaaPoista
  16. Heipparallaa sulle pöllötarrakerhon perustajajäsen/puheenjohtaja,tarra tulikin jo eilen,arvaa vaan monta kertaa olen kiertänyt tänään kämppää miettien mä laitan sen tähän,eikun tähän,eikun tähän,hirveen vaikee päättää=D Mä laitan sulle lähiaikoina postissa jotain kivaa kun olet niin kiltti;)Minä en ihmettele yhtään että tätis luottaa sun kädenjälkees,ihmeempi olis jos ei luottais=D Jännityksellä odotan lopputulosta...Myös sen arvonnan eli mukana ollaan!

    VastaaPoista
  17. Mukana arvonnassa! Hieno palkinto! Oispa kiva, jos onnetar suosisi meikäläistä :). Onnea remonttiin!

    VastaaPoista
  18. Aivan ihanan mahdollisuuden olet saanut!!
    Osallistun ilman muuta arvontaasi!

    VastaaPoista
  19. Odotan kovasti että remppa olisi valmis! Siitä tulee varmasti upea sinun käsissäsi!

    Arvonnassa myös mukana!

    VastaaPoista
  20. Täällä ihan hinkuna käsi-ja suupyyhettä ootellaan ...Iliman muuta osallistuttaan ja linkitellään :)

    VastaaPoista
  21. Mulla ei oo tuota(kaan) lehteä, joten ehdottomasti mukana arvonnassa ♥

    VastaaPoista
  22. Mukana arvonnassa. Ihana palkinto jaossa!

    VastaaPoista
  23. Ihana arvonta! Mukana ollaan ja linkitän tämän :)

    VastaaPoista
  24. Ihana palkinto!! Mukana arvonnassa. :D

    VastaaPoista
  25. Arvo lehtihän tuokin on :) Mukana siis!

    VastaaPoista
  26. Se oliskin kiva päästä johonkin tuommoiseen tilaan "sisustussuunnittelijaksi"! Pidä hauskaa!

    Ja tottakai arvonnassa mukana haluan olla minäkin, nätit palkinnot!

    VastaaPoista
  27. Ei kai sitä voi olla osallistumatta :)

    VastaaPoista
  28. mukana tottakai! link link.... =D

    VastaaPoista
  29. Ehdottomasti mukana arvonnassa <3

    VastaaPoista
  30. Oi mikä huippupalkinto!! Voi kunpa kevään Onnetar minua suosisi <3

    Tsemppiä remonttiin! Minäkin luotan sinuun täysin - tilasta tulee varmasti ihan mielettömän upea :)

    VastaaPoista
  31. Uskon, että syyhyttää päästä tekemään ! Tsemppiä hommiin!

    Osallistun arvontaan mielelläni ja linkitän tietty. Ihanat palkinnot!

    VastaaPoista
  32. Arvontaan mukaan!! ihanat palkinnot :)

    VastaaPoista
  33. Arvonnassa mukanaa!!!!

    Joo mä en kans enää jaksa käyttää prillejä , ei vaan jaksa enää! Muiden turvallisuuden tähden käytän kuitenkin piilareita... Vaikka ajokortti ei pakota rillitpäässä ajamaan niin kyllä pakko olla vahvuudet silmissä että uskaltaa.. :)

    VastaaPoista
  34. Ilmoittaudun mukaan arvontaan!

    VastaaPoista
  35. Arvontaan hypähdän mukaan minäkin tavoittelemaan tuota ihanaista palkintoa. ;)

    Rutkasti reipasta remppaintoa sinne sinulle, varmasti kivaa saada vapaat kädet sen toteuttamiseen!

    VastaaPoista
  36. Älä viitsi - mäkin kävin siellä Nice Roomissa, torstaina!!! Mä olen kävellyt siitä ohi myös muutaman kerran, mutta luulin sen olevan sisustusSuunnitteluliike! Somistus varmaan ollut erilaista aiemmin. Jostain blogista luin kanssa siitä, tiesin heti liikkeen ja painelin sinne;) Ihana liike, tosi kiva omistaja.

    Ja arvonnassa mukana, tottakai! <3

    VastaaPoista
  37. Kiitos kaikille <3

    Onneksi mulla ei ole ajokorttia!

    Mutta sitä rahaa säästellessään.. laserleikkausta varten.. ja samalla jos sais silikoonit, kiitos :D

    Joo, NiceRoomin omistaja on kauheen mukava ja puhelias.. mutta mä menin tapani mukaan aivan lukkoon, vaikka olin suunnittellut kertovansa, blogimaailman tärkeydestä jnejne :D

    VastaaPoista
  38. Wau, sun täti luottaa suhun täysin:) Olis ihana päästä tuunamaan jotain tuollasta!

    Ehdottomasti mukana arvonnassa, mulla ei ole yhtään noista lehdistä, kun täällä takahikiällä ei kukaan niitä myy ;)

    VastaaPoista
  39. Ihana palkinto :) Mukana ollaan!
    Mulla on vähän sama ongelma lasien kanssa, pakko niitä olisi käyttää mutta noh, ei vain osaa. Mut ehkä tää näkö tästä ei voi huonontua vaikka melkein 10 vuoteen ei ole laseja käyttänyt? :D

    Remppakuulumisia odotellessa:)

    VastaaPoista
  40. Mukana arvonnassa! Mukavaa kevään jatkoa! - JohannaH

    VastaaPoista
  41. Pakkohan tähän on osallistua :)

    Kerrankos tuota sattuu, että saman lehden hommaa...
    (toivottavasti sullekin postimsaapui jo...?)

    Kiva nähdä remppakuvia :D

    VastaaPoista
  42. Lopputulos tulee varmasti olemaan jälleen jotain silmiä ja mieltä hivelevää, no panic.

    Toisaalta on hyvä tietyissä tilanteissa, ettei näe ilman laseja kovin hyvin. Ainakin uimahallissa olen hyvin tyytyväinen tähän (jotenkin virheellisesti kuvittelen, että kun mä en näe muita ihmisiä niin selkeästi, niin eihän nekään näe mua - ja näin ollen voin siis kekkaloida suihku-&saunatilassa ilman komplikaatioita ;)

    Niin, ja mukana arvonnassa, tietenkin ;)

    Adalmiina: FB:ssä on ainakin yhdellä ryhmällä tällainen tapahtuma kuin Kinderin kierrätys meneillään, sieltä saisit varmastikin haalittua kaikki Barbababat kasaan https://www.facebook.com/events/260795744001505/

    VastaaPoista
  43. Suosittelen silmälaseja ilman nenätyynyjä :P Tosin ne on siltikin hanurista. terv.nimim.laserleikkauksen esitarkastuksessa käyny; elokuuta odotellessa...

    Niin ja mukaan arvontaan tiätty :D

    VastaaPoista
  44. No tottahan toki mukana ollaan ja linkiteetään:)

    VastaaPoista
  45. Hirrrveen ihana palkinto...tietysti mukana!

    VastaaPoista
  46. Niin mukana, ihana palkinto!! :)

    VastaaPoista
  47. Mukana ollaan arvonnassa ja onnea remonttiin :) t. Heidi P.

    VastaaPoista
  48. Heippa!

    Osallistuisin kanssa arvontaan. Aivan ihana palkinto! :)

    Kiitos valtavan kivasta ja hyväntuulisesta blogista! Täällä on aina niin mahdottoman mukava poiketa. :) Kuvat ja koti on aina niin kauniita. :)

    Aurinkoista kevättä ja remontti-iloa! Jään innolla odottamaan kuvia. :)

    Terveisin:
    Sanna K.

    VastaaPoista
  49. Niin söpö palkinto että kyllä,osallistun:)

    VastaaPoista
  50. Mukana arvonnassa edottomasti!! Hyvää viikonloppua sinulle!!

    VastaaPoista
  51. wautsi mikä pp !
    toki mukana arvonnassa, ikinä en oo hypistelly sormissani ko lehteä, mutta jospas nyt ja linkitänki arvonnan:)

    VastaaPoista
  52. Mielelläni mukana arvonnassa!
    -k-

    VastaaPoista
  53. Mukaan ehdottomasti =)

    Kivalta kuulostaa tuo sinun PP. Sinun taidoilla ja tyylillä tulee varmasti UPEA!

    VastaaPoista
  54. Osallistun myös arvontaan. Intoa ja energiaa uudistukseen. Olen varma, että lopputulos on hieno.

    -oskarioksa-

    VastaaPoista
  55. Täytyyhän sitä onneaan koetella!
    Kivaa, innolla odottelen remppakuvia!

    VastaaPoista
  56. Jee, ihana palkinto <3 Mä oon mukana :D Linkitän myös!!

    VastaaPoista
  57. Kivassa arvonnassa mukana yhdellä arpalipukkeella :)

    Sun blogia on mukava lukea :)

    VastaaPoista
  58. Mukana ehdottomasti ihanassa arvonnassa:)

    VastaaPoista
  59. Minäkin haluun osallistua! :) Ihana arvonta.
    -Shiva-
    suddenconnection(a)hotmail.com

    VastaaPoista
  60. Onea remonttiin. Ne on niin ihania, kun kiitos seisoo lopussa. Tulee uutta.
    Arvalla mukana, niin must palkinto.

    -Seija V-

    VastaaPoista
  61. Kaunis palkinto, joten mukana arvonnassa ollaan!

    Remontti-intoa!

    VastaaPoista
  62. Hupsan, meinas mennä koko arvonta ohi mutta siis osallistun :)

    VastaaPoista
  63. Mukana arvonnassa. Sun blogi on sitten mainio!

    VastaaPoista
  64. Täältäkin tullaan mukaan arvontaan!! :) Linkitän heti aamulla arvonnan :)

    VastaaPoista
  65. Hej ! Haluan tietsti olla mukana arvonnassa!
    Kraam
    Sanne

    VastaaPoista
  66. Ehdottomasti mukaan arvontaan!- Kaisa

    VastaaPoista
  67. Ihanassa arvonnassa mukana!
    Mukavaa kevättä ja pääsiäisen odotusta.

    -Mintsu-

    VastaaPoista
  68. Ehdottomasti mukana!Olet valinnut niin mun nköiset arpalahjatkin :) yritän opetela linkittämistä mut se olikin vaikeempaa ku kuvittelin..

    VastaaPoista
  69. Mielelläni mukana kivassa arvonnassa :)

    VastaaPoista
  70. Mukaan ihanaan arvontaan ja linkitän myös:)

    VastaaPoista
  71. Olen todellakin mukana arvonnassa!

    VastaaPoista
  72. Mukana ollaan, ihana arvonta!

    VastaaPoista
  73. Hei,
    Olen mukana arvonnassa !

    terveisin TuulaP Espoosta

    VastaaPoista
  74. Eksyin tänne ekaa, vaan en vikaa kertaa! Ja heti mukaan ihanaan arvontaasi :)

    VastaaPoista
  75. Oi niin kauniit palkinnot! Mukana ehdottomasti arvonnassa :)

    VastaaPoista
  76. Remontoinnin iloa teille ♥
    mukana tavoittelemassa ihanaa palkintoa :)

    VastaaPoista
  77. Iiik! *kiljuu hän* Meinas mennä ihan ohi tämmönen ihana arvonta! :O Mukana!
    Miehän se voitan ko mullei oo vielä yhtään..joo luit oikein...ei vielä Y-H-T-Ä-Ä-N GG-tuotetta :O Joten nyt kilpailu seis! ja mulle tuo palkinto! No ei nyt sentäs :) Molen melko reilu ja ootan arvonnan loppuun :)

    "In Finland we have this thing called REILU MEININKI!" :)

    VastaaPoista
  78. Ihana Blogi:) Mukana ollan arvonnassa ja linkitän..

    VastaaPoista
  79. Onnea koittamaan ihanaan arvontaan :) Linkittelen :)

    VastaaPoista
  80. Onpa ihastuttava palkinto - minä tulen mukaan arvontaan! Mitään Green Gatea minulla ei itselläni vielä olekaan, vaikka kovasti on haluttanut hankkia. Ovat vaan niin arvokkaista, ettei työttömän budjetti oikein riitä. :<

    VastaaPoista
  81. Mukaan arvontaan =)
    Iloisia remppahetkiä sinne!

    VastaaPoista
  82. Remontti-iloa toivottelen minäkin. Ahneus iskee aina silloin tällöin täälläkin; löysin juuri siivotessa saman kirjan (eikä edes hyvä) kolme kertaa kirjahyllystä, että terve vaan..
    Arvonnassa olen mukana, tietysti, GreenGateahan ei voi koskaan olla liikaa, eihän. Eikä mulla taida edes olla kuin yksi GG.

    VastaaPoista
  83. Innolla uusi lukija seuraamassa rempan edistymistä! Ja mukana arvonnassa myös :)

    VastaaPoista
  84. Remppailoa, itse ajattelin käyttää pääsiäisen heiluttelemalla pajunoksaa ja syömällä hyvin, niin ja tietysti jännittämällä arvonnan tulosta. Siinähän sitä on jo ohjelmaa koko pääsiäiseksi..

    VastaaPoista
  85. Sattumalta tupsahdin tänne, kiva blogi. Kirjaudun lukijaksi ja ehdottomasti mukana arvonnassa!

    VastaaPoista
  86. Mukavaa (?) remonttia.
    Mukana ihanassa arvonnassa :O)

    VastaaPoista
  87. Mukana arvonnassa...kivat palkinnot :)

    VastaaPoista
  88. Onko mulla menny tämä postaus ihan ohi? Kummaa. Mutta onneksi satuin selailemaan taaksepäin, eihän tälläistä tilaisuutta voi jättää välistä :) Mukaan siis yhdellä arvalla.

    VastaaPoista
  89. Iloa ja energiaa remppaukseen ja uudistushommiin, yleensä lopputulos on alkuperäistä ainakin himpun verran parempi.
    Arvonnassa tietty mukana; upea setti.

    VastaaPoista
  90. Hyvä siitä tulee, anna mennä tunteella vaan.
    Tuosta arvontapalkinnostakin saisi kyllä hyvän väripaletin noukittua, ihana kokonaisuus.

    VastaaPoista
  91. Mä taas luulin, että mulla on toi uusin numero, mutta eipäs ollutkaan... :)
    Mukana arvonnassa siis! Sulla on muuten hirmu kiva blogi :)

    VastaaPoista
  92. Hei ja mukavaa alkavaa kevättä. Arvonnassa mukana, toki.

    VastaaPoista
  93. moi! mukana arvonnassa, miullakin meinas mennä ohi, mut onneks olin skarppina :)

    munarikasta pääsiäistä

    toivoopi -tiina-

    VastaaPoista
  94. Aivan ihana arvonta palkinto,,olis huippua kaiken tään sairastelun jälkeen jos onni potkasisi=)))Mielenkiinnolla jään seuraamaan millanen lopputulos teillä tulee olemaan <3 Eli mukana arvonnassa <3 T:Satu.K ketola70@hotmail.com

    VastaaPoista
  95. Arvonnassa mukana.
    Ihana palkinto.

    VastaaPoista
  96. Ihanaa arvontaan haluan tietysti mukaan!!

    Reipasta remontti pääsiäistä!

    VastaaPoista
  97. Ihana palkinto! Mukana arvonnassa siis! :)

    VastaaPoista
  98. Meinas mennä sivu suun, mutta vankasti mukana!

    VastaaPoista
  99. Todella ihana palkinto, kyllä osallistun arvontaan:)

    VastaaPoista
  100. Arvonnassa ilman muuta mukana. Mukavaa pääsiäistä!

    VastaaPoista
  101. No niin, urakka lähestyy. Toivottavasti on värisuunnitelma kirkastunut.. Kiva setti arvonnassa, olen mukana!

    VastaaPoista
  102. Ihana palkinto, tähän täytyy ehdottomasti osallistua. Jos vaikka kerrankin onni potkisi. Ekaa kertaa taisin tänne törmätä, mutta en varmasti viimmeistä.

    VastaaPoista
  103. Mukaan ihanaan arvontaan kaikilla arvoilla...nyt linkittämään...
    terkuin,Marika

    VastaaPoista
  104. Hahaa, kerkesinpäs osallistumaan! Onneksi ei arvota osallistumisjärjestyksessä ;) Aika pitkä on kommenttilista meinaan, mutta ei haittaa, 124 onkin mun uusi onnen numeroni! =D

    VastaaPoista
  105. Onnea ja intoa sinne PP:n keskelle. Olen mukana arvonnassa, tosi kivan setin olet kerännyt.

    VastaaPoista
  106. Tahtoo myös ottaa osaa arvontaan!
    T.Sinisiipi

    VastaaPoista
  107. Kiitokset kivasta blogista,jota on tullut jo jonkun aika seurattua.
    Mukana arvonnassa ja iloista pääsiäsistä sinulle!

    VastaaPoista
  108. tänne tulen jonon jatkoksi, mukaan arvontaan,,,

    -emaarit

    VastaaPoista
  109. Mukana arvonnassa yhdellä arvalla Aila

    VastaaPoista
  110. Mukana arvonnassa. Iloista pääsiäistä!

    VastaaPoista
  111. Tuli äsken jokin jumitus, joten pahoittelut jos kommentoin kahdesti. Mukaan arvontaan!

    VastaaPoista
  112. Mukana ihanassa arvonnassa! :)

    VastaaPoista
  113. Mukana ollaan arvonnassa. Nice Roomissa olen mäkin käynyt muutaman kerran ihastelemassa :)

    VastaaPoista
  114. Ihana arvonta. Mukana arvoonassa. :)

    VastaaPoista
  115. Mukana arvonnassa! Voi kun onni suosis, tuo keittiöpyyhe on ihana, ja kaiken lisäksi siinä on poikani syntymävuosi! :)

    VastaaPoista
  116. Hei,
    Otatko minut pois arvonnasta...isäni kuoli lauantaina ja asuu Rovaniemellä, lähden hoitamaan asioita sinne, joten en pääse koneelle viikkoihin katsomaan miten arvonnassa kävi...
    Kiitos etukätteen <3

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...