20. maaliskuuta 2012

Kädet kuntoon!


Silloin kun meille kotiutui Pahuksen Playstation mä sain vaadittu itsellenkikin jotain.
Tämän lipaston nimittäin:


Tiesin jo kaupassa, ettei tämä tule sellaiseksi jäämään.
Onneksi mulla oli runsaasti liitutaulumaalia jäljellä!


-ÄITIIIII mis hanskat on?
 -KAKKOSESSA!!


Tämä lahonnut taulu maksoi 20 senttiä!
Joku oli superatakkinut kehyksiin Villeroy&Bochin seinälaatan.. ihan kiva joo.. mutta se oli ruma!
Ja kerta mä en saanut sitä laattaa pois kehyksistä, ei ollut oikestaan muuta vaihtoehtoa kun - liitutaulumaali!
Siis milloinkohan mä saan se 250ml. maalipurkin loppumaan???




Tuo musta sydän oli kirppisystävänpaketissa kultaisena.. Eipä kauan sellaisena pysynyt.
Ette usko, kun kerron millä mä se maalasin!
Liitutaulumaalilla!!!

Mul ois vielä vähän alle puolet jäljellä..
Mitäköhän seuraavaksi? SEINÄ?




M. 10v.:  -Äiti, kokeile kuinka pehmeät mun kädet ovat!
-No niin ovat tosiaan!
-Mä luin lehdestä, että jos laittaa käsiin joka ilta oliiviöljyä, niin se tekee niistä tosi pehmeät.
-Mutta eihän meillä edes ole oliiviöljyä.
-Onhan! Siinä purkissa lukee oliivi ja vielä kuvakin on!

Oli meillä tosiaan.. muttei öljyä, vaan Rainbow kivettömiä oliiveja suolavedessä.


32 kommenttia:

  1. Ihanat tuunaukset:) mäkin oon juuri ja juuri saanut liitutaulumaalin loppumaan enkä uskalla ostaa uutta :D

    VastaaPoista
  2. Noniin, nyt Sä kommentoit niin nopeasti että mä säikähdin :D

    VastaaPoista
  3. Liitutaulumaalit ovat huippukeksintö...niinkuin kaikki maalit yleensä ;D

    Kauniita tuunauksia, Kristi!

    VastaaPoista
  4. Huomentapa tännekin ihanaan blogiin. Minulla olisi sinulle haaste blogissani. Käyppä nappaamassa mukaasi, jos mielit.

    Ihanata tiistaita :)

    P.S Minä en ole koskaan testaillut liitutaulumaalia.. olisikohan nyt jä tämän postauksen jälkeen korkea aika!?

    VastaaPoista
  5. Ihanat tuunaukset ja tavarat...olen itse hakemassa Valkoista maalia...ja liitutaulumaalia kenties myös...siihen siivouskomeron oveen:))

    Ja keittiöstä ne parhaat kauneudenhoito välineet löytyvät;))

    VastaaPoista
  6. mun pitäs kans hankkia tuota kyseistä maalia. Sillähän voi näköjään sutia vähän sitä ja tätä ja tuota:)

    VastaaPoista
  7. Ihania tuunauksia ja löytöjä ! Nää on pahoja katella , ko pitää sinnitellä ettei syöksy saman tien kirpparille !!! Mulla on semmonen kieroutunut ajatusmaailma, että jos halavalla saa, niin eihän se haittaa! Mutta jos käy monesti viikossa ja kuukaudessa , niin loppusummia ei aina uskalla edes laskea! Ja nyt mie EN MEE! Voisitko välillä siis postata vaikka siivoamisesta, niin että saisin inspiksen siitä ? JOOKO ;)vai alkasko lukeen parin kuukauden ajan vain siivousblogeja, onkohan niitä ....

    VastaaPoista
  8. Minäkään en ole vielä liitutaulumaalia testaillut,korkea aika olis vissiin kun sillä tuommosta ihanuutta saa aikaiseksi:)Ihana tyttö(ihan niinkuin äitikin),väliäkös sillä onko öljyä vai suolalientä,pääasia että tuloksia syntyy=D Säähän voisit ottaa ton siellä hoitolassasi käyttöön,uusinta uutta käsihoidossa,kuulostaiskin hienolta,oliivi-suolahoito;)

    VastaaPoista
  9. voihan vehje mikä lipasto <3

    mulla ei oo liitutaulumaalia, mutta mustaa mastonin spraymaalia TÄYSIpurkki... ja ainakin yksi uhri sille... mahdollisesti jopa kaksi... heti kun vaan jaksais... nyt hieman laiskottaa...

    VastaaPoista
  10. Jotkut maalit vaan on käsittämättömän riittoisia :)
    Ja jotkut niistä vielä selvästikin sopii joka paikkaan!

    VastaaPoista
  11. OhoOho! Sähän oot siel sutinu oikein urakalla...ja hyvä tulee :) Spray-liitutaulumaalilla oon Vaniljatähteen tehny seinälle liitutaulun, mut muut viel jääny maalaamatta....hmm....mitähän kaikkee alkais maalailee :D

    On ollu niin kiireistä, ettei ole paljon kerenny ite postailee tai saatika kommentoimaan, mut nyt aion taas jostain repiä aikaa...hauskoja postauksia oot tehny :)

    Kivaa tiistaita!

    VastaaPoista
  12. Hah,mullakin alkaa olemaan jo ongelma toi liitutaulumaali,joka päivä sitä johonkin sudin! Kenkäkaappia,kukkaruukkuja,purkkien kansia ja tietty sitä seinääkin on sudittu ja liitutauluja tehty :)

    Toi ei oikeesti lopu IKINÄ!?!

    VastaaPoista
  13. Tuost kakkosesta sais taas veisteltyä kaikkea, mutta olkoon nyt, ettei mene mummun loppukin maine.....

    Liitutaulumaalihan on ihan kuin mun hyasintti, se vaan riittää ja riittää....ja sitten viimein kun loppuu, huomaa, että voi jehna...tohon tarvis vielä vähän....menet ja ostat lisää ja sama alkaa uudestaan....

    Mä hyvin voin kuvitella sut sinne seisoskelemaan suti toisessa ja liitutaulumaali toisessa kädessä :D

    VastaaPoista
  14. No jo on mainio maali se liitutaulu- maali. Löytyy meiltäkin (ellei oo jo kuivanu), mutten oo kyllä yhtään kekseliäs sen käytössä :P
    Mainioo tuntuu olevan suolaoliivitkin, pitäskö kokeilla :D

    VastaaPoista
  15. Jotenkin arvelin, ettei se kultaisena tule pysymään. =) Mutta kuten laitoinkin, kaikki otettu silmällä pitäen sun tuunailuja.

    Ihana tyttö, kauneutta pitää vaalia het pienestä pitäin. ;D

    VastaaPoista
  16. Kiitos Satu!! <3

    Hanna-Riikka: Voi kiitti muistamisesta!! <3
    No herrajestas, nyt heti maaliostoksille!! :D

    Anne-Mari: Keittiöstä juuri, mutta tuo oli jotain aivan uutta mullekin :D

    Poikasten äiti: Sillä voi nimenomaan sutia kaikkea!! :)

    Riikka: Valitan, en voi postata siivouksesta, koska se unohtuu koko ajan... tänäänkin oikein masennuin sekunniksi, ku oli niin saastaista joka nurkka :D

    Kirsi: Mahtaa asiakkaat olla ihmeessään kun kaivan jääkaapista oliivipurkin :DD

    L: Mutta Sähän voisit samalla vaikka lepää ja toisellä kädellä suihkuttaa sitä maalia. :D

    Tiina: Näin on! Jääkaappi ois kiva maalata..mutta ehkä pitäis ottaa huomioon, että asutaan kuitenkin VUOKRA asunnossa. (olen muutenkin varmaan mun remonttihommissa tehnyt jo vaikka mitä periaatteessa luvatonta) :D

    Päm: Tuo ei oikestaan urakalta tunnu, koska sehän kuivuukin ihan sikanopeesti koko maali. :)
    Mukavaa tiistaita Sullekin!

    Cia: :DD hehheeh.. onkohan se joku riippuvaisuus. Liitumaaliholisteja :D

    Pepi: Mä jotenkin ARVASIN että SINÄ jos kukaan kommentoi tota kakkosta :DD

    Sanna-mari: Ei siinä mitään kekseliäisyyttä tarvii, suti käteen ja heilumaan :D
    En usko, että sellainen maali edes kuivuu.. kerta se ei muutenkaan taho loppua :)

    VastaaPoista
  17. Kati: Juu, kultainen ei oo mun juttu :) Itseasiassa mä lähin maalamaan sitä noin 10 minuuttia sen jälkeen kun olin avannut paketin :D

    VastaaPoista
  18. Kivoja tuunauksia, varsinkin tuo laatikosto on ihana <3

    VastaaPoista
  19. Kaunis lipasto.:) Olet taitava tuunaamaan.! Olisinpa itsekkin noin kekseliäs....

    VastaaPoista
  20. me sudittiin purkillinen tohon seinään, 2 kerrosta. oon aatellu ostaa lisää, kattelen kaikkee romua täällä jo "sillä silmällä"...

    VastaaPoista
  21. Taas niin kerrassaan ihania tuunailuja...ja sun tapa kirjoittaa. Ihan mahtava! Täytyy vaan varota liiallista nauramista kun muuten toi mun reilu viikko sitten raudoitettu selkä ei tykkää hyvää.

    Mun kans tuli nyt hinku kokeilla tuota liitutaulumaalia. Nyt se on pakko! Mutta mä kun en pääse nyt itte minnekään vielä autolla, ja mies taitaa vaan olla tyytyväinen etten käy tuhlaamassa...tosin, olishan sitä netissäkin paljon ostettavaa. Ainoo vaa että muutaman sadan sairaalalasku verottaa sisustelurahoja =/

    Oliskohan tota edukkaasti netissä myynnissä? Taidampa lähteä surffailukierrokselle ennen ku mies tulee töistä ;)

    VastaaPoista
  22. Mielettömiä tuunauksia ;) Hyvä Sinä ja liitutaulumaali!

    VastaaPoista
  23. Hienoja tuunailuja!

    Aina kun mie nään ton myrskykuvan mulle tulee mieleen että jokohan se on tutustunut Myrskyluodon Maijaan? Mietin sitä myös viime viikonloppuna kun kyseistä ohjelmaa taas katsoin...

    VastaaPoista
  24. Niin ja minä olin tuo edellinen...

    VastaaPoista
  25. Siis minä ihan sitä haavistoo ...:))
    *meniks läpi*

    VastaaPoista
  26. Kiitos Miia!!

    Irmastiina: No niin näköjään :D

    Me&May: Kiitos! En mä edes oo omasta päästä kekseliäs.. se johtuu siitä että mä vierailen niin paljon erilaisissa sisustusblogeissa ja sisustuslehdissä :))

    Taina: Se on selvästkin kirottu maali :D

    Heli: Ihana että oot kunnostunut :) Tai no vaikka et pystykään nauramaan, niin eiköhän kohta taas voi hihittää täysillä, niin että raudat vaan kolisee :D

    Mä ostin mun pienen purkin Sinellista, maksoi muistaakseni 12 euroa. Ja vaikka se on 250ml, niin kuten huomaat, mä oon maalannut sillä sänkynpäädyn ja vaikka mitä.. eli todella riittoisa!

    Sari: Jee, hyvä ME. Minä ja mun toistaiseksi paras kamu! :D

    Hanne: Mitä ihmettä Sä pyörit täällä anonyymina :DD Mä niin nauroin.. hehh..
    Enpä muuten oo.. pitää pistää to-do listalle.. ainiin.. eihän mulla edes oo koko listaa..
    Hei, määs menen heti katsomaan, josko youtubesta löytyis jotain. Vaan että konessa ei toimi äänet taas vaihteksi..

    Pepi: Kuka Haavisto? :DD

    VastaaPoista
  27. Liitutaulu maali.Hienoa jälkeä saa sillä.Ja voihan sillä vaikka sen seinänkin maalata.Siihen kun kirjottaa sitten kissan kokosilla kirjaimilla armaalle,että muista se ja se,niin muistaiskohan se=)
    Kiva vihreä hyllykin sulla siellä.

    VastaaPoista
  28. Heh, kunnostautunut hyvinkin...Selkäänpuukotus osa 2 nimittäin =D

    Katoin eilen että Biltemakin myy jonkin tyyppistä liitutaulumaalia. Seuraavaksi kun Turkuun päin tullaan, ehkä saan miehen käymään Biltemassa ;D Hehee...Ehkä toimii paremmin kuin Sinelli!?

    VastaaPoista
  29. Pitsienkeli: Vihreä hylly on mun aarre. Ostin sen vitosella yheltä mummolta <3

    Heli: Paremmin, niin tarkoitatko, että loppuu nopeammin? :D

    VastaaPoista
  30. Siis tarkoitin että miehen vois saada liikkeelle Biltemaan muttei Sinelliin ;)

    VastaaPoista
  31. Heli: Jaahas :D Hyvin mä tajuun näitä juttuja :))

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...