17. toukokuuta 2011

Muka-antiikkia


Aamulla otin kaljakärryt ja menin käymään postissa.
Nimittäin toinen Hobby Hallin pakettini odotti minua siellä jo viime torstaista..
Paketin sisältö oli toistasataa kertaa hienompi, mitä ikinä odotinkaan!!
Mikä niitä vaivaa, kun ne ei osaa ottaa kuvastoon kauniita kuvia?




Wanha peili.  Löytyy täältä.
Ihan oikeesti, mun on pakko saada tietää, millä tekniikkalla ne tekee niin aidon näköistä jälkeä! 
(mulla ois vaikka mitä kalusteita, ja ne kaikki haluais tän näköiseksi!)
Ainakin se haisee pahalle..

Peili tule olemaan makkarin seinällä ja se tule näyttämään tosi upealta!
Mitä sitten että se haisee! 
Jos on näin nätti, saa haistakin! 





Ton ruman ruskean jutun, jonka nimeä en tiedä, aion poistaa. 

 Siellä ois myynnissä vielä kokonainen ovi, josta on tehty vanha peili.. mutta ehkä mä tyydyn tällä hetkellä tähän ikkunaan..
.. ehkä..

5 kommenttia:

  1. Ihana! :) Olisi kyllä kiva itsekin tietää miten muka-antiikkia tehdään, joitain kirjoja lukenut krakeloinnista ja muista systeemeistä mutta en minä itse saa vastaavanlaista tulosta ikinä mitä toisin opetetaan :D todella nätti peili kuitenkin :) Ja kiitos ovi-vinkistä, lähteepi ehkäpä tilaukseen ;)

    VastaaPoista
  2. Noniin.. jos Sä saat sen, niin mäkin haluun!! :D

    VastaaPoista
  3. Ihana peiliikkuna! Tosi kaunis ja ihan on vanhan näköinen! Varmaan jotain aika tujua, syövyttävää ainetta käyttävät, hih, varmaan tosi terveellistä, mutt oikeessa oot, jos noin kaunista jälkeä, niin saa haistakin ;D

    VastaaPoista
  4. Syövyttävä aine kuulostaa pelottavalta.. mutta olen valmis kokeilemaan!! :D

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...