21. toukokuuta 2011

Itse-tunnustus ja -paljastus


Onko pakko antaa itselleen tunnustus, jos halua haastetehtävän?
Mun tekee nimittäin hirveästi mieli paljastaa 10 asiaa itsestään.
Onko se blogipykälien mukaan laillista?
Otan nyt kuitenkin sen riskin!


1. Porttaissa tutkin aina ovatko korkokenkiä käyttävät naiset unohtanut sen nolon valkoisen tarran kenkien pohjaan.

2. Kun pysähdyttään autolla liikennevaloihin, kyttään usein aurinkolasien takaa vieressä olevan auton kuskia.
(päätäni en käännä, mutta silmät tiirailee minkä kerkee)

3. Joka kerta kun joku juoksee bussiin/ratikkaan/metroon, minä tunnen ylivoimaista tarvetta kääntyä ja tarkastaa, että kerkeskö se varmasti kyytiin.

4. Olen maanis-ylihuolehtiva äiti. Minun on pakko soittaa noin kerran tunnissa molemalle lapselle, että missä ne menee. (No moi, mitä teet? et mitään? ahah, ok, no heippa sitten!)
Joskus soitan vahingossa jopa keskellä koulupäivää.


5. En ole ikinä osannut olla vihainen 5 minuuttia pidempää.

6. Tykkään laulaa karaokea, mutta en kestä, kun joku tulee kehumaan. (hirveän noloa! eikö ihmisilla ole minkäänlaista musikaalista korvaa?!)

7. Kylässä ollessaan rupean aina muuttamaan sisustusta (päässäni).

8. Jos minulla on rahaa vain vaivaset 40 euroa sekä paha mieli sen takia, voin vapaasti käyttää siitä puolet johonkin ihanaan juttuun. (sitten minulla onkin se juttu, hyvä mieli ja vieläpä 20 euroa)

9. Minulla on  huono muisti. Kirjoitan kaikki päivän tapahtumat muistikirjaan. Olen tehnyt näin jo viimeiset 8 vuotta.

10. Olen todella huono myymään. Minun tekee aina mieli antaa asiakkailleni hoidoista alennusta, koska kuvittelen, että heillä ei varmankaan ole hirveästi rahaa.


Aurinkoista viikonloppua!

6 kommenttia:

  1. Hih..meillä on monta yhtäläisyyttä ;) minäkin mm. muutan mielessäni ihmisten sisustuksia..äitini luona myös yleensä toteutan suunnitelmat ;)
    Ja munkin pakko aina tarkistaa ehtikö joku bussiin..
    Kivoille ihmisille antaisin mieluiten kaiken ilmaiseksi..
    Kiva lukea näitä sun juttuja..saavat hymyn huulille :D

    VastaaPoista
  2. Ja juuri tälläiset kommentit saavat ison hymyn huulilleni!! :)

    VastaaPoista
  3. Luuleks jotenkin olevas yksin noiden juttujes kanssa ☺☺☺ -paitsi, että mä en soita mun lapselle ☺ saa vaimo hoidella sen puolen..

    Ja aina noi "tunnustukset" sun muut jostain alkaa, joten eikun kiertoon vaan ☺

    Myymimises mä olen kyllä aika haka... :))

    VastaaPoista
  4. Todella lohduttava kuulla, että en ole ainoa outo hiippari :D

    VastaaPoista
  5. :D :D :D Ai pojat tää oli hyvä kirjoitus! Ensinnäkin,aivan loistavaa antaa tunnustus itselleen! Ja toiseksi, etenkin kohta 8 on aivan parhautta!!!

    VastaaPoista
  6. Juu, toi kohta 8 voittaa todellakin esim. eläkesäästämisen! :D

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...