9. toukokuuta 2011

Mekko-asiaa



Päätin viikonlopun-juhlassa (joka ei siis ollut syntymäpäiväjuhla) pukea päälle tuubimekon, jonka alunperin olin säästänyt tämän vuoden hääjuhliin, mutta kun lähipiiristäni kukaan ei ole halukas menemään naimisiin pelkästään sen takia, että minä saisin käyttää sitä mekkoa, niin ajattelin, että olkoon, otetaan ihanuus baari-käyttöön.


Olen kokeillut sitä päälle yhden ainoan kerran ja sen piti olla puristava-ahdistava-liian tiukka jms. 
Mutta kas kummaa, kun illan aikana kävi ilmi, että mekkonen ei millään meinaa pysyä päällä. 
Heti kun liikuttaa käsiä se liukuu alas. 
Ja vaikka moneen kertaan päätin, etten liikuta enää käsiä ollenkaan, niin jotenkin se vaan unohtui..

Mistä mun piti tietää, että tähän mekkoon vaaditaan edes jonkunnäköinen kuppikoko? 

Tytöt sitten ompelivat lopulta mekon kiinni mun rintaliiveihin.. Mikä oli muuten loistava ajatus! 
Mekko pysyi ja pysyi ja pysyi!

Mutta myöhemmin sitten baarissa tanssilattialla, kun olin juuri suorittamassa monimutkaisia koreografisia harjotteita, mekon selkäpuolella oleva vetoketju sujahti auki ja pääsin näyttävästi esittelemään ei niin näyttäviä  muotojani. 

Mekko saa lähteä uuten kotiin, mä en jostain syystä pidä siitä enää..

Tätä push-up liiketta tein illan aikana varmaan 485 kertaa

*siustusrintamalla ei ole tapahtunut mitään.. odotan  malttamattomasti "pientä" HobbyHallin pakettiani.. 
Ihan oikeesti! Miks uudessa kuvastossa piti olla niin paljon kivaa? Ja nyt ne huomaa, et porukka tykkää ja tilailee ihan hulluna, eli ensi kuvastossa on todennäköisesti VIELÄ enemmä kivaa.. Hmph!

7 kommenttia:

  1. Jaiks, hyvää synttäriä, jos saa onnitella ;)

    VastaaPoista
  2. Saapi-saapi! Kiitosta vaan! :) Ensi vuonna ei enää varmana saa! Silloin paukkuu jo vaaralliset keski-iän rajat.

    VastaaPoista
  3. Kiva mekko kyllä ulkoisesti, mutta I feel you ton tippumisasian suhteen, kokemusta löytyy myös...mutta kun mä vaan niiiiin tykkään olkaimettomista! Mitähän kokoa tuo sun uutta kotia etsivä mekkosi on...?!

    Toinen mieltäni askarruttanut kysymys...jos saa kysyä, niin mistähän päin sä olet kotoisin..?

    Kiva muuten saada kunnolla kasvot sulle :)

    VastaaPoista
  4. Kokomerkki on "paljonsanova" S, mutta siis vastaa 34/36 kokoa.
    Haluat sen vai? Ok, pistän heti postiin :)

    Ja kotoisin olen Itä-Euroopan tasangon luoteisosasta, eli Eestistä. :D

    VastaaPoista
  5. Hmm..kyllä se taitas olla mulle näillä tän hetken mitoilla vähän tiukkis...ylhäältä varmaan menis mutta luulenpa, että persuusosasto sanoisi räks ;)
    Ajattelinkin, että ehkä sieltä suunnalta, koska tosiaan NIIN hyvin vedät suomea, mutta muuten oisit voinut hyvinkin olla ihan mistä tahansa muualtakin...mielessä kävi Englantikin, juu, ihan totta!

    VastaaPoista
  6. Joo, siinä on hyvä puoli se, että kirjaimet on melkein kaikki samat, mutta se onkin siinä sitten. Samat sanat tarkoittaa yleensä aivan eri asioita. :)

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...