18. toukokuuta 2011

Teinimeininkiä

Melkein nolottaa kertoa tästä, mutta olen täysin ihastunut Kappahlin lastevaatteisiin.
Nolottaa sen takia, että ostan niitä omaan käyttöön.
Esimerkiksi farkkuja minulla on sieltä jo kolmet. Ja ne on niin ihanat-mukavat-supersopivat!
Ei alle 160 senttinen kääpiö muutenkaan naistenvaatekaupasta sopivia housuja saa!
Nyt olen ajattellut siirtyä seuraavaan vaiheeseen, eli ostaa sieltä myös kivoja paitoja 
(vai onko se jo liian ällöä?olen kummiskin aikuinen nainen joka lähestyy kovaa vauhtia keski-iänkriisia).


Tästä kuvasta omistan tällä hetkellä ainoastaan sen huivin

***

Jaja.. tässä ois pientä tuunausta lastenhuoneessa H&M Home'n avulla. 
Hyvin epäromanttinen, melkein bitch-mäinen tuunaus.
Sellaista kun vaaditaan.. (tai itseasiassa minulta vaaditaan, että mä jättäisin heidän huoneen rauhaan, mutta siihen en pystyy).
Tämä on mielestäni aivan kamalaa, mutta lasten mutinaa ei ollutkaan tällä kertaa täysin tyytymätön.
Ihan pieni sellainen, melkein ystävällinen mutina...



6 kommenttia:

  1. Täällä toinen alle 160 senttinen ilmoittautuu! Kyllä, käyn myös lastenosastolla :D Kuvan paidat on tosi söpöt!

    VastaaPoista
  2. Jee, hyvä tietää, että meitä on monta! :D

    VastaaPoista
  3. Kyllä, monta kertaa, varsinkin housuja ostaessa, vaikea löytää "aikuisten" puolelta :D ja lasten vaatteet on söpöjä!

    VastaaPoista
  4. Täälläkin on yks "kääpiö" joka käy usein lasten puolella ostamassa vaatteita, tulee muuten monesti halvemmaksikin!!! Mulla pituutta kokonaiset 162 cm...

    VastaaPoista
  5. Mä pistän heti paremmaksi. Mul on pituutta 158 ja iän myötä tulen varmaan kutistumaan ainakin 20 senttiä :D

    VastaaPoista
  6. Täytyy ajatella niin että olis se kamalaa olla vaikka joku 190cm nainen, parempi pienenä ja pippurisena :)

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...