23. toukokuuta 2011

Baltsut


Kaksi kertaa olen tänä keväänä pakannut pitkävarttiset saappaani ja viennyt kellariin..ja kaksi kertaa olen hakenut ne sieltä sään takia takaisin käyttöön!
Nyt vein ne sinne viimeisen kerran! Tulkoon taivaalta vaikka äkäisiä ukkoja, haen ne seuraavan kerran pois vasta marraskuussa! Piste!

Tässäpä ovat muuten mun uudet ja ainoat ballerinat (joskus kun korkkari- rakkulat alkaa ottaa päähän, on kiva sipsutella hetken aikaa näillä).

Tänään kun kävelin kaatosateessa näillä töihin, jalkapöytä ja varpaiden välit olivat perille päästyäni aivan  mudassa.
Toivon kovasti, että ihmisten huomio kiinnittyi vaan näihin suloisiin kenkiin, eikä mun nolostuttaviin mutajalkoihin.



4 kommenttia:

  1. Moikka! Onpas nätit baltsut, mistä löysit? Mulla on ollu hakusessa just ton väriset, kun toi korkkari-aika on mulla ohi, en vaan pysty pitään enää korkeakorkoisia kenkiä :)

    VastaaPoista
  2. Moi!
    Ballerinat on Guessin ja löysin ne huuto.netistä. :) Näissä on kiva pari senttinen korko. Ei ole sellaista tunnetta, että kävelis sukat jalassa :)

    VastaaPoista
  3. Söpöt ballerinat!
    Mukavaa viikkoa<3

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...