29. toukokuuta 2011

Mitään en oo ostanu!


Olen kamalan ahdistavalla säästökuurilla (sen juhannusmatkan takia),  enkä siis voi ostaa yhtään mitään! 
Paitsi jotain hyvin pientä...
Kuten esimerkiksi lamppu ja päiväpeitto lastenhuoneseen..
(no ei ees maksanu paljo!!!)


Noi tyynyt on kaikki H&M Home'n. Ja koska tilaan laskulle, niin ne on tavallaan ilmaisia!

Sisustustarra keittiöön.
(tarkoituksena viedä huomio pois meidän sota-aikaiselta  liesituulettimelta)
 

Kaikki mun tarrat olen tilaanut Walldecor'ista.
Suosittelen!!
  
 

Mitä ihmettä toi yksinäinen ruma valkoinen koukku siinä kaapin alla tekee?!
Miksi en muista, että olisin nähnyt sitä aikaisemmin, esimerkiksi pestessä kaappien alle kertynyttä rasvaa?! (miksi en muista että olisin koskaan pessyt kappien alle kertynyttä rasvaa..)



Sitten viimeiset, mutta ihanimmat!
Ikivanha vihreä hylly sekä enkelin siivet kirpparilta (5.- molemmat)








Hylly löysi paikan eteisesta ja mä niiiin rakastan sitä!
(taas mun tulipaloevakuoinnin tärkeimmät-esineet-lista piteni)


Ensi viikolla ei tuu varmaan yhtään sisustuspostausta, koska mä oon sillä (tyhmällä) säästökuurilla!




15 kommenttia:

  1. Hyvät kontrastivärit huoneessa!
    Ja tuo lamppu on vallan hulvaton ☺

    VastaaPoista
  2. Se on se kuvanmuokkausohjelma :D

    Kysymys: Näkyykö muille myös ainoastaan kaksi ensimmäistä kuvaa+ teksti??
    Mä en nä kun niitä, lopputeksti pitää klikata erikseen auki. Outooo!!

    VastaaPoista
  3. miulla näkyy kaikki kuvat suoraan!
    Ihania hankintoja ja "ilmaisia" ;)

    VastaaPoista
  4. Ok, hyvä! Mä olin jo huolissa :)

    Niin, todellakin, MELKEIN ilmaisia :D

    VastaaPoista
  5. Hih..naisten logiikkaa..laskulle osto;-))))
    Mukavaa alkavaa viikkoa❤

    VastaaPoista
  6. Olipa onni, että löysin blogisi, niin ehdin vielä osallistua arvontaan! Niin ihanan väriset tabletit!

    Jännittävä sisustus tuossa huoneessa! Lamppu on ihku!

    Aurinkoista säätä odotellessa...!

    -Pia-

    VastaaPoista
  7. Pienen polun kautta tulla tupsahdin blogiisi ja palaan taas, samalla toivottelen kivaa viikonalkua ja lukaisen aiemmat postauksesi :)

    VastaaPoista
  8. Arja: Juuri niin!! :D Mukavaa ja AURINKOISTA viikkoa Sinullekin!

    Pia: Joo, se lastenhuone on todella jännittävä, koska se ei ole yhtään mua (lapset alkoi kapinoimaan maalaisromantiikkaa vastaan ja mun täyttyi tehdä niiten huoneesta mörkölä).
    Lisään Sut tohon arvonta-listaan :)
    Aurinkoa!!

    Pakkasakka: Tervetuloa vaan! Kiva et jaksaa lukea :) Mukavaa alkanutta viikkoa!!

    VastaaPoista
  9. No niiiin!!!! Nyt pääsin jopa kommentoimaan...huoh, mikä tätä taas vaivaa??? Tosin vähän syytän myös äipän konetta..tai siis lähinnä nettiä...

    Aivan mahtava toi hylly, laittasin ehkä sen palolistan kärkeen...ja tosi suloiset siivet :)

    Kauan eläköön hm:n osamaksusysteemi, hih ;D !!! Mitä me tehtäs ilman moista...

    Ihanaa alkanutta viikkoa!

    VastaaPoista
  10. Ihana lamppu! ja kuvanmuokkausohjelmalla taikoo ihmeitä aikaan ;)))
    Jos vain saisin, liimaisin koko asunnon täyteen sisustustekstejä.. miksei saa? :D
    okei, voisihan siinä tulla jo vieraillekin liikaa lukemista.
    Juuri tuo hyllykin on aivan minunnäköinen :D ihana. Tollaisia esineitä ei tarvitse valkoiseksi maalata :)

    VastaaPoista
  11. Liisa: Kuule, mä olen kans ihmettellyt sitä, kun ihmisilla ei blogger toimii. Mulla toiminut moitteetomasti. Itse käytän mozzillaa, explorerilla aina tökkii, mahtaako siinä olla vika.
    Mukavaa viikkoa Sinullekin! :)

    Jasmiina: Joo, olen todellakin samaa mieltä, että sitä hyllyä ei maalata. Se on just kaunis tollaisena!!!

    VastaaPoista
  12. teidäks, mulla aukes vain ne kaksi kuvaa, aukeaa edelleenkin, mutta NYT huomasin sen pienen "lisätietoja"-kohdan.....mistäs sen sinne kehittelit?...ja sen kautta vasta nyt aukaisin loput!!!

    VastaaPoista
  13. Mä en oo tehnyt mitään!!! Se on varmaan jotain uusinta uutta.
    Joku hyvin viisas(eli ärsyttävä) bloggerin kehitys-johtaja varmaan suunnitteli sen. Säästetään tilaa...tms.
    Tai sitten blogi vaan sekoilee, kuten aina :D

    VastaaPoista
  14. voipi olla, piti muuten sanomani, että kiva naapurinmummo ☺

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...