6. toukokuuta 2011

Ei mitään asiaa


 Huomenna olis tiedossa isot pienet juhlat 100% naisseurassa.
Eikä tämä siis mitenkään liity siihen, että mulla olis esimerkiski synttärit tai jotain.
Enmää juhli niitä typeriä synttäreitä!
Tässä iässä voisi olla onnellinen, kun herää aamulla ja huomaa, että onkin vuoden verran nuorempi, eikä vanhempi. Mutta näin ei todennäköisesti tule koskaan käymään, joten minulla ei ole mitään syytä juhlia moista päivää.

Elikkä tälläistä sanomaa olen koko vuoden kuuluttanut kaikille vastaantulijoille kuin mikäkin opetuslapsi.

Mutta sitten kun SE päivä alkaa lähestymään, huomaan katselevani kaupoissa kivoja tavaroita ja ajattelevani, että hmm.. tää ois kiva saada lahjaksi... iloitsen vähän aikaa itsekseen, kunnes muistuukin mieleen ainiin perkele.. mähän en halua lahjoja, koska mä en tykkää synttäreistä....

Heitin tuossa yks päivä miehelleni kokeilumielessä, että haluaisin lahjaksi  LV 500 euron käsilaukun, koska Sen Laukun vuoksi, minä olisin valmis julistamaan syntymäpäivän vuoden tärkeimmäksi tapahtumaksi!

Hän pyöritteli silmiä, eikä siis tietenkään voinut käsittää, miksi joku laukku maksaa saman verran, kun meidän auto (todennäköisesti).

Mutta jos miettii asiaa taas laajemmaassa mittakaavassa, niin nyt minulla on käytössä 200 euron käsilaukku ja sekin on tosi paljon rahaa. Joten ei siinä ole enää mitään väliä, maksaako laukku 200 vai 500.
Ne on molemmat kalliit! Molemmat tosi paljon rahaa!
Ymmärättehän? (no hän ei ainakaan)

Varmaan arvasittekin sen jo -  mä en siis tule saamaan sitä laukkua.
Hmph! Miehet! 

Onneks on huomenna ne juhlat - paljon tyttöjä, hyvää syötävä ja juotava! Jeejii!!



Kävin ostamassa Cittarista ekan keräily- mariskoolin.. Paino sanalla eka!
 

Tämä kuva on kaunis, kun sen klikkaa isoksi..


mutta hei! IHANAA ÄITIENPÄIVÄÄ KAIKILLE ÄIDEILLE!

6 kommenttia:

  1. osta kuule samalla rahalla joku muu kuin LV, se on niiiiin kopioitu merkki, että alkaa ketuttaa rankasti kun kannat aitoa ja vastaan tulee kopio joka 5. minuutti! omani myin pois just tuosta syystä.

    VastaaPoista
  2. Niin, se on kyllä totta! Hmh! No.. ei ole varmaan pelkoakaan, että saisin sellaisen laukun.. :)

    VastaaPoista
  3. Ihanaa synttäriä sulle! Oliko se 22 vee...?! Hih ;)
    Hauskaa tyttöjeniltaa teille! saat varmasti jonkin ihanaisen lahjan kuiteskin...
    ps. yhdyn kyllä Pepin sanoihin... On sääli, että hieno merkki "pilattu" halvoilla kopioilla :( Eikä kukaan edes usko, että sun olisi aito, kun tosiaan kopioita niin paljon liikkeellä...pöh ;)

    VastaaPoista
  4. piti tulla testaamaan onko sulla vaiko ei ☺ en muista!
    ainakaan tässä heti ei tule sanavahvistusta....ja jos ei multa enää perään tule tekstiä, niin ei ole kohtakaan ☺

    Joo, sulla ON sanavahvistus, menes asetuksiin ottamaan pois.
    Tämä on se kaikkein paskin versio,kysyy uuudessa ikkunassa vasta kun viestin on kirjoittanut -yleensä minäkin klikkaan jo ikkunaa kiinni siinä vaiheessa (eli en jää lukemaan omaa julkaistua viestiä) joten harakoille menis!!!

    VastaaPoista
  5. Mä luulen, että mä sain otettu sen pois. :P
    Kun mä aloitin täällä, niin mä en edes tiennyt, mitä se sanavahvistus siinä asetuksissa tarkoittaa.. ajattelin, että kai se on sitä et näyttää tekstin vahvistettuna, niinku tosi mustana tai jotain :D

    VastaaPoista
  6. Kiitos Liisa! Hauska oli tosiaan! Ja irtoshan sieltä jokunen lahjakin, vaikka sanoin kaikille nimenomaan ettei mitään lahjoja! :)
    Olet muuten väärässä! Se on 21 v. :P :D

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...