20. toukokuuta 2011

Teippitukka


Miten voi olla, että tämä on jo kolmas postaus hiuksistani!!?

Mulla taitaa olla pakkomieli puhua asiasta josta oikestaan pitäisi olla ihan hiljaa, jopa senkin takia, että mä en ikinä pidä niistä huolta muuten kun pesemällä.
Useimmiten en edes kampaa tukkaani, koska kun käyttää joka päivä ponnaria, ei sillä ole mitään väliä (tämä on siis minun näkemykseni JA SITÄ PAITSI NE IRTOA JOS NIITÄ KAMPAA LIIKAA!!).
Kerran löysin päästäni pinnin, jonka olin siihen laittanut monta vuorokautta sitten!

Minun kampaustaidonkin voi määritellä yhdellä lauseella: osan laittaa pinnin etutukkaan.

Olen myös varma, että minulla on joku kromosomivirhe, jonka takia päästäni on elämäni aikana tippunut noin 15 kiloa karvoitusta.

No.. jokatapauksessa.. hiusasioissa olen täysin onneton!

Eilen pääsin sitten odottamattomasti kokeilemaan hiusten teippipidennystä.
Ja apua kuinka tykkään!

Normaalisti, kun käytän ponnaria, siihen jää roikkumaan raiskatun rotan häntä, joka näyttää hiuspompulaa pienemmältä, mutta nyt se on tuuhea ja pitkä ja vaikka mitä!

Laittaminen kesti suurinpiirtein 5 minuuttia ja ne kuulemma pysyy 6-8 viikkoa.
Hiukset ovat siis aitoa karvaa, ei mitään vappu-peruukkia.
Minulla on 30 senttiset ja sävynä tietenkin Red Wine.


 



Enpä olis vielä vähän aikaa sitten uskonut, että saan MELKEIN samalaiset hiukset kun tolla yhellä siinä viimeisessä kuvassa: (klik)

***


Eilen kello 21.00 jälkeen isäntä sai vihdoin työnnetty terän betoniin ja minulla on nyt makuuhuoneessa ikkuna salaiseen puutarhaan... (josta ei kyl näe muuta kun oman lärvin..)

Tällä kertaa näyttää valitettavasti luonnossa paremmalta. Mä tahon uuden kameran!! Tahontahontahon!

Seinäkellonkin ukkeli korjas. Jeijj!

sorge, oli ihaaan pakko..

4 kommenttia:

  1. Kivat hiukset, ja nyt niitä on varmasti kiva laitella :)
    Mulla on ainakin niin, että aina kun tekee jotain, en nyt sano radikaalia, tukalle niin sitten sitä on kiva suoristella jnejne.
    Yleensä mullakin menee päivät vain tukka ponnarilla tai sitten letillä, jos olen ne harjannut :D aika hevosenjouhta tämä minunkin harakanpesäni on, tuli oltua monia vuosia SUPER blondi :D vaikka oikea värini on ihan tumma. hiukset on poltettu, ne on ollut vaaleanpunaiset, punaiset, lilat, oranssit keltaiset, harmaat, vihreät jnejne. punainen pigmentti kun löytyy tukasta niin jokainen värjäyskerta on aina yllätys :D
    on ollut teippipidennystä, sinettipidennystä...
    Nyt oon pysynyt vakituisesti mustassa, käyttänyt varmaan 100 000 purkkia hoitoainetta, hiuksiin jätettävää hoitoainetta, hoitonaamioita you name it! :D ja silti latvat harottaa... kai tämä tästä joskus paranee :D

    Tohon sun typerään ikkunapeiliin en sitten kommentoikkaan mitään!

    Kivaa ja AURINKOISTA viikonloppua! :)

    VastaaPoista
  2. Ihanat hiukset, tykkään väristä. Miullakin on joskus ollut yhtä punaiset :)
    Miekään en osaa laittaa minkäänlaisia kampauksia. Johtuu varmaan siitä, että aina kun olen saanut kasvamaan hartioille tai vähän yli, olen leikannut lyhyeksi. Siis ihan poikatukkamittaan. Nyt alkais taas olla siinä vaiheessa, mutta toivottavasti en tällä kertaa hairahdu :) Kun mie sitten kuitenkin taas rupean kasvattamaan :)
    Nauratti tuo, että pinnin löysit päästä ja oli ollut monta päivää :))

    VastaaPoista
  3. Jasmiina:
    Kiitos, niin on kiva laitella..laitan ne edelleen ponnarille :D
    Mäkin haluaisin joskus alkaa hoitmaan hiuksiani.. laittaa naamioita sun muuta, mutta en ikinä innostuu-muista-jaksaa.. On kyllä kumma juttu!
    Viikonloppuja Sullekin!

    Sirutuuli:
    Kiitos, niin minäkin tykkään punaisesta. En muista, että joskus olisin ollut jotain muuta väriä (sitä kahta vuotta blondina ei edelleen ole ollut olemassa:))
    Joo, kun mul oli hetken se permis (tai itseasiassa mul on se vieläkin, mutta suoristan), oli päässä sellainen harakanpesä, että ihan oikeesti LÖYSIN pinnin. :D

    VastaaPoista
  4. On kyllä ihanan räväkkä punanen toi sun tukka!
    Hihitytti (ja hihityttää vieläkin..) toi pinnijuttu ;)

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...