24. maaliskuuta 2011

Hair-day

Elämä ei oo helppo, kun on päättänyt vastoin luonnonlakeja olla päästään kirkkaanpunainen.
En kerkee värjäyksen jälkeen kunnolla iloitsemaankaan "uudesta tukasta", kun se alkaa olla jo latvoista kulahtunut.
No, olen aina sanonut, et punainen on rikkaiden väri, koska joka viikko sais olla ostelemassa kallista väriä ja arvatkaa, ostanko? Hö-hö-hö.. Koitan aina venyttää sen kolmeen viikkoon käyttämällä loppupätkässä  huppua sekä ulko- että sisätiloissa.

Kaiken kukkuraksi otin noin 2 kk sitten permanentin.
Tässä pikaisesti keskustelu, jonka kävin ennen sitä kampaaja-tätini kanssa.

Mä: Mä olen päättänyt, että haluan permanentin!
Hän: Sekaisin olet vai?
Mä: Ei ku oikeesti! Mä tahon sen!
Hän: Sulla on muutenkin jo aika heikko karvoitus siellä yläpäässä!
Mä: Mutta ku on kiharat, sit näyttää hiukset tuuheammilta.
Hän: Sä tulet näyttämään takapuoleen ammutulta varikselta!
Mä: Enhän! Mä tulen olemaan söpö kikkarapää!
Hän: Sä OLET sekaisin!

Mä sain, minkä halusin (kuinkas muutenkaan) ja hän oli tietenkin kokenut kampaajaana oikeassa siitä, miltä mun tukkaa tulee näyttämään.



Very bad hair-day eli normi päivä:

Not so very bad hair-day eli just värjätty:

                                                 Wish i had hair-day

     Ups, toi viimeinen kuva tupsahti jotenkin vahingossa! Ei mitenkään sille, että haluaisin tollaisen tukan! Mähän olen söpö kikkarapää!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...