14. maaliskuuta 2011

Tere!

Tajusin eräänä päivänä, että olen jäänyt avuttomasti koukkuun erilaisiin blogeihin.
Kun ennen kuuluin ryhmään me-jotka -juomme -aamukahvimme-facebookissa, niin nykyään loppuun voisi  lisätä -blogeissa.
Samalla kun lueskelen (kyttään) minulle täysin vieraiden ihmisten tekemisistä, kuvittelen aina silloin-tällöin miltäköhän oma bloggini näyttäisi.
Joka kerta olen sitten todennut, ettei minulla riittäisi tarinaa tohon. Siis onhan mulla aika tylsä elämä, olen tässä elämässä aina kuljeskellut ilman mitään selkeää päämäärää, päivä kerrallaan.
Ja hei, ketä kiinostaaaa??!!

Mut tänä aamuna ajattelin  ja hitot! Voisinhan mä kirjoitella tätä blogia itseänikin varten.
Näistä pienista ah-niin-tärkeistä jutuista, jotka saavat minut aina hyvälle tuulelle.
Kuten a) vaatteet b) sisustaminen c) sisustaminen...

Ja tässä mä nyt olen!

Mistä toi nimi? Kun kävin 2 minuutin aikana läpi erilaisia nimityksiä (ku oli niin kiire) , alkoi yhtäkkiä päässäni laulamaan komea Pauli Hanhiniemi.
Kai se tarkoitti jotain..ja ei ainakaan ollut varattu (siis nimi, ei Pauli).
Eli se siitä! Toivottavasti tästä tulee jotain hyvää ja kaunista!

2 kommenttia:

  1. Tää oli niin hauska paikka että oli pakko alkaa KYTTÄÄN sun tekemisiä heti alusta asti!! :D Mä ajattelinkin että nimi tulee tuosta biisistä. iin ja mäkin ajattelin samallatavalla. Toki kynsiblogia olin pitänyt jo kauemman. Ja sitten valaistuin. miksi lähetän sukulaisille sähköpostilla kuvia rempasta aina ja vainoon niitä kun voin laittaa ne tänne ja katsokoot ketkä haluaa.

    Mutta hei, tää sun on kyllä niin huippis, että oltashan me kyttääjät jääty vähälle jos et oliskaan aloittanut :) Hauska tutustua :)

    VastaaPoista
  2. Terveetulloo! :)
    Kyllä se hivelee itsetuntoa kun kaikki tutut ja tuntemattomat katselee kuvia ja vieläppä kehuu :)

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...