31. maaliskuuta 2011

Uutta ihanaa

Kävin keskiviikkona Vip-outlet tapahtumassa Katajanokan Vanhassa Satamassa ja kattokkaa, minkä löysin MOSA Interiors-osastolta!!


                                               Ja arvatkaa, et tää maksoi vaan 20 euroa!!


Minulla ei ollutkaan ennestaan ku vaan 1 kynttelikkö, 4 kynttiläjalkaa, kasapäin tuikkualustoja sekä muutama lyhty..
Kerran mulla oli myös hieno ja iso metallinen kattokynttelikkö, mutta se mun oli pakko myydä lopulta kirpparilla pois.
Nimittäin puolisoni oli hakannut siihen päätänsä säännöllisen tahtiin jo puolen vuoden ajan, kunnes sillä tuli mitta täyteen... ja mä en siinä vaiheessa enää kehdannut väittää vastaan, sillä kohtuullisen pitkä pinna sillä kuiteskin oli.
Mutta minusta oli ainakin huvittava katsoa miten hän sekä meidän vieraat toinen toisensa jälkeen kolahtivat päitä mun kattokruunuun. (mitäs me lilliputit...)



Aloin siis heti leikkimään astioilla ja kattamaan pöytää kuviteltaville ystäville kuviteltavaa illallista varten.
Normaalisti mä en kyllä laita ruokapöytää nätiksi.
Ensinnäkin mä en koskaan viihdy ruokapöydässä 5 minuuttia pidempään. Siinä 5-ssä minuutissa mä ahmin kaiken ruoan ja ryömin olkkarin sohvalle (onneks ei oo pitkä matka) voihkimaan kuinka ähky mä oon.
Ja muut perheenjäsenet seuraa perässä. Siinä meidän perheen hieno ruokakultuuri.


Tämä kynttelikkö tule olemaan minun rakkain esine! (tai siis yks niistä monesta kymmenestä)
Jos tulee tulipalo, niin tämän aion napata ehdottomasti mukaan. (kuten myös ne kaikki muut)


                                                                 www.mosainteriors.fi


                                                           

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...