22. maaliskuuta 2011

Harrastuksia

Harrastus nro. 1


SALSA

Aina kun kuuntelen sitä ihanaa biisiä, harmittelen, etten ole syntynyt tähän maailmaan kauniina kuubalaisena.
Siis nehän osaavat tanssia jo ennen kun kävelevät.
Ja minä kaikessa surkeudessani tanssin salsaa todennäköisesti kuin kävelevä kuubalainen jolla on vakava jalkavamma. Mutta siitä huolimatta, tämä oli rakkautta ensi askeleella ja aion olla uskollinen!

Harrastus nro. 2

ZUMBA





Tykkään Zumbasta, sillä saan hyvällä itsetunnolla nauttia siitä, kun komea lihaksikas äijä huutaa: Liikuttaa sitä peppua!! 
Meinaan että kun vieras mies komentelisi mua samalla tavalla jossain toisessa tilanteessa, ja tottelisin, mulle saattaisi tulla h i e m a n vaikeuksia kotona.
Tykkään Zumbasta vielä sen takia että.. ööh.. siellä on..kiva.. jotain..  (varmasti on muitakin syitä, miksi tykkään zumbasta, nyt ei vaan tuu ihan heti mieleen, sori!).



Harrastus nro. 3

JOOGA




Kiitos kekselijäiden hindujen pääsin pari vuotta sitten eroon pahoista selkäkivuista sekä mummosyndroomasta (kumartuessa en yltänyt kun koskemaan polviani).
Eräs harmillinen puoli on siinäkin.
Nimittäin joissakin rullaavissa liikeissä joutuu lihasten venyttelyn sijasta keskittymään suolistosta yllättäin pois tahtovan ilman pidättelyyn.


                  ***********************************************************

En todellakaan harrastaa niitä kaikkia tällä hetkellä, ainoastaan salsassa olen käynyt melko säännöllisesti viime syksystä asti.
Epäsäännöllisesti eksyn myös Zumba-tunneille totemaan ettei musta oo tähän ja nykypäivän joogailuni pitää sisällään 5 sekunnin aamuvenyttelyn.

MUTTA erittäin rakas harrastus minulle on kävely!
Mä kävelen jokaikinen päivä!!
Kävelen metroasemalle! Ja liukuportaissa! Kaupassa.. Oh, vaikka missä!!
Käveleminen on älyttömän helppo tapa pysyä peruskunnossa ja kävelleen pääsee ihan minne tahansa (tästä tulikin jostain syystä mieleen, että viime aikona olen vakavasti pohtinut ajokortin hankkimista)!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...