23. maaliskuuta 2011

Kesän 2011 trendit

Selailin eilen unta odottaessaan uutta H&M kuvastoa ja tulin siihen tulokseen, etten aiokaan olla trendikäs tänä kesänä!
Jos jotain vaatetta esiintyy ylivoimaisesti niin monella eri sivulla, niin monessa eri kuosissa, oletan luonnollisesti, että se on tämän kesän hitti, älytön trendipaukku. Ja mä jätän väliin! Kiitos!

Paukku nro 1.

HAALARIT







Nämä ovat siis pikkukukkakuosiset pyjamahousut ylipitkällä vyötäröllä?
 Miltä mahtaan näyttää nämä päälläni ottaen huomioon, etten ole noin 2 metrinen malli Usasta.
Olen noin puoltoistmetriä ja asun täällä Suomessa.









Paukku nro 2.

MINISHORTSIT





Näitä löytyi kuvastosta melkein joka sivulta. Ja minua ahdistaa!!
Koska nämä ovat oikeesti kivoja!
Mutta minulla on pienimuotoinen kysymys!
Mihin mä mun reisi-selluliitit laitan siks aikaa, kun käytän näitä??










                       Löysin kyllä yhdet ihanat shortsit, jotka laittaisin jopa itsekin jalkaan.
                              Mutta nämä olivatkin tarkoitettu odottaville äideille. Damn!

Dodii, mun perusteellinen muotiraportti olikin sitten tässä.  Morjes!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...