27. maaliskuuta 2011

Askartelua

Olen ties kuinka kauan metsästänyt makkariin tätä lamppua:




Jokaisessa pääkaupunkiseudun Anttilassa olen käynyt työntekijöitä ahdistelemassa - Hei, anteeksi, mä en löydä tota lamppu täältä. Ai ei olekaan? Oisko mahdollisesti varastossa? Juu, mä odotan, kiitos paljon!..... Ai loppunut? Onko mahdollisesti tulossa? Ajjaa.. Niin on! Ehh-en halua sitä vihreetä! Kiitos!






En todellakaan halua sitä lamppua vihreänä, kuten ilmeisesti ei moni muukaan.
Vai miksiköhän muuten joka puolella (myös netissä) on jäljellä ainoastaan noi kaalimato-vihreät?






Sit yks päivä löysin kyseisen lampun Ellokselta ja pistin tilauksen heti menemään. 
Sain vielä boonuksena -50%  ja vähänkö mä olin häppinä!
No, 3 viikko meni, eikä kuulunu mitään. Päätin sitten kysellä, et mis mahtaa rakas pakettini olla?
Tässä (muokkamaton) vastaus:
Pahoittelen, mutta paketille on matkalla sattunut jotain epätavallista

ja se on palautunut meille takaisin.Yritin tehdä tilaustasi uudelleen,

mutta valitettavasti tuotteiden saatavuus tällä hetkellä on todella huono.

AArghh!  Eli ne on lähettänyt lampun ja sitten  paketti onkin puolessa välissä matkaa kääntynyt takaisin ja sit ne on myynyt MUN LAMPUN jolleki toiselle sen sijaan, että postittaisi sen uudestaan minulle!!??
Äääää!! Mitä pahaa mää oon tehny??

Meinasin melkein unohtaa koko lampun ja jatkaa elämääni ilman sitä, mutta sitten sain ilmestyksen!
Mä ostan sen helkkarin kaalimatolampun ja teen itse siitä valkoisen!
Ja kuinka ollakaan, et saman päivän metrolehdessä oli tarjouskuponki -30% kaikista lampuista. Jee!
Ei muuta kun hihat heilumaan!

Tarvitaan:
Ruma lamppu Anttilasta (tarjoushintaan 35.-):


19 metriä valkoistaa nauhaa Sinellista (19.-)  ja valkoista spray-maalia tarjoustalosta (3.-):



                                             ..........
                                                
                                          ...........  kolme päivää myöhemmin:


Yhteensä: 57.-

Tuli sitten tietenkin hieman kalliimmaksi mitä normaalisti kaupassa maksaa (49,90) , muttä tällä lampullani on nyt kovasti tunnearvoa ja minulla on hienoja muistoja siitä:
  • kuinka koko kämppä haisi spray-maalille ja mua oksetti
  • kuinka maali leijuttuaan ilmassa noin 10 minuuttia laskeutui vessan lattialle, hyllyille ja matolle ja...mä en saa sitä enää pois!!
  • kuinka joutuin käymään 4 kertaa keskustan Sinellissa (muualla ei ollu) ostamassa valkoista nauhaa ku se loppui aina vaan kesken (eka kerta ostin 5 metriä, koska mun laskelmien mukaan siitä olisi pitänyt riittää, sit ostin lisää 8 metriä, sit 3 ja lopulta vielä kerran 3)
  • kuinka kaikki kynteni murtuivat kun survoin kristalleja paikoilleen
  • kuinka ylpeä olinkaan itsestäni, kun asettelin lampun VIHDOIN kattoon
  • kuinka mä en aio askartella enää vähän aikaa yhtään mitään!

 


3 kommenttia:

  1. Kirjoitat todella hauskasti.Nyt vasta eksyin blogiisi :D

    VastaaPoista
  2. Ei juma! Superhieno tuunaus! Ja blogikin vaikuttaa niin kivalta että jäin aivan jumiin tähän!

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...