29. maaliskuuta 2011

Salsaopettaja haussa

Kävelin reippain mielin salsatunnille, kuten yleensä aina näin maanantai-iltana ja oho..
Sihteeri: "Hei etsä tiedä, et salsa ykkönen on lopetettu liian vähäisen käviämäärän takia?"
Minä: "Eikäää!" (ai heti kun multa jää viikko (ok, kaks) väliin, se lopetettaan??)
Sihteeri: "Juu, etkö sä saanut siitä sähköpostia?"
Minä: "En!"  (sain, mutta en lukenut sitä)
Sihteeri: "Sähän voisit mennä salsa kakkoseen."
Minä: "Niin.."  (ja samalla voisin ilmoittautua Idolsin koelauluihin, jos kerran pitää alkaa mollata itseään)

Kävin sitten Zumbassa, ettei reissu ihan turha olisi.
Mutta kyllä oli suolaa haavoilleni, kun puolet tunnista hypittiin ihanan salsamusiikin tahdissa. Teki mieli itkeä! Auuuuuu! (mä tahon tanssia kauniisti, eikä pomppia kuin hikinen kani!!)

On siellä tietenkin näitä ihania miespuolisia salsaopettajiaa vaikka kuinka monta, joista voi vapaasti valita,  mutta kun on tottunut käymään ihanan naisen tunneilla, niin ei taho-ei taho-ei taho muuta!!

Olo on kuin 10 vuottiaalla, jolle on kerrottu, et enää ei tuu viikkorahoja. Tyhmäää!!

Lopetukseksi vielä biisi, jota kuunnellessaan tekee mieli hakata jalalla seinää (tanssia salsaa), koska se on niin ihana. Nyyh!

2 kommenttia:

  1. Hah voi sun kanssas ♥ Mäkin rakastan lattari musiikkia ja tanssia sitä ♥ Kävin tos yhten syksyn sellasel solo lattari kurssil ja oli kyl kivaa peppuskan heilutust ja viel ku löytty pullia peppu ni on mitä heilutta ;)Zumpas en ol koska käyny, mut kiinnostais kyl kokeil sitäki ♥ Heti ku kuulen lattari musiikkia, ni peppu lähtee heiluu ♥ Sillo siel kurssil oli simmone pikkane naine eikkä oikke osannu tanssi, ni tuli ain mun taakse ja sanos et kattoo must mallii ja ku olen lanteikas ni liikkeetki näkky paremmi hahhhah ♥ Et on sit jotta hyöty, reheväst peppuseski hih ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mullakin on lapsesta asti ollut pullea perä :D ja kyl sen saa hyvin liikkumaan :D

      Poista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...