13. toukokuuta 2011

Makkaria ja kastelua


Sain eilen mun ensimmäisen Hobbari paketin. 
Laatikkoa kun avasin, niin tuli oikein joululahjafiilis (koska olin jo unohtanut, mitä mä tarkalleen tilasinkaan..)
Pukki  Posti toi mm. mummo-verhot ja mummo-tyynyt.
Musta tuntuu, että ne verhot ovat tarkoitettu enemmänkin ehkä keittiöön, mutta kun mulla on makkarissa menossa muutenkin vaaleansininen mummomeininki, niin mun mielestä ne ovat niin täydelliset siinä!




 Tyynyt löytyy tästä ja verhot tästä.
Aika edulliset siis!




Sitten ostin kastelukannun parvekkeelle, koska kaikki mun kukat (jotka eivät näy kuvassa) olivat kuivuneet..
Ei sitä aina vaan muistanut heilua sen veden kanssa edes-takas.. varsinkin kun sitä joutuu kantamaan 200ml juomalasissa... noin seittemän kertaa.. keittiö-parveke-keittiö-parveke..

Nyt kun mulla on se kannu, niin kyllä varmasti muistan sen kastelun.

No, ja pitäähän kannulla olla joku kiva paikka, jossa sitä voi pitää..
Siksi jouduin ostamaan myös ton metallisen minijakkaran.
(joka selvästi kaipaa jonkinnäköistä käsittelyä..)




 Ps. kuulostako toi otsikko jotenkin härskiltä?

3 kommenttia:

  1. Otsikko oli kyllä kieltämättä hiukan harhaanjohtava, kuinkas muutenkaan ;D
    Ihanat tyynyt olet löytänyt! Ja toivottavasti noin ihana kannu innostaa kastelemaan, ja toki helpottaisi hommaa! Kukas sitä nyt turhaa hyötyliikuntaa jaksaisi :o :D
    Kivaa peli-iltaa !!! :)

    VastaaPoista
  2. Kiitos vaan.. peli-ilta sujui silleen, että mä oli kaunpungilla kaupoissa pyörimässä :D

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...