19. syyskuuta 2011

Sunnuntaina


Kävin sunnuntaina Sisustustaivaan Pian järjestämässä kirpparitapahtumalla, Espoossa.

Minulla oli itse piirretty kartta ja mukana kaikki mahdolliset puhelinnumerot, mikäli eksyn.
Olinhan menossa Espooseen ja kuulemma siellä eksyy aina..
En eksynyt..

Oli todella mukava nähdä ihmisiä, joiden kanssa olen jutellut (!?!) vaan blogin kautta.


Minä ajattelin kerrankin olla sivistynyt ja mennä miellummin 10 minuuttia avaamisen jälkeen, kun tunnin aikaisemmin oven taakse jonottamaan (kuten yleensä).

No.. kukaan ei huomannut mun sivistynyttä käytöstä ja illuusioni siitä, kuinka hienostunut mä olen, repesi heti kättelyssä: Ai sä tulit.. kiva..tieksä kaikki parhaat tavarat on mennyt jo..

Puotilta nappasin mukaan istuintyynynpäällisen:



Ja vihdoin löysin juuri sellaiset servetit, joita olen etsinyt!!


Tämän erittäin tarpeellisen muhkeankokoisen pelttipurkin ostin Marikalta.


Ja nämä Biibelit Riikkalta
Toinen on vuodelta 1926 ja toinen 1895!!!
Minä en kuulkas tiedä, olenko ikinä edes pidänyt kädessä mitään niin vanhaa, saatti sitten omistanut..


Olen hirmuisen iloinen että menin käymään.
Tästä tuli hyvä mieli koko päiväks ja kerrankin se ei johtunut ostamastani tavarasta vaan tapaamistani ihmisistä
<3

***

Arvontalipukkeitä oli varmaan kolme kiloa.
Tulostin raksutti minkä kerkes teidän kommenttejä pihalle ja tytöt pistin saksihommiin.

Minun tekis hirveästi mieli lähettää jokaiselle jotakin, mutta mä pelkään, että silloin tulisi ero.
(jos esim. vuokra-rahat menis arpajaisvoittoihin)

Voittajaksi kävi Willenmiina.

Paljon onnea!!

15 kommenttia:

  1. Ihanaa, sä pääsit käymään tuolla kirppiksellä! Itteäni harmittaa että meillä oli muuta ohjelmaa :/
    Just ne ihmiset olis kiinnostanut nähdä itsekkin livenä! No jos joulumarkkinoille?
    Ja kaupanpäällisiks kivat löydöt, ei paha!

    VastaaPoista
  2. Paljon onnea arvonnan voittajalle!
    Mukavia löytöjä olet tehnyt.

    VastaaPoista
  3. Moikka, mulla on sulle ylläri mun blogissa! ;D

    VastaaPoista
  4. Onnea arvonnan voittajalle! :) (vaikka olenkin hyvin katkera etten taaskaan voittanut;)))

    Ja edelleen, typerää ettei täällä järkätä mitään kirppistapahtumia, ehkä mun tarttis sitten järkätä?? :D

    Kivaa alkanutta viikkoa!

    VastaaPoista
  5. Outi: Siihen tähdätään. Eli joulumarkkinoilla nähdään! :)

    Petra: Niin ja mistä ihanasta jäinkään paitsi, kun tulin se 10 min liian myöhään :D

    Voi kiitos, Englannin ruusu! <3 :)

    Jasmiina: Näin tee! Minä ainakin tulen! Ostamaan siis :))
    Sinulle myös!

    VastaaPoista
  6. Aivan ihana kirppis jos noinkin ihania löytöjä oli kuitenkin vielä jäljellä!!! :)

    Onnea voittajalle!

    VastaaPoista
  7. Hieno tuoli ja päällinen siinä=)

    VastaaPoista
  8. Ihq,ja juttuja löysit voi hitsinpimpula. Jäin myös miettimään miksei meillä täällä maalla kukaan järkkää tuollaisia kirppareita TYLSÄÄ. Tarttee varmaankin itte alkaa tuumaamaan josko joskus sais aikaiseksi.

    VastaaPoista
  9. Ai minäkö voitin?!?
    Ihmeitä näköjään tapahtuu :D

    Ihanaa, kiitos!

    Hienoja löytöjä olet tehnyt "alkumyöhästymisestä" huolimatta.

    VastaaPoista
  10. Kyllä mä nostan hattua Sisustustaivaan emännälle ja kaikille muille emännille, jotka sellaista jaksaa järjestää.. <3

    Kyllä Willenmiina, IHME on synytynyt ;)))

    VastaaPoista
  11. Mulla meni nyt sisustajantaivaan kirppis ohi, ku oltiin häh vähän jäissä, pienissä häissä Jyväskylässä... Mutta onneksi keväällä sain aika hyvin tehtyä ostoksia. Olimme silloin tuntia ennen alkua paikalla, niin saimme parhaat päältä.

    VastaaPoista
  12. Onnittelut voittajalle ♥
    Ja sulle onnittelut onnistuneista ostoksista -onneks kukaan ei täällä näe vaivaa moisen tapahtuman kanssa....hämäläiset on niiiiin hitaita ☺
    *sanoo karjalaistyttö*

    VastaaPoista
  13. Reissuja ja romantiikkaa: Mä en enää koskaan tee sitä virhettä, että menisin myöhässä.. tai että menisin edes ajoissa. AINA täyttyy mennä etuajassa :))

    Pepi: miten niin onneksi! Ei Sulla nyt voi olla niin paljon tavaraa, etteikö mahtuis lisää :D

    VastaaPoista
  14. Voi sä pääsit markkinoille sunnuntaina!!! EEEEEPIIIISTÄÄÄÄ!!!!! No ei vaiskaan, mutta olisin kyllä itekin mielelläni päässyt mukaan. Ihania löytöjä teit ja varmasti oli myös ihana tavata blogiystäviä kasvotusten!

    Onnea kovasti Willenmiinalle ihanasta arpajaisvoitosta!

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...