26. syyskuuta 2011

Haastetta


Eurolla lähti Myyrmäkihallin kirpparilta torso-taulu.
Ajattelin, että vien sen työpaikalleni..
Mutta enpäs viekään ihan heti!
Vai mitä että menikö överiksi?



Liisa (kyllä te tiedätte, kuka Liisa) antoi minulle kuva-haasteen. Danke frau..
Pitäisi julkaista kuvaa itsestään viime vuodelta.. ja sitten viimeisin.


Kuva 2010 syyskuulta:


Tästä sen näkee, millaista se minun lähen-yhelle on.
Oli pakko sumuttaa se kammottava ilme.
Ihan kuin jostain sanonko-mistä-leffasta.


Ja sitten kuva viime perjantailta:


Leikkasin vasemmanpuolisen korvan pois näkyvistä. Mitäs on niin iso ja ruma!

 Ja minäpäs annan haasteen pokkana eteenpäin!

Outi
Kirsi
Johanna

Eikä saa lintsata!
Laittakkaa kuva vaikka yhestä korvasta. Kuulemma ei oo pakko esitellä kasvoja.


Kävimme perjantaina Tommi Läntisen keikalla hotelli Presidentissä.
Siinä oli joka puolella seinillä lappuja:  Meillä kuvataan!
Ja portsarikin taisi sanoa jotain, että ottakkaa huomioon..telkkariin.. kuvaus..blabla..
Mä tietysti unohdin sen heti, kun pääsin tanssilattialle.
Ja kun Läntsä alkoi laulaa, niin mä en muistanut enää omaa nimeäkään.
Ja sitäpaitsi mitään kameroita ei ollut näkyvissä!
Isäntä sanoi sitten myöhemmin, että kamerat oli katossa kiinni. (??)
KIVA!
Mä olin tietenkin heti ensimmäisenä eturivissä pyörätuoli-porukan kanssa vierekkäin,pomppimassa kuin mikäkin kani!
Puhumattakaan siitä, miten innokkaana hakkasin käsiä yhteen allit heiluen kuin laivan purjeet.
Sitten keskellä keikkaa mä taisin kaivaa nokkaa ja loppupäässä haukottelin moneen otteseen.
Että jos joku näkee telkkarista jotain, se EN OLLUT MÄ!!

Ette kyllä varmaan tunnistaiskaan mua, ku mulla puuttuu siitä kuvasta se iso korva..

18 kommenttia:

  1. :D Tuorein kuva TODELLA HYVÄ!!!!

    VastaaPoista
  2. Kiitti! Se on muuten mun 10v typyn ottama :) Hänessä on kuvaajan-ainesta näköjään.. ja minussa kuvan-muokkaajan-ainesta :D

    VastaaPoista
  3. Hyvin osaat kuvailla asioita. Voin kyllä hyvin kuvitella lavan edustan :)
    Mikähän ohjelma se on, mihin kuvattiin?

    VastaaPoista
  4. Täällä mä itestäni hymyilen ja lähestulkoon hihitän ääneen, lukiessani sun kertomusta keikkaillasta :D

    Piristi taas kummasti tätäkin maanantaita! Kiitos siitä!

    -Riikka-

    VastaaPoista
  5. Kovasti hymyilyttää, kun kuvittelen mielessäni illana tapahtumat.
    Kerro ihmeessä sitten, kun kyseinen ohjelma tulee ulos:)

    VastaaPoista
  6. Jestas noita kirpparihintoja!
    Pitäisikö alkaa tiiviimmin koluta, mä olen aina ollut vähän huono tuos hommassa...
    Minust toi sun omatekemä ihana torso ei oikein pääse nyt oikeuksiinsa...huspoistöihin se toinen ☺☺

    Ja juu, koskas voidaan sun korvaa etsiä telkkarista ??☺☺☺

    VastaaPoista
  7. Ihana kuva (molemmatkin), varsinkin toi uudempi!!!
    Ja voi helskutti... yövyttiin presidentissä, kun oltiin siel nyrkkeilyssä ja alunperin mietitiin tuloa Läntisen keikalle, mutta se jäi sit kuitenkin väliin!
    Ei sit nähty livenä, oltaisko ees tunnettu?! :)

    VastaaPoista
  8. Todella kaunis kuva susta (siis toi jälkimmäinen :D) Eiopä silti, on noi lasitkin ihan kauniit!

    VastaaPoista
  9. Siruttuli: Mä en HALUA edes tietää.. :))

    Riikka: No mutta sehän on mukava kuulla :)

    Mia: En varmana kerro :DD

    Voe kiitos Elämä äitinä! *punastuu

    Pepi: Niin.. sitä mä pelkäsinkin.. Ja muuten tytärkin sanoi, että se ei sovi siihen! :D
    Siinäpäs etsitte telkkarista sitä mysteeristä korvaa! :D

    Marru: Ihanko totta!! Mä en varman olis tunnistanut.. jos oisin tiennyt, että siellä oot, niin sitten kyllä.. Aika jännä :)

    New england rose: Todella kauniit lasit! :D

    VastaaPoista
  10. Hahahah ;DDD Kiitos päivän pelast...ei kun siis piristyksestä ;)
    Eka kuva on ehkä mun lemppari, mutta tuo jälkimmäinen on kyllä kieltämättä kaunis :)
    Onneksi leikkasit sen ison korvan pois sentäs kuitenkin...

    VastaaPoista
  11. Ihanat kuvat!
    Mukavaa maanantaita<3

    VastaaPoista
  12. Hihihihih ISO korva heilumassa Tompan keikalla ja eturivisssä. IHANAA... se ois pakko nähä.... JA IHANAT TORSOT... täältä käpylandiasta löydä koskaan mitään tollasta ja jos löytää niin hinta on käpylandian mukainen... =)

    VastaaPoista
  13. SIIS MITÄ EUROLLA!!! TÄH noh johan oli hinnat sanon minä..
    Nauratti tuo sinun kertomus tuosta keikasta voin vaan kuvitella..ja vielä mitä "allitkin muka heilui" :D

    VastaaPoista
  14. Heh, mitä muista (joo ehkä tuhansii katsojii)(oops, i´´didit agen) - pääasia et itellä on hauskaa.. Mä diggaan tosta ``torso`` taulusta, mut sun omatekemä hienous jää kyl takaalalle.. ja kauniita kuvia sinusta itsestäsi..

    VastaaPoista
  15. Liisa: Joo, tosiaan, hyvä että leikkasin pois, muuten mulla ei olis enää yhtäkään lukijaa, kaikki olis säikähdänyt hulluna.. :P


    Kiitos Arja, samoin!

    Mirstaakkeli: ooo.. Iso Korva.. sehän voisi olla mun artisti-nimi :D
    Voihan käpylandia.. :D

    Sara: Joo, oli tosiaan outo hinta.. monta kerta kysyin, että oletko varma, et eurolla myyt :D

    Tanni: Kiitos Tanni! Pittää kattoo.. milloin raaskin sen taulun ottaa pois.. tällä hetkellä se on hauska :)

    VastaaPoista
  16. Sinä oot kaunis!:) Nätit silmät ja hymy!:)

    Hihii tuota keikkaa!!Heti sitten tänne tietoa millon se näkyy!!:D

    VastaaPoista
  17. Kiitos Nina, mutta mä muokkasin mut nätiks :D

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...