21. syyskuuta 2011

Seniili mamu



Olen saanut päätähuimaavan määrän tunnustuksia,
8-lta ihanalta bloggaajalta!!
Mä punastun täällä itsekseen. Tämä meinaan tuntuu niin mahtavalta!!

Sarilta
Hannelta
Jasmiinalta
Liisalta
Kirsilta
Marikalta
Sadulta
New England Roselta

Mitä mää oon tehnyt ansaitakseen tämän..
Kiitos Teille <3


Heikkohermoisten ei kannataa lukea mun seuraavia itsepaljastuksia!!
(tai niiden, jotka luulivat minua jotenkin normaaliksi)


* Olen siis se ÄMM eli ärsyttävä maahanmuuttaja ... en sellainen, joka tuli Suomeen pimeän palkkakuitin perään, vaan sellainen, joka tuli pimeän puolison perään. Pimeän sen takia, että avioerosta on jo kohta 5 vuotta..


*Minulla on 2 kappaletta tyttöjä (12v ja 10v) ja olen päättänyt, että se määrä riittää minulle. Jopa senkin takia, että mä pelkään, et seuraavasta tulisi poika.. ja minä en satavarmasti osaa kasvattaa lasta jolla kasvaa kikkeli.  
Siitä kasvaisi tyttömäinen äijä..?


*Pelkään mörköjä, kummituksia ja muita mysteerisiä hahmoja, joita ei ole olemassa. Sen takia en koskaan halua olla yöllä yksin. Jos joudun olemaan, nukun valot päällä.

*Minulla on älyttömän huono numeromuisti. Joskus en muista, millä luokalla mun lapset käyvät, minkä ikäiset he ovat tai mikä vuosi nyt on. Kyllä se sitten mieleen palaa, kun vähän miettii..
Kerran olin satavarma, että olen 28v ja sitten kun tuli mieleen että olenkin 29, minä masennuin oikein kunnolla puoleksi tunniksi.


*Maaliskuussa, kun aloitin bloggaamisen, lupasin itselleni yhessä postauksessa, että käytän koko kesän korkokenkiä.
Onnistuinko pitämään lupaukseni?
Kyllä!
Ja palkinnoksi siitä minulle kasvoi kesän aikana pikkuvarpaisiin vaivaisenluut.



  Minä tunnustan kaikkia niitä ihania blogeja, joita luen! (klik)

23 kommenttia:

  1. Mä yhdyn sun kanssa niiiin tuohon tunnustukseen, että mä en varmasti osaisi kasvatttaa poikalasta :S
    Ja täällä myös yksi pelkuri! pakko olla yövalo;D

    Kivat tunnarit muutenkin! :)

    VastaaPoista
  2. Hauskat itsepaljastukset mamulta,yksi syy niistä monista miks sun blogia on niin ihana lukea on just tuo hauska tapa kirjoittaa ja aina pilke silmäkulmassa<3

    VastaaPoista
  3. Hauskat tunnustukset!
    T: yks toinen "tosi hyvä" numeroissa... ;)

    VastaaPoista
  4. En minääkään osannut kasvattaa poikalasta ☺
    Onneksi se tekee pelkkiä rinsessoja ♥

    Ihanat tunnustukset -ja olet just ihan sellainen kuin olen kuvitellutkin ☺♥

    *m☺ntak☺ vu☺tta on m☺nta*

    VastaaPoista
  5. Hauska tunnustus :O) Mun pitäis kans muistaa tehdä tuo, oon saanu sen jo viikko sit, mut kun ei ehdi niin ei ehdi ;)!

    VastaaPoista
  6. Täällä kasvatettu vain niitä poikalapsia ;D

    VastaaPoista
  7. Jasmiina: Sulla on sitten yhtä vilkas mielikuvitus kun mullakin.. ja selittäähän sekin, että molemmat eivät katso kauhuleffoja :)

    Kirsi: Kiitos <3

    Voikukkapelto: Tämä on aina hyvä kuulla, ettei ole ainut. )

    Pepi: Niin ja vähänkö suloisia trinsessoja tekeekin!! Eli kyllä siinä kasvatuksessa jotain meni kummiskin oikein :D
    Monta on ainakin enemmän kuin 2..

    Minna: Ei se tunnus varmaan huonoks mene.. teet sitten kun kerkeet :)

    Marru: Ja mä niin nostan hattua!
    Mun ystävälläkin on pari pikkuista poikaa ja siinä se kasvatus näyttää sujuvan kuin tanssi :)
    Tosin yks kaveri, jolla on sekä tyttö että poika on myöntänyt, että pojan kasvattaminen on vaikeinta mitä on, kun ne ovat niin erilaisia kun tytöt.. hmm..

    VastaaPoista
  8. Ihania tunnustuksia!!!

    Täälläkin ymmärretään vain poikien päälle ;DD Ne on niin helppoja *hih*

    VastaaPoista
  9. Täällä vierailussa vierähti kahvitunti.Oli niin monta uutta postausta ja mukavaa lukemista.

    Räväköitä tunnustuksia.Mullakin tuppaa olemaan huono numeromuisti.Varsinkin iän suhteen.

    Mukavaa loppuviikkoa.

    VastaaPoista
  10. Ihanoita tunnustuksia!

    Yhdyn erääseen edelliseen kommentoijaan siinä, että sulla on tosi kiva tyyli kirjottaa! Kirjotat asioista niin elävästi ja hauskasti! Siksi tänne sun blogiin on aina palattava!

    Yksin kotona pimeässä.. se ei ole minunkaa lemppari asioita. Jos niin käy, niin TV huutaa ja valot on päällä joka huoneessa. Sit kun pitää nukkumaan mennä, teen iltahommat pikana ja vauhdilla peiton alle ja silmät kiinni!

    Kivaa keskiviikkoa!

    -Riikka-

    VastaaPoista
  11. Kivan raikkaat tunnustukset...itse olin kyllä omissani varsin lattea, mutta kun näin työpäivän jälkeen ei millään irtoa :)

    VastaaPoista
  12. Sie oot kyllä ihana! :D
    Hauska ja kivan itteironinen :D
    Aina saa purskahtaa nauruun ko lukkee nuita sinun juttuja :D Tullee aina niin hyvälle mielelle ko täällä käy :DIhana oot :D

    VastaaPoista
  13. Voi että sie oot hauska!! Mie nauraa hykertelen täällä silmät vettä valuen :) Siis miun silmät vuotaa, jos mie nauran liikaa :)

    VastaaPoista
  14. Sinusta voisi tulla vaikka kirjailia.Oletko koskaan ajatellut?
    Style:esim. Sophia Kinsella (en muista, onko nimi ihan oikein,mutta sinnepäin).Mitäs sanot hyvään ideaani?Kirjoitat todella "leppoisasti"?Tosi kiva lukea postauksiasi kovan työpäivän jälkeen.
    Tulee kivalle tuulelle ja samalla saa kivoja ideoita.MERCI BEAUCOUP !
    Antaisin tunnustuksia,mutta en osaa eikä ole aikaa opetella,mutta olet minun 3 suosikkini joukossa :
    remppahaikara,mummunhuusholli ja hyvää&kaunista eli sinä MAANVAIVA ja MERCI ENCORE teille kolmelle.A bientôt!

    VastaaPoista
  15. =D Just tämän takia sä olet ansainnut jokaisen tunnustuksen! =D=D=D

    VastaaPoista
  16. Niin ja mulla on vielä se, että jos olen yksin, en uskalla suihkuhuoneessa pestä hampaita, tai pestä naamaa yksin! lue : se tunne kun lavuaarin päältä nostat naaman huuruiseen peiliin ja MUKA näet jonkun hahmon peilin kautta :S !!! HYI!!!

    VastaaPoista
  17. Satu: Kyllä mä uskon Sua :D

    JaanaElina: No onpa mukava kuulla, että viihdytin kahvitunnilla :)
    Mukaa loppuviikkoa Sinullekin!

    Riikka: Kiitti! :)
    Heh.. melkein kuvittelen, miten juokset valokatkaisimelta sänkyyn.. pikakelausvauhtia :D

    Intianminttu: Mulla taitaa olla aivan liiankin kevyet työpäivät... saas nähdä, miten käy kun joskus vilkastuu :)

    Meän Satu: Voi kiitos!! <3 <3

    Sirutuuli: Heh.. mullakin alkaa valumaan, kun oikein kunnolla nauran.. ja sitten alkaa tuo naurukin kuulostamaan siltä, että kukaan ei saa selvää, nauranko vai itkenkö..
    Harmi, ettei minua mun omat tekstit ihan hirveästi naurattaa :D

    Marjori: Sähän taisitkin antaa aika kovat tunnustukset juuri nyt! Kiitos ja kumarrus. <3
    Mulla on melko vilkas mielikuvitus, mutta se ei ehkä kokonaiseen kirjaan riittäisi..

    Sari: Heh.. Kiitos! <3

    Jasmiina: Hahh.. mä nauroin ihan sikana!
    Sulla on niin pitkät mustat hiukset, et aika varmasti näetkin jotain varjoja peilistä :D
    Mä muuten vielä puol v sitten en pystynyt laittamaan suihkussa silmiä kiinni..
    Tiedäthän, leffoissa perusjuttu, että joku on silmät kiinni suihkussa ja sitten murhaaja tulee ja suihkija ei huomaa mitään.
    Se kyllä ahdisti minua, meni saippuat ja kaikki silmään..
    Sitten rupesin "treenamaan".. pakotin silmät kiinni väkisin..
    Nyt jo pysyy.. vähintään 10 sekka kerrallaan ja se on hieno asia se :P

    VastaaPoista
  18. Hauskat tunnustukset<3

    Sadeterveisin Arja

    VastaaPoista
  19. Marjori sano just sen mitä mieki aatellu!! :D Yhtä hauska oot ko tuon Sophie Kinsellan kirjat :D

    VastaaPoista
  20. Mainiot jutut...Täälläkin pyritään masennukset minimoimaan puoleen tuntiin :)

    VastaaPoista
  21. Huomenta.

    yhdyn vaikeiden poikien kasvatus puheisiin.. en osaa minäkään, tyttöjäni luen kuin avointa kirjaa mutta pojat on .....poikia. =)
    hyviä tunnustuksia hihihihhiiihhih.

    VastaaPoista
  22. Onpa helpottavaa huomata,että on muitakin jolla on samat pelot, pelkään nukkua yksin ja pelkään sellaista jota ei oikeastaan ole olemassa vai onko sittenkin...tyttäriä minullakin on, mutta eihän sillä olisi ollut väliä vaikka kasvattaisi tyttömäisen pojan, äijiä on jo tarpeeksi..Nuorten naisten äitinä olen tutustunut moneen mukavaan nuoreen mieheen eli ei ole tarvinnut tehdä itse..Mukava uusi blogituttavuus:)

    VastaaPoista
  23. Se on aina yhtä mukava kuulla, ettei olla yksin noitten outojen ongelmien kanssa :D

    Kiitos Katariina! Toivottavasti viihdyt täällä! :)

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...