15. syyskuuta 2011

Mattoni mun


Vihdoin saapui mun hobbarilta tilamani matto.

Mielenkiintoista, että just vähän aikaa sen jälkeen kun olin klikannut maton ostoskoriin, isäntä ilmoitti, että me emme kyllä tilaa vähän aikaa yhtään mitään, kun muutenkin on jo miljoona laskua.
Tapani mukaan olin siis unohdanut mainita uudesta ostoksesta...

No..enköhä mä tästä selviä..pitää vaan kertoa sopivalla hetkellä...silloin kun hän on erittäin hyvällä tuulella ja minä näytän niin vastustamattoman söpöltä ja kiltiltä ettei mulle voi suuttua ..

Matto saapui ja mä piilotin sen lastenhuoneseen.

Illalla kun isäntä tuli kotiin, hän sanoi:

"Arvaa, mitä! Mä otin tolpalta sakot! V...u!"

 "Aijaa.. no..mäpäs tilasin Hobby Hallilta maton."



Huomenna sitten  lähenkin kaverin kanssa Habitare messuille.
Niillä lipuilla, jotka voitin Moses ja muut Manniset-blogista. <3


27 kommenttia:

  1. Hyvännäköinen matto. Lähdenkin selailemaan Hobbarin valikoimaa het.
    Oi oon kade, mukavia messuja, pitäkee hauskaa!

    VastaaPoista
  2. Mä oon meinannu monta kertaa saman maton klikkailla ostoskoriin! :))

    Kivaa messureissua! :)

    VastaaPoista
  3. Ainiin, kun kerkeet niin raportoitko millainen pohja matossa on, pysyykö hyvin paikoillaan kersojen juostessakin? Mä tarttisin sellaisen himaan ja buklee-matot on jotain niin yrjöttävää!!!!!!

    VastaaPoista
  4. Kiitooos..
    matto on polypropyleeniä ja melkein samalainen päältäpäin kun altapäinkin. sellainen kova.. :D
    Mun on vaikea sanoa, pysyykö se paikalla, mulla puolet matosta sohvan alla. Mitä nyt kokeilin, niin ei ainakaan luistanut... ja jos ei pysyy niin sullahan on se silikoni :)

    Jasmiina: No mutta sehän onkin kiva matto. Ainakin sellainen syksyinen..:D Miks kaikki tumma on heti "syksyinen" :DD

    VastaaPoista
  5. Matto on kaunis<3 Mielenkiintosia aina nuo miesten ja naisten keskustelut,mä ostin eilen kierrätyskeskuksesta kaks vanhaa metallista ostoskoria ja "unohdin" ne eteisen lattialle,yleensä mä laitan kaikki heti paikoilleen kun mies on sellainen ettei se huomaa mitää ellei nyt norsu seiso keskellä olkkaria...No,mies sano töistä tullessaan mitä helve..iä sä noilla oikein teet ja sai vastauksen ois siellä ollu parit ostoskärrytkin mutta ajattelin ettei ne EHKÄ meille mahdu...Ihmettely loppui siihen,näki varmaan mielessään parit ostoskärryt jossain nurkassa=D Ne on joskus nuo sanavalinnat tärkeitä jutskia;)

    VastaaPoista
  6. Kiva matto! =D Itsekin sitä katselin, mut ei nyt just sovi meille mihinkään, vaikka kyllä uudet matot ruokapöydän alle tarttisinkin...
    Juu, ja tuo ostoksista isännälle kertominen.... aina vähän salakavalasti niitä levittelen ympäri kotia, nyt täytyy kyl pistää kans itselleni ostokielto päälle, sen verran paljon on nyt tullut törsättyä viimeaikoina... Hauskaa syksyä sinnepäin ja katsotaan miten meidän käy....

    VastaaPoista
  7. Kirsi: Heh :D Joo, niin on, mulla taas epäonnistui tällä kertaa täysin, mutta ei voi mityä. Ensi kerralla koitan olla ovelampi :)

    Pia: Minäkin ostin se alunperin ruokapöydän alle, mutta sinne se ei sopinut ollenkaan.
    Hauskoja syyspäiviä Sinullekin :)

    VastaaPoista
  8. Ihana matto! Harmi kun en mäkään nyt tarvi, sekä tein pyhän lupauksen ittelleni, etten ostele nyt mitään... Hah!

    VastaaPoista
  9. Tosi kiva on toi matto kyllä!

    Etenkin nettishoppailu on mun pahe. Varsinkin nyt kun oon ollu sairaslomalla 2 viikkoa ja on pitäny ottaa rauhassa supistusten takia, niin mikäs sen rattosampaa kun istua tietokoneella ja selata ihania tavaroita. Klik klik vaan ja paketti on jo tulossa (tai 3 pakettia..) täytyy ruveta jo keksimään niille tosi hyviä perusteluja:)

    Toivottavasti pian pääsen töihin, tää tulee muuten kalliiks.

    Kivaa loppu viikkoa!

    -Riikka-

    VastaaPoista
  10. Mä shoppaan kans melkein suurimman osan netistä, helpomaa kun se että lähtee kahden lapsen kanssa kaupungille mikä on niin kuppanen ettei sieltä mitään edes löydä tai että käyttää viikonloput yksin shoppailuun.....

    Aina pitää juu keksiä oikein aika ja paikka kertoa asioita! ;)

    VastaaPoista
  11. Marika: Se on niiiin tylsä lupaus :D

    Riikka: Mun onni, että monessa nettikaupassa on osa-maksu mahdollisuus :P :))

    Elämää äitinä: Netissä kaikki näyttää muuten paljon paremmaltakin, monta asiaa ois jäänyt ostamatta, jos oisin nähnyt ne ennen luonnossa :D

    VastaaPoista
  12. Blogissani on sinulle jotain :)

    VastaaPoista
  13. Mitäs sitä sanois...
    Ei kiva että mies sai sakot, mutta nyt sun ei tarvinnu mattoa piilotella;)

    Ihailin muuten tuota samaista mattoa ja klikkasin sen myös koriin, mutta sitten verhot joita haaveilin oli loppu, niin päätin unohtaa koko tilauksen.

    VastaaPoista
  14. Täälläkin ihastellaan hobbyhallin juttuja mutta matti on muuttanut mun kukkaroon. Vissiin ihan pysyvästi. Huoh.

    VastaaPoista
  15. Tosi kiva matto! Sopii hyvin tuohon tilaan. Hauskaa päivänjatkoa!

    VastaaPoista
  16. Kaunis matto :) ja nauratti toi kertomus..
    Mulkin on sulle jotain..

    VastaaPoista
  17. Hieno matto. Melkein sorruin siihen itsekin, mutta pidin pintani...;) Tasan ei käy onnen lahjat - yhdelle sakko, toiselle matto! Hah, sehän melkein rimmaskin (huom. Melkein...)

    VastaaPoista
  18. Tosi kaunis matto! Meillä tuo tilanne on yleensä toisin päin ;D

    VastaaPoista
  19. Ohje huomiseksi messuille:jätä RAHAPUSSI ja KORTIT kotiin.Menet vain katselemaan ja saamaan hyviä ideoita,eikös näin olekkin?!?!Kivaa messupäivää !
    Hieno matto,onko teksti nyt vaihteeksi englantia ?

    VastaaPoista
  20. Hihii ihana matto!Mulla on samanlainen!:)
    Heti piti klikata koriin kun kuvasto ilmestyi!

    Ja hei ihan ylimakee tuo lampputuunaus!!Wau!!
    Toiset ne osaa!! <3

    VastaaPoista
  21. Kiitti Jasmiina! <3

    Mia: No ei ole kiva, ei. Oisit nyt tilanut sen maton.. ainakin tää on helposti putsattava eikä tahrat näy ku on niin tumma ja nättikin on ja.. kunnon myyntipuhe :D

    Senni: Hys Matti, pois!!

    Riitta Sinikka: Kiitos Sinulle!

    Liisa: Kiiitiiii <3

    Voikukkapelto: Vau.. sää oot runoilija :D Niin moni näköjään MEINANU tilata, mutta vähäset ne meni tilamaan..

    Maikki: Heh.. ONNEKS mul ei oo edes ajokorttia :P

    Marjori: Kiitos!" Teksti näyttää olevan englantia, juu, höh.. ois nyt ollut jotain kivempaa kieltä, vaikka latinaa :D
    Mä otan tosi tosi vähän rahaa, ihan kaiken varalta mukaan.. Jos vaikka ostan kupin kahvia :))

    Niina: Noniin Sulla onkin ja paljon nätimpi, vaikka samalainen onkin :D

    VastaaPoista
  22. Ei hemmetti. Tilata matto, ei tilata, tilata, ei tilata. Tätä keskustelua oon käynyt itseni kanssa KOKO PERKELEEN PÄIVÄN. Oho, kiroilin. Hups.

    VastaaPoista
  23. Mitä mitä..Miten minulta on mennyt ohi tuo matto kokonaan..Pitäisikö sun pyytää hobbarilta jotain pientä bonusta itsellesi, koska nuo matot näillä näkymin kohta myydään loppuun :D (lähtee etsimään luetteloa..mihinkäs mä sen laitoinkaan)..MUKAVIA MESSUJA!!

    VastaaPoista
  24. Upea on uus matto!! Mullakin on joku ihmeen pakkomielle tilata aina just silloin kaikenlaista tavaraa, kun muutenkin laskut kaatuu niskaan ;)

    Ihanaa syksyn jatkoa!

    VastaaPoista
  25. Outi: Tilaa nyt se perkeleen matto. :DD

    Kiitos Sara!! Ei näin iso matto voi mennä ohi :))

    Iida Emilia: Jesss!! Mä en ole yksin tässä pahassa laskumaailmassa!! Tämä on aina niin helpottava kuulla :D

    VastaaPoista
  26. Mä en muuten löytänyt sitä mattoa enää HH sivuilta????

    VastaaPoista
  27. Minullakin on blogissani sinulle jotain ;)

    Tuo matto on muutes ihana! Ihailin sitä itsekin, mutta on vielä harkinnassa ;D

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...