16. syyskuuta 2011

Sirpaleita ja kirppareita


Kävi sitten pienimuotoinen vahinko


Mulla ei oo tapana kiintyä esineisiin, joten se, miks mä olin koko loppuillan erittäin epämiellyttävällä tuulella johtui melkovarmasti vaan hormoneista..

Niin..ja jäihän minulle vielä se toinen.. ainakin toistaiseksi..


Niin.. ja onhan minulla ihanat uudet Green Gaten mukit..
Eli ei mitään syytä olla onneton..




Tässä ois top 3 kirppista, jossa enitein käyn (kaikki varmaan tietääkin ne jo..)

Kannattaa olla perillä viimeistään puol ysiltä.
Myöhemmin ei ole mitään ostettava, koska kaikki hyvä mene silmänräpäyksessä..
Heikkohermoisille en suosittele. 
Isot trokari-tädit nimittäin saattaa tukehduttaa sut takaapäin rintojensa väliin saadakseen pöydästä kaiken itselleen...

Kuten nettisivullakin sanotaan, se kirppis on käsite.. koska se on iso.. ja ikinä en oo poistunut tyhjin käsiin..
Sielläkin kantsii olla heti kun se avataan..

Odotan jo kovasti, milloin siellä taas alkaa.
Tosin, en ole vieläkään päässyt yli siitä, että viimevuonna yks myi aidon LV-huivin 15-lla eurolla.
Ostaja en siis ollut mä..Sain trauman..

Sitten on pari pikkukirpparia, joissa piipahtan aina silloin-tällöin työmatkalla.
Mutta mun mielestä täällä Helsingissä ei edes ole sellaista kunnon isoa, hyvää itsepalvelukirppista..sellaista kuten esim. Turussa on. Tyhmää..

Iso ei ole mun lempisana, ettäs tiedätte!!

32 kommenttia:

  1. ou nou! mikä suuronnettomuus teillä on sattunut!!
    kyllä muakin nyt harmittaa! :/
    mutta on noi gg-mukit vaan niin hienoja!

    VastaaPoista
  2. Tee sieltä tsadista joskus päiväretki Keravan ja Järvenpään kirpputoreille. Tosi hyviä itsareita ja Jägessä myös ihqu romari. Puolessa tunnissa aarteiden äärellä. Siis nää on mun lempparit.

    VastaaPoista
  3. Ai niin, unohdin sanoo, järkkyihanat GG-mukit. Mun Greengate-hylly on jo täys, mitä mä keksisin että keksisin tekosyyn hankkia kuppeja lisää?

    VastaaPoista
  4. Satsuma: Mä ten seuraavan postauksen varmaan siitä, mitä kaikkea muutakin meillä on hajonnut lyhyen ajan sisällä: alkaen pesukoneesta, loppettaen pöytäkoneseen..TAAS :)

    Outi: Järvenpäällä on kans mun lempikirpparit..ja Tuusulassa, ja Klaukkalassa ja Hyvinkäällä..mä kun olen asunut sJäkessä monta vuotta :P

    Mutta missäs se romari siellä on??
    Niin.. ja sun pitää ostaa uusi hylly.. :D

    VastaaPoista
  5. Oho, niin mäkin oon asunut,12 vuotta. Hih, tunnetaanko me?
    Se romari on Joken romari, sijaitsee Eurosetin vieressä Wärtsilänkadulla, amista vastapäätä. Huippupaikka ja murto-osa stadin romareiden hinnasta.

    VastaaPoista
  6. No voee.. just kävin 2 viikkoa takaperin Eurosetissä ja sit vielä ajattelin, että käväisen antiikkikaupassa, mutta isännällä oli niin kärsivä ilme, että ajattelin antaa olla.. Silloin siis, kun asuin Järvenpäässä 2004-2008 (Saunakalliossa) en tykännyt mistään romusta.. ja kerran-kaks olen vaan käynyt.
    Hittolainen.. no.. kyllä mä sinne vielä meen :P

    VastaaPoista
  7. Mä en muuten tuntenut hirveesti ketään silloin.. Pari koulukaveria vaan..
    Ja mitä nyt kapakassa ihmisten kanssa "tutustuin" :DD

    VastaaPoista
  8. Oukkidoukkersson, meikä muutti jo vuonna 1995 hemmettiin sieltä. Onneksi. Enkä palaa. :D
    Jampassa meikäläinen asusti. Ja Keskustassa.
    Käy Jokella, ihmeessä. Mun antiikkituoli on sieltä ja romupöytälamppu mikä on olkkarissa. Sieltä voisi kotiuttaa joka kerta jotain.

    VastaaPoista
  9. Outs...sirpaleiksi näkyy menneen...Mukavaa viikonloppua <3

    VastaaPoista
  10. Outi: Jampassa mä asuin viimeisen vuoden. Oli menoa.. yläkerrassa, alakerrassa ja vastapäätä (eli siis kaikkialla) asui juoppoja. Alastomat naiset juoksivat puukko kädessä aamuyöllä käytävällä.. Huh.. mut muuten mä tykkäsin. Varsinkin siitä, että joka puolelle pääsi kävelleen..ja Helsinkiinkaan ei ole pitkä matka..

    Nina: Niin mäni.. Mukavaa viikonloppua Sullekin!

    VastaaPoista
  11. Mun blogilistalla ei edes vielä näkyny tää sun postaus, onneksi on facebook;) no voehan sirpale! toissapäivänä itsekin onnistuin hajottamaan yhden lasipurkin, yhden lyhdyn sivulasin, tein lattiaan lommon, mitähän vielä? :D ainiin pari (6?) ylimäärästä reikää seinään josta isäntä ei tykännyt :DD

    Kivaa viikonloppua!

    VastaaPoista
  12. Sirpaleethan tuo onnea,sä teet varmaan viikonloppuna megasuperhyperlöytöjä;)Kiva kun kerroit noista kirppareista,tietää missä kantsii käydä jos siellä päin suomea liikkuu...Mä löysi EKAT (muttei vikat) GG:ni eilen kirpparilta kaksi ihanaa ruusuista kulhoa yhteensä 8 euroa,en pidä pahana varsinkaan nyt kun kävin hieman kurkkimassa paljonko uutena maksavat=O Ja tosiaan,kuka nyt just tuunatun ikkunanpokan takia epämiellyttävällä tuulella olis,pakko johtua hormooneista;)

    VastaaPoista
  13. Voi ei! Vahinkoja sattuu, mutta onneks löytyy aina jotain uutta kivaa.

    VastaaPoista
  14. Kiitos hyvästä kirppis paketista, oon jo pitkään haaveillu käyväni kunnon kirppareilla mutta tää matka (50km) ei oo kauheesti houkuttanu... PAKKO saada joku naikkonen kainaloon ja päästä!

    VastaaPoista
  15. Jasmiina: Eihä 6 reikää ole edes paha :D

    Kirsi: Just! Mä olen kerran nähnyt GG-tyynynpäällisen kirpparilla (15.- maksoi), mutta mun oli valita joko otan sen tai Riviera Maisonia, ja niin otin sen viimeisen.

    Sarkka: Kyllä, ja jäihän minulle se poka..ilman laseja, kylläkin. Siitäkin vois vielä tulla jotain.. :P

    Elämää äitinä: Joo, sit kannattaa käydä kaikissa. Aloittaa valterilta, sitten jäähalliin ja sit jos myyrmäessä just silloin on, niin sinne viimeisenä.

    VastaaPoista
  16. Sulle ei sitten auta kertoa millä hmmalla möin VLn laukun kirpparilla -alkoi nyppiä kun jokatoisella pikkuritsalla alkoi tulla kopioita vastaan :(
    -sen siitä saa kun on liian ISO merkki ☺

    Kyl sä vielä tuosta kehyksestä jotain tuunaat ☺☺

    *ne h☺rm☺☺nit!*

    VastaaPoista
  17. ...jahas, mitähän mä taas yritin sanoa...hmmll...pöh!

    VastaaPoista
  18. Sun ois pitänyt jättää kertomatta jopa se että edes myit sen laukun kirpparilla :D

    No en tiedä, mitä yritit sanoa, mutta ainakin siinä oli asiaa :D

    VastaaPoista
  19. Asuispa lähempänä niin varmasti olisi paljon tavaraa ja ihanaa sellaista.Vaikka on täällä Jyväskylässäkin hyviä kirppiksiä=)
    Hienot pallo mukit!

    VastaaPoista
  20. Outs, huonoa tuuria! Mutta ehkä onni suosii jossain toisessa yhteydessä!

    VastaaPoista
  21. No voi hitsi, mikä ihana kapistus onkaan särkynyt!? Mutta GG:t ovat ihana lohduke!
    Hyvää viikonloppua!
    -Pia-

    VastaaPoista
  22. Pitsienkeli: Niin..Jyväskylästä on ehkä liian pitkä matka tännepäin :)


    Intianminttu: Näin toivotaan!

    Pia: No yksi niistä vanhoista pokista kaatui lattialle..
    Hyvää viikonloppua myös Sinulle!

    Senni: Parasta olisi tuoda! !! :))

    VastaaPoista
  23. Joo, syytetään vaan hormooneita. Niitä mäkin syyttänyt tällä viikolla useampaan otteeseen...
    Jäihän sulle sentään tosiaan onneksi ne kehykset, mutta kyllä mahtoi vit...siis ketuttaa, kun hajosi. Juuri olit niin noita tuunannut :( Mutta ei pidä unohtaa sitä onnea, jota tuo sulle nyt tuo..ainakin moneksi vuodeksi ;D !!!
    Gg.t on ihanat...millonkahan mä saisin ekat gg-astiat hommattua...pitäskö pyytää pukin konttiin, hih ;)

    VastaaPoista
  24. Sirpaleet tuovat onnea... :) Ihanat GG:n mukit!

    VastaaPoista
  25. Mulla olisi sulle tunnustus :)

    Ihanat mukit! Ja voihan itku mikä vahinko, mut aattele, nyt se toinen ejä on ihan ainutlaatuinen :)

    VastaaPoista
  26. Kiitos kirpparivinkeistä, vaikka kyllä nuo tiesinkin, mutta en ole aikoihin käynyt.Oletko ollut täällä Klaukkalan Viirikirppiksellä koskaan? SE OLI jossain vaiheessa hyvä kirppis, mutta nykyään täynnä lasten vaatteita ja kun en niitä tarvitse, se ärsyttää suunnattomasti. Muutenkin se on täys rätei ja lumpui, joita on kaapit täynnä itsellänikin. Toi mitä sanoit Valtterin kirpusta on ihan totta, nauroin ihan sikana sun hyvälle kuvaukselle näistä hamstraajatädeistä, joita pari tiedän itsekin ( EN MINÄ ) käyvät Viirissä silloin tällöin ja myivät ainakin Järvenpäässä niitä sitten.Höh.huvinsa kullakin.
    No uskon että otti pattiin kun tuo hajosi..harmi että hormonit sattui JUST sillä hetkellä olemaan pinnassa....:D
    Mukavaa viikonvaihdetta sulle!

    VastaaPoista
  27. Vai on Hôtel Le Pavillon sirpaleina,voi harmi!Särkyikö silloin kuohuviini-iltana (yönä) vai
    muusta syystä?Kyllä sinä sen vielä saat korjattua.Pysyikä lyhty ehjänä?
    Kivaa WE ja ota rauhallisesti.

    VastaaPoista
  28. Liisa: Pukin konttiin juuripa!! Ilmaiseksi saatu on aina kivempi, kuin itse-ostettu.. vai? :))

    Kiitos Mari! :)

    Marika: Niin.. ei oo toista samalaista missään, eikä kellään :)

    Tuija: Vuosia sitten kävin monesti! Ai että sellaiseksi on muuttunut. Just joku aika sitten ajattelin, että voisi käydä joskus sielläkin uudestaan.. No enpä taita mennäkään..
    Mukavaa sunnuntaita! :)

    Marjori:
    Olin ihan kuule keskeellä viikkoa imuroimassa :) ja johto jäi pokan taakse kiinni. Vetäsin sitten täysillä, en edes katsonut, missä se on jumissa (tyypillistä).. Sinne lensi..
    Ja ihme kyllä, molemmat lyhdyt jäi ehjäks.
    Rauhallisesti otetaan :) Mukavaa sunnuntaita!

    VastaaPoista
  29. Minäkin oon tunnustanut sinua,käyhän kurkkaamassa=D

    VastaaPoista
  30. Voi,harmi,että meni rikki, mut mulle kyllä sattuu ja tapahtuu myös..Kivat mukit! Hauskaa alkavaa viikkoa!

    VastaaPoista
  31. Noi mukit on ihanat! Mä hankin eilen ekan GreenGaten, ihanan kannun Aim in laav!

    Munkin blogissa sulle tunnustus, vilkaseppas:)

    -Riikka-

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...