7. syyskuuta 2011

Ne pokat


Ne ovat nyt valmiina.



Ei sillee, että oisin jotenkin hirveästi vaivaa nähnyt..
Mitäs nyt vähän porailin.
Aikaahan tässä kului oikeiden naulakkoiden ja tarrojen etsimiseen.
Mun oli tarkoitus laittaa ne olkkariin, tv-tason kummallekin puolelle, mutta... tarrat ovat siis valkoiset..
JA NIIN ON SEINÄKIN!!!
Eikä ne näy! Muuta kun kuvassa!
(ooooo.. olo on vähän kuin juopolla, joka huomaa, että vodka sinisessä lasipullossa ei olekaan  oikeesti sininen)

Joten seuraavaksi mä pohdiskelen a. seinän maalamista, b. pokien siirtämistä muualle.
Taidan valita jälkimmäisen.
Perheenjäsenien mielenterveyden vuoksi!
Palaan poka-asiaan, kunhan olen keksinyt, mihin ne päättyy.



Kuvasta ei ehkä käy ilmi, että alhaalla ei ole lasia. Ei ollut ostaessakaan.


Kyllä! Molemmat ovat täysin samalaiset! 
 

25 kommenttia:

  1. Kauniilta näyttää ikkunanpokat :) ehkä sun nyt sitten pitää maalata seinät ;D

    VastaaPoista
  2. Hoi sinä taitava tuunailija siellä,pokasta tuli UPEA <3

    VastaaPoista
  3. voi kuinka hienot!!
    Mä voin ostaa ne jos et löydä niille paikkaa :D

    VastaaPoista
  4. Jos et keksi paikkaa....niin mä keksin ☺

    *entaaskaantäällä*

    VastaaPoista
  5. Wow mitkä pokat on tytöllä!
    Eiku vaa maalaushommiin, mitä sitä nyt ei tekis pokien vuoksi :)

    VastaaPoista
  6. Hienot tuli pokista, toivottavasti keksit niille hyvän paikan. :)
    Mukavan näköinen on blogisikin nyt, syksyisempi!

    VastaaPoista
  7. Ihanat pokat!!! Hieno tuunaus:)
    Voisko sinne lasin taakse laittaa jotain tosi ohutta paperia (vaikka vaalean harmaata), että teksti erottuis?!?

    VastaaPoista
  8. Mia, sähän olet nero! Noinhan se erottuis tosi makeesti. Tai joku tapetti vois sopia kanssa?

    VastaaPoista
  9. Aivan mahtavat, upeat ja ihanat!!!=)

    VastaaPoista
  10. Kiitos kaikille!
    Ette siis usko, että olen jo löytänyt pokille uuden paikan.. olen myös poraillut kuin hullu seiniin uusia reikiä.
    Mutta siis toi idea on aivan loistava!! Kiitos Mia.
    Heti kun joku kiva paperi tule vastaan, minä ostan sen.. , koska kuiteskin jossain vaiheessa mä siirrän pokat olkkariin :D vaihtelua pitää olla. :P

    VastaaPoista
  11. Siis ihanat ja toi tarra <3
    Tulin hakeen täältä tuunausinspistä! thänks :)

    VastaaPoista
  12. On ihanat! Muuten olen sanaton.

    VastaaPoista
  13. Tosi hieno!! Itsellä odottaa verstaalla oma... Ehkä sekin valmistuu vielä...

    VastaaPoista
  14. Kauniit! Tekstitarra sopii erinomaisesti!

    VastaaPoista
  15. Suomennanko tekstin? Ei kai tartte,se on tälläkertaa ihan arvattavissa eli se on RANSKAA: Hotelli Paviljonki(tai Huvimaja),Pariisi,Ranska 1837(olisin sen Ranskan vaan kirjoittanut näin La France tai jättänyt sen La vallan pois),mutta näinhän se on persoonallinen.POKAT aivan ihanat ja mielestäni hyvä idea ( en muista kenen?)olisi laittaa se paperi sinne lasin taakse ja vaikka vaihtaa sitä vuodenajan tai mielen mukaan,jos et kerkiä seinää maalaan.Odottelen jatkoa.
    Syksyinen etusivusi on kaunis,minäkin kerkisin töitten jälkeen metsään keräämään ison puskan kanervia ja laitoin ne terassille isoon ruukkuun,täällä kyllä tuntuu enemmän kesältä edelleen 23° paitsi yöllä 10°,joten kanervat näyttää vähän oudoilta,mutta pian tulee syksy tännekkin ja silloin ovat jo omalla paikallaan.

    VastaaPoista
  16. Heh, minä luulin ,että siellä lukee Pabillon, ja oletin, että se tarkoittaa sitä vanhaa kaupunkia, Babylonia, jota ei koskaan enää rakennettu uudelleen :D

    VastaaPoista
  17. Yks sana - ihanat!
    tosi hyvä tuo naulakko idea!

    VastaaPoista
  18. No just, tääkin oli jäänyt huomaamatta! Missä kivenkolossa mä olen viettänyt männäviikon??

    I-H-A-N-A-T noi pokat! Aivan täydellinen, kekseliäs tuunaus! Ja aivan täydelliset koukut ja tarrat löysit sit kuitenkin vaikka ehkä kestikin vähän. Kyllä ne vielä sen täydellisen paikkansakin löytävät.

    VastaaPoista
  19. Kiitos!! :)

    Liisa: mä en tiedä millaisia kiviä siellä Saksassa on :D

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...