5. syyskuuta 2011

Yks toinen tuunaus


Kaikki odottavat ikkunapokatuunausta, mutta se ei edelleenkaan ole valmis.
Postinjakaja se näköjään vaan ottaa rennosti.

Tarjoustalosta lähti mukaan 2 melko rumaa tarjotinta, 3 euron kappalehinnalla.


Kun lähin niitä tuunailemaan, minulla ei ollut minkäänlaista visiota,pää oli ihan tyhjä (kuten yleensäkin).

Ekaks spraymaalasin ja todesin, että se meni päin peetä ja kaiken lisäksi maali loppui kesken..

No.. Kaapista löytyi servettilakkaa,askartelumaalia, RM-servettejä ja yläkerran kaapissa muhinoi pallohulluus.
Kunnon pallo-oksennus näistä sitten tulikin.
Just mun makuun!


Täplät  tein silviisi, että pyöreän lyijykynän toisen pään kastelin maaliin ja täplitin.

Kuvasin ajankuluksi olkkarin kirjahyllyä.
Yksittellen katsottuna jokainen lokerikko on ihan kiva, mutta kokonaisuus on hirveän sekava.
Pitäis kehittää jotain menevämpää..


Katsoin muuten BigBrotherin ensimmäisen jakson, ihan vaan sen takia, että pääsis kovalla äänellä halveksimaan koko ohjelmaa.
Kammottavaa!
Yöks!
Eilen kävin pikaisesti BB kotisivulla lukemassa viimeisemmat uutiset.
Ihan vaan varmistakseen, kuinka kammottava se ohjelma onkaan!

17 kommenttia:

  1. Makee pallo-oksennus tulikin, stemmaa pöytäliinan kanssa. Vitsi tarjottimiahan ei oo koskaan liikaa. Ja sama homma sen beebeen kanssa. Erehdyin kattoo sen ekan jakson ja voe helevete, mitä shaissea. Mä en tajuu miten oon voinu kattoo kaikki kaudet paitsi tuota viimeistä. Päästä viirannut, luultavimmin.

    VastaaPoista
  2. Minä vaan ihmettelen, että mistä näitä hulluja sinne ohjelmaan tule.

    Mutta sitten..toisaltaan.., jos keksittäis ohjelma: Hullut sisustusbloggaajat, niin minä ainakin lähettäisin osallistumishakemuksen :D

    VastaaPoista
  3. Pirteä pallo-oksennus! Minä tykkään kovasti...siis noista palloista :D

    VastaaPoista
  4. Söpöt pallerotarjottimet! Teksti sopii hyvin tuonne pohjalle. Tykkään kans!

    VastaaPoista
  5. Teksti tuo sopivasti särmää pallomereen, nätit!

    VastaaPoista
  6. Kiitos Teille! :) Mä tässä mietin, että miten ois pallokuosiset keittiönverhot... :D

    VastaaPoista
  7. Hullut sisustusbloggaajat tositeevee olis loistava! Sit siellä olis sellasii päivätehtävii, ettei sais mainita tiettyjä sanoja, vaikka tyyliin: ikkunanpoka, polkadot, tuunaus, sisustustarra, romuromanttinen, RM... Jos sanois, niin tulis rangaistus. Mut voisin mä BB:henki mennä. Serkku oli hakenu, mut sille oltiin sanottu, että ei kannata ku lapset on niin pieniä vielä. Syy tais olla ennemminki se, että olet väärännäköinen ja vääränoloinen (ei strippari). -Adalmiina-

    VastaaPoista
  8. Hih..mul on yks noit samoi tarjottimii..tosin mun oli sellasta harmahtavaa puuta..huom..oli..eli maalin sai sekin pintaansa. Todella kekseliään valkoisen..ilman palloja..ilman tekstejä. Vitsi mä oon tylsä! Noi on ylisomat!
    Saksan bb:tä ei myöskään voi katsoa..ihan sontaa..mut kyl mäkin hullujen sisustusbloggaajien showhun lähtisin! Toi oli hyvä..ettei sais mainita sanoja..lisätään listaan maalaisromanttinen, kulunut, shabby chic, rustiikkinen, rouhea..heh ;D

    VastaaPoista
  9. Todella upeat tarjottimet! Ja ihania yksityiskohtia hyllyssäsi!

    VastaaPoista
  10. Ihana pallo-oksennus! söpöt! :D millä teit tekstin näihin vai oliko valmis tarra? :)

    VastaaPoista
  11. Heh! Mä muutenkin osan niin vähän sanoja, tippuisin heti koko ohjelmasta pois :D

    Kiitos Sari! :)

    Jasmiina: Teksti on servetistä leikattu ja lakalla kiinnitetty.

    VastaaPoista
  12. Aikas somat 'oksennusläjät' ;) Kivoja postauksia selailin taaksepäinkin ja siellähän oli vaikka mitä kivaa... tekemäsi penkki on söpö ja ne eteisen verhot on aivan ihanat!

    VastaaPoista
  13. No, jopas tuli tylsistä tarjottimista pilkkujen myötä hauskat!

    VastaaPoista
  14. Tulipa ihanat! Ittekin kirjoittelin juuri samaa tekstiä, mut eri paikkaan :)

    VastaaPoista
  15. Aikas onnistunut tuunaus! Hahahaa, toi on niin tuttua tuon kyseisen tv-ohjelman kanssa. Raivostuttavan ällö sarja, mutta miksi ihmisluonto on niin utelias???

    VastaaPoista
  16. Kiitti tytöt <3
    Sarkka: sanos muuta! hyi mikä ohjelma, mutta mä ihan vähän vilkaisen.. :D

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...