29. syyskuuta 2011

4 x 6 markkaa


Löysin kirpparilta ihunat mukit.
Euron kipale..

(joka on kieltämättä mun suosikki-hinta viimeaikoina, siis sehän on melkein ilmaista! markka-aikana silla sai tietenkin monta kuppia kahvia tai viikon ruoat tai jotain.. blaablaa..)

Olin ihan varma, että mukit ovat jotain Tshainan Griin Geittiä, mutta ku pohjassa lukee Typhoon, patentoitu, aito ja kaikenkestävä, niin lähin oikein googlettamaan ja kävi ilmi, ettei olekaan tshainaa, vaan englatilainen merkki, joka myykin kaikkea kivaa.

Eli pisteet nousi mun silmissä heti..
(maistuu varmaan kahvikin paremmalle, kun tietää ettei olekaan Shanghain halpahallin mukkeja..hhhaiiiijakk)

Eniten olen iloinen siitä, että voin alkaa pikkuhilja hävittämään kaapeista Viivi &Wagneri pierumukeja ja muita ällötyksiä.









Pikaisesti esittelen sen antiikkisen lampunjalan, jonka mä menin sörssimään.
Vedin kuulkas ihan askartelumaalia päälle ja vaikka vannoin, etten koske sitä limalakkaa enää vähän aikaa, niin oli silti pakko, koska ei sitä servettiä kuolaa käyttämällä olis saanut pysymään.
Mut ei puhuta siitä lampusta enää. 











Yksi pikainen kuva vielä...


Mun ihan ensimmäinen ikkunanpoka löysi puolen vuoden harhailun  jälkeen paikan makkarista.

 Katsokkaa! Mun lammas-tallukkaat ovat vieläkin elossa!
Vaikka kantapäässä ammottaa jo ilmanvaihto-reikiä..
Mä en niistä luovu, vaikka pohja menisi!




Sain Marrulta , Maikkilta ja Sirutuulelta  ystävä-tunnustuksen.
Kiitos ihanaiset <3


Haluan antaa tämän eteenpäin kaikille niille, ketkä jaksaa aina käydä piristämässä mun päivää kommenteilla ja  nauraa mun tyhmille, tuhmille ja muuten vaan mielivikaisille jutuille!

25 kommenttia:

  1. Sun jutut on ihan parhaita!!!
    Vitsi, minkänäköinen lamppu, mun täytyy rupee googlettaa jotain ihanii servettejä. Eilen alotin sen decolakkauksen ja se kai vie koko käden sit.
    Ja noi mugelot, nätti pilkkukuosi.

    VastaaPoista
  2. Kivahan tosta lampusta tuli! :) ja pokakin löysi hyvän paikan!!
    hyvä että googletit, olis kyllä varmasti kahvit maistunu tooooooosi pahalle chinakupeista, vaikka super kauniit ne onkin!! :D

    VastaaPoista
  3. Kaunista...onhan toki ilmanvaihtoreiät joskus hyväksi,ei tuu hiki?

    VastaaPoista
  4. Lampusta tuli hieno! Voi kun ihanat nuo poka ja tossut. Sain ajatuksen että minähän voisin tehdä peilin tuollaisesta pokasta mökille. Kiitos ideasta!

    VastaaPoista
  5. Näin hullun mielestä ainakin tuo lamppu on noin mielenvikaisen tekemäksi ihan hiano!
    Tai siis se on hieno muutenkin ☺☺
    Mun pitäsi olla kai välillä
    vaan ihan hiljaa :/

    Muutenkin näyttää -saako näin sanoa- vallan söpöltä ♥

    Eikä mukeissakaan mitään vikaa ☺

    VastaaPoista
  6. Lampusta tuli ihan tosi tosi hieno! Vaikeuksien kautta voittoon? :)

    VastaaPoista
  7. Hieno lamppu!

    Eiks muuten oo jännä, kuinka mukin malli ja muoto vaikuttaa juotavan makuun. Voitin blogiarvonnassa ruusumukit ja niistä tuli ihan heti lempparit. Teeni maistuu paaaaljon paremmalta niistä juotuna kuin aikaisemmin. ;)

    VastaaPoista
  8. Hihhih, lueskelin edellisen postauksen satoa... tottakai muokkaat C:tä vaalenpunaisella servetillä :DD

    Lamppu on mielettömän kivannäköinen, jonka lisäksi muissakin kuvissa oli paljon ihania aikaansaannoksiasi. Sinne asti ei ole kyllä aikasyöppö kerinnyt aikaa viemään!

    VastaaPoista
  9. Kiitos vaan Sari kohteliaisuudesta :))

    Outi: Eikö!! Ja mä en todellakaan ole mikään pilkku-adikti.. enhän? :P

    Jasmiina: Todennäköisesti niin pahalle, että olisin lopettanut kahvijuonnin kokonaan :D

    Nina: Lammas on aika hikinen eläin.. eli pitäis vissi pohjat repiä pois, niin silloin ei ehkä tulis hiki :D

    Kiitos Lezzie!!! :)

    Pepi: miälivikainen kiittää!! :))
    Ja sanoa saa mitä vaan.. En mä ainakaan jaksais Sua jos olisit kokoajan hiljaa :D

    Ansku: Ei tää mikään voitto ole, kun ei se tiirailua kestää toi lamppu.
    Varjostin kyllä kestää, sen homman mä jo osaankin tuosta vaan..
    Mutta lampunjalkojen maalamista kannattaa harjoittaa :D

    Minna: Joo, minäkään en kestä juoda eikä syödäkään yhtään mitään tylsistä astioista. :P

    VastaaPoista
  10. Tiina: Hmm.. pitää alkaa suunnittelemaan.. yleisön pyynnöstä - vaaleanpunainen candelero :D
    Kiiti!

    VastaaPoista
  11. Sun jutut on kuule niin monta kertaa päivää piristäny ettet arvaakkaan =D Lampusta tuli kaunis,kuinkas muutenkaan ja mukit on söpöt,mullakin on jonkun sorttinen parittomien mukien hävityskausi menossa,tosin tytsyn maalaamia en hävitä ikuna,ikuna ikuna=D Haasteen olen huomannut ja julkaisen jonkunsortin kuvat lähiaikoina,tosin naamakuvista en oo ihan varma mutta kattellaan sano sonni ku utta porttia tuijotti=D

    VastaaPoista
  12. Näitä sun juttuja oikeen oottaa innolla... ;)
    Niin ja sun lampusta tuli hyvä ja mukit on aivan suloisen ihania, tykkään!!!

    VastaaPoista
  13. Kiiittoos! Siitä, että piristit jälleen ja pelastit miun päivän ja tulin niiin hyvälle tuulelle näitten siun juttujen takia :) ja ansiosta :)
    Olin ihan rättipoikkiväsynyt, vaan enpä enää :)

    VastaaPoista
  14. Lampusta tuli tosi kiva!!
    Mä oon nähnyt noita kuppeja joskus jossain ja tykkäsisn niistä. Hienon löydön teit!

    VastaaPoista
  15. Aika tosi paljon mun mieleen toi lamppu! Ja nythän mä just muistin että mun piti ostaa tänään myös sitä decoupagelakkaa jotta pääsisin kokeilemaan tällaisia juttuja.
    Kuola on varmaan huono liima, mutta tiukka tarttumaan tapettiin - ainakin jos kyseessä on hyperaktiivisen, ruttunaamasen, kutsumanimellä Moses kulkevan koiran kuola... :D

    VastaaPoista
  16. Kylläpäs vaan tuli lampusta läväkkä! Sitä on taas jokunen viinilasillinen vedetty tonkin edestä=) Pitää minunkin ruveta kokeilemaan viininjuontia, varmaan ekaks on ostettava ihan sellainen kanisteri (vaimikäseon). Jokohan sillä minunkin piilevä askartelutaitoni heräisi henkiin... ? Lupaatsä!?!

    VastaaPoista
  17. Saa kai siitä lampusta vielä sen verran puhua, että sanon: tosi hieno tuli, servetit kruunasi lopputuloksen!

    VastaaPoista
  18. Kirsi: No mutta se on ihana kuulla <3 Sano sille sonnille, että nyt kuvii ja vähän äkkii :D

    Kiitos Marru. Niin jotenkin hymyillyttää...

    Sirutuuli: Heh.. miten se on mahdollista!? Kiitos kauniista sanoista!!

    Mia: Harmi ettet muista, missä näit.. Olis kiva tietää, kuka näitä suomessa myy.. (kirpputorien lisäksi :))

    Johanna: Voihan Muoses!! :D

    Hanne: Et varmaan uskois, etten ole viiniin koskenutkaan.. sen Läntisen keikan jälkeen.. tai itseasiassa silloinkaan en juonut viiniä, vaan Bacardia.. ja sain kyllä katua.. tuli aika epämiellyttävä olo loppuillasta.. tai aamuyöstä, miten nyt vaan :D

    Mutta siis, tottakai, mä lupaan! :)

    Intianminttu: Joo, ihan sen verran saa :)) Kiitos!!

    VastaaPoista
  19. Tuost sun candelerostasi näyttää tulleen jatkokertomus ☺☺☺

    Hanne, se on humppakuutio ☺
    -älä nyt herrantähden vaan kysy miksi, ei hajuakaan-

    VastaaPoista
  20. Maanvaiva,hyvä idea !!! Sinun tarttee kirjoittaa kirja CANDELEROSTA,sillä lukijoita on aivan mahdottomasti jo nyt blogillasi.

    Sitten oikeaan asiaani:lamppu täydellisen kaunis ja pokat suloiset ja lasissa lukee suomeksi:valkoinen talo,jos google taas käänsi toisin, niin se on väärin.

    VastaaPoista
  21. Lampusta tuli täydellisen ihana! Siis voika sitä kuolaa..ei kun limalakkaa tai mitä nyt ikinä onkaan (rakkaalla lapsella on monta nimeä, en nyt mainitse kaikkia niitä ;)) liimat myös lampunvarjostimeen!!!??? Vähänkö siistii! Ja vähänkö mä nyt vihdoin ja viimein raahaan ahterini ostamaan sitä ihanaa lakkaa!!!
    Mukit on tosi ihanat, mäkin aion la:na viedä kirpparilla rumia mukeja tai mukeja, joihin oon muuten vaan kyllästynyt, sillä täytyyhän niille tuleville gg:ille, aidoille ja epäaidoille ;) tehdä tilaa!

    VastaaPoista
  22. Nonnii,ilta teinittären kanssa vaati visiitin tänne...täällä tulee aina iloiseksi =)

    VastaaPoista
  23. Pepi: Candelerosta tuli kuuluisa :D

    Marjori: Sen mä tiesinkin ja arvaa mitä! Olen jopa oppinut, miten se lausutaan!! lö blaansh mishön.. meniks oikein? :D

    Liisa: Mun mielestä sitä voi käyttää ihan mihin vaan.. Vaikka tapettina seinään.. saatta vaan olla aika työlästä :D
    Loistava että Säkin pääset eroon sun tyhmistä mukeista.
    Elä kerro kenellekkään.. mutta mä olen pudottanut niitä yksi kerrallaan pitkin viikkoa roskikseen.. Ei niitä kukaan haluu ees ilmateeks!


    Nina: Kiitos! Ai Sullakin on samat ongelmat!
    Toissa päivänä meillä tupsahti eka lintsaus tunnilta.. aaargh!! Ja ei nyt aleta muistelemaan sitä, miten mä aikoinaan lintsasin kokonaisia viikkoa koulusta! :P

    VastaaPoista
  24. Kiintoisa ja piristävä blogi sinulla, eksyin tai oikeammin löysin tänne, mummon huushollin kautta.
    Pistetään seurantaan;)

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...