6. elokuuta 2011

Saksalainen viinilaatikko


Simmonen vanha laatikko muutti meille säilyttämään mun tärkeetä inspiraattio-kirjallisuutta.





Sitten valkoiset verhot saivat kaveriksi saman sarjan beiget.
Koitin noita silittääkin, keittiön kapean lipaston päällä, mutta ei siitä tullut mitään ja luovutin pienen potkuraivarin jälkeen (AAARGHHH!! MÄ VIHAAN SILITTÄMISTÄ!!), joten annettaan painovoiman hoitaa homma. Kait ne siitä joskus itsestään suoristuu.




Bongasin taas naamastani uuden rypyn.
Onneksi minulla on tämä kortti lohduttamassa:
 

17 kommenttia:

  1. Ihastuttava laatikko! Hei, mäki inhoan silitystä, ylikaiken. Paitsi ikkunoiden peseminen voi mennä vähän edelle ;) Heh, hauska kortti :D

    VastaaPoista
  2. Inspiraatiokirjallisuus sai arvoisensa säilytyslaatikon,hitsit että onkin kaunis,teksti kruunaa kokonaisuuden=D Verhotkin on kauniit,verhojen silitykseltä vältyy,kun sumuttelee suihkepullosta REILUSTI vettä verhoihin kun ne on jo paikoillaan,vähän vaan nykii ja oikoo ja avot,se on siinä,testaahan joskus;)Mukavaa viikonlopun jatkoa!

    VastaaPoista
  3. Virpi: Hyvä että on muitakin!:)
    Mulla on sellaisia kavereita, jotka silittää sukatkin.. Sitä mun järki ei pystyy käsittämään :D
    Ja ikkunoita mä en todellakaan pesee! Kerrostalossa kun asuu, niin ei sillä oo väliä, koska verhot on kuitenkin koko ajan kiinni.
    Ja omakotitaloon jos joskus muutan, niin miellummin maksan jollekin pesemisestä, sillä mä en saa niitä edes puhtaaksi, aina jää joku viiru.

    Kiitos vinkista, Kirsi! Testaan sen heti!

    Mukavaa loppuviikkoa Teille!

    VastaaPoista
  4. Hieno laatikko ja juuri lehdille passeli ;D

    Mä EN SILITÄ ikinä mitään (muuta kun silityskuvia tuunailemiini tyynyliinoihin ;D Yök, mitä hommaa...

    Kortti pitää niiiiin hauska!!

    VastaaPoista
  5. Eipä nuo ryppysiltä näytä,hyvännäköiset!Mie kun taas tykkään silittää =D
    Heh,mainio kortti...

    VastaaPoista
  6. Niin se silitys on vissi sellaista, että joko siitä tykkää tai sitten sitä vihaa..? :)
    Kiitos kommenteista! :)

    VastaaPoista
  7. Jos jossain joskus perustetaan "En silitä"-kerho, lupaan olla eka jäsen! Aiemmin silitin, mutta ku jäin muksujen kanssa yksin, oli niin paljon kaikkea, että 2 koria silittämätöntä pyykkiä oli se piste I:n päälle. Sit meidän äiti sanoi: "Onko noi pakko silittää?" Ah, mikä oivallus! (Äiti kyl ite silittää...) -Pakoilija-Adalmiina- ;)

    VastaaPoista
  8. Verhojen silitys on vihoviimestä hommaa... yöks! Muuten siltys on ihan kivaakin, jos siis ei tarvii aamulla kiireessä koittaa saada jotain sileeksi :P

    Ihana laatikko ja sisustus muutenkin, tykkään!

    VastaaPoista
  9. Arvaas kuka inhos silittämistä yli kaiken -siihen asti kun yhden sulhon paitaa silitin morsmaikun raudalla, ja totesin, että merkillä on kai väliä! Nyut mulla on kunnon rauta, ei vaan sellainen joka kulkee silitysraudan nimellä, ja siitä on tullut vasta toisiksi inhottaivn homma ....ikkunanpesu menee sen edelle, ja mulla on sentään pienet ikkunat ja niitä on vähän! Mutta kuitenkin....toissa vuonna kai pesin viimeks -onneks on sälekaihtimet ☺
    *eikä koskaan kotona*

    btw. ma haluan tommosen laatikon :/

    VastaaPoista
  10. Ihania kuvia <3, puulaatikkoa kadehdin kyllä ;) oon jo kauan tuollaista vanhaa metsästäny! Vähäks hyvä toi vika kuva, repesin totaalisesti ;)!!

    VastaaPoista
  11. No nyt mua rupes kiinnostamaan, mikä rauta Sulla Pepi oikein on? :))

    Mimma: CountryAnnie'n nettikaupasta noita saa! :)

    VastaaPoista
  12. Makkee patinoutunu laatikko ! Silittäminen kyllä sitä viimmestä touhua. Mahtavat mummelit kortissa...täältä aamunaurut :)

    VastaaPoista
  13. Hieno insipiraatiokirjallisuuden säilytyslaatikko!

    Siis iiiik! Ryppy!

    VastaaPoista
  14. Ihanainen säilytysloota :) Ja voihan ryppy....Kyllä niitä täälläkin bongataan harva se päivä....

    VastaaPoista
  15. Ihan Philips, sellainen jolla on oma telakka -varmaan on jo uudempi ja parempi malli tästäkin markkinoilla ☺

    Mutta jos pellavan rypytkin oikenee, niin....☺

    VastaaPoista
  16. Sullahan on sama inhokki kuin mulla eli silitys. Onneksi nykysiin on kovasti muotia pukeutua ryppyisiin vaatteisiin ;)

    Ihana olkkari, tekis mieli tulla sohvallenne lojumaan.

    VastaaPoista
  17. No sanos muuta! Mulla ei ole kaapissa ainuttakaan silitystä vaativaa vaatekappaletta!, eikä myös ukolla, lapsista puhumattakaan! :))

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...