20. elokuuta 2011

Tapetointia


Eilen korkkasin punaviinipullon ja rupesin tapetoimaan lastenhuoneen seinää (jonka mä noin 3 kk sitten maalasin kammo-liilaksi).
Kun viimeinen pala tapettia sai seinään, loppui yllättäin myös viinipullon sisältö..
En ala kuvailemaan eilis-illan yksityiskohtia, mutta kavereideni keskuudessa on levinyt  kulovalkeana uusi synonyymi alkoholinkäytölle - tapetointi.
(meen viikonloppuna kaverille tapetoimaan..tuli tos laitettu vähän tapettia eilen..)

Oolraitt..
Mutta hyvää tuli seinästä! Ei ees mennyt pahasti vinoon/päällekkäin/ryttyyn.


Vielä pitää keksiä jotain kivaa seiniin, mutta en jaksaa ainakaan stressata siitä.
Ja sitten hei, katsokkaa, minkä mattoihanuuden mä löysin Piironki-sisustuskaupasta!! Pilkuilla!!
Ja arvatkaa, et toi maksoi vaan 14 euroa! (-50%) 
Hullukaan ei jättäis sellaista kauppaan, mitä sitten että hullulla on itsella lompakossa vain 26 euroa!


Sitten perjantain päivä-asu-kuva:
Mainitsemisen arvoisia asioita ovat uudet hiukset (-10cm. huoh) ja yhtä kokoa liian isot kengät.
(jos kirpparilta löytää 20 eurolla upouudet 170 euron lempimerkkiset kengät, niin ei haittaa vaikka olis 3 kokoa liian isot. )

Eikö olekin kiva ryppyinen hame?
Vaikka mä täällä soitan torvea siitä, kuinka mä en silitysrautaa koskaan käytä, niin tämä on ainoa hame, mitä mun on pakko silittää. Kuva on otettu illalla, kun tuli hikisenä kotiin, ja koska mä en rautaa mukana kanniskelee, on ryppyjä enemmän kuin norsun takajaloissa.
Seli-seli-seli...

17 kommenttia:

  1. Tykkään sun remontointityylistä :)

    VastaaPoista
  2. Mäkin tykkäsin-eilen. En tänään enää :))

    VastaaPoista
  3. Niin tosiaan. Ilmanko mun remppainspis on ollu karussa. Mä oon unohtanu punkun! Geez.

    Ihana matto, eihän tota todellakaan ois voinu jättää kauppaan lojumaan.

    Niin staili Maanvaivakin notta! :)

    VastaaPoista
  4. No toivottavasti tykkäät vielä seinästäkin :)
    Hieno tuli, meillekkin saa tulla tapiseeraamaan!

    VastaaPoista
  5. Kiitos kiitos Eve, mä täällä oikein punastun :D

    Outi: Kyllä tämä seinä saa jäädä! Ihan oikeesti! Mä lupaan sen!! Satavarmasti!! (kuulostinko jo vakuuttavalta?)

    VastaaPoista
  6. Pitänee joskus kokeilla tätä tapaa!
    Taannoin kämppäkaverini kirjoitteli esseitä samalla menetelmällä. Sitä luovempaa tekstiä, mitä pidemmälle essee eteni...

    VastaaPoista
  7. Tuttu juttu! Koulussa kun kävin pari vuotta sitten, niin ilman viinipulloa en kirjoittanutkaan mitään. Ja aina sain anteeks, kun myöhästyin seuraavana päivänä. Olihan mulla sentään hienot pitkät kirjoitukset! :)

    VastaaPoista
  8. Voi kun se viini tekee niiin hyvvää ihimiselle :)

    VastaaPoista
  9. Kuulemma viisaiden ihmisten juoma.. en kyllä tiedä, mihin tuo perustuu.. :)

    VastaaPoista
  10. Vai on siellä tapetoitu!!:D Hyvältä näyttää!Mä en ikipäivänä uskaltais alkaa tapetoida täällä mitään!Eikä mun kyllä annettaiskaa!:D

    Siis mitä,et kanna rautaa mkanas?Minkälainen!!?:D

    VastaaPoista
  11. Tapetoiminen on oikestaan maailman rasittavin homma! Mutta mitäpä tommosesta pikkujutusta välittämään. :)
    Minkäänlaista rautaa en mukanaa kanna... yleensä.. :D

    VastaaPoista
  12. heips, jo jonkin aikaa olen lueskellut sun kivoja juttujasi ja nyt kyllä täytyy myöntää, etä rohkea likka olet - tapetoimaan kera punkun.. multa ei onnistuisi tai joo - laatoittaminen, viimeiset pari punkun maistelu iltaa loppunu vessan laatoittamiseen ja se ei ole siistiä jälkeä niinkuin sinulla tuo tapetoitu seinä.. vaikkakin kauneus on katsojan silmissä.. kaikkea kivaa sinulle!!

    VastaaPoista
  13. Moikka! Sellaisen laatoittamisen osaan minäkin! Ihan sikaheleppo! :D

    VastaaPoista
  14. Ai punaviinikö se on se juttu jonka avulla oppis remppaamaan. Täytyypä minunkin kokeilla... laajennustahan minä tähän olen suunnitellut...

    VastaaPoista
  15. Tapetointi on kivampaa kuin...laatoitus ☺☺
    Mekin kai sit eilen tapetoitiin????
    *mutta en kyllä ala laatoittajaks*

    VastaaPoista
  16. Hahaa, sulla onnistui kuitenkin varsinainen tapetointi ihan hienosti! Minä tapetoin puolet seinästä tapetti ylösalas, väärinpäin! Huomasin vasta lopussa, kun kohdistukset eivät millään sopineetkaan... EIKÄ MAKSNUT KUIN 100€ rulla! Ai että harmittiko? Ei yhtään, sen jälkeen, kun olin vetänyt telalla valkoista maalia päälle! GRRRR!

    Hienot korkkarit!

    -Pia-

    VastaaPoista
  17. Mä oisi varmaan teurastanut jonkun, jos mulle olis käynyt näin.. vaikka tapettikaupan myyjän :D

    Mut joo, tuttu juttu muuten.
    Makkarin seinää kun tapetoin, niin 2 palaa oli jo paikalla, kun rupesin miettimään, että hmm.. tässähän on tämä kuviokin ja kaikkee.. että pitäiskö kenties MINUN katsoa, että se osuis kohdalleen. daaa! en sitten viitsinyt niitä enää poiskaan repiä.

    Minusta kuviotapeteissa pitäisi ehdottomasti olla mukana käyttöopas, jossa lukee isolla: KATSO ETTÄ KUVIOT MENEE OIKEIN! :))

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...