2. elokuuta 2011

Sunshine


Minut muistetiin taas ihanalla tunnustuksella, kiitos Vaniljaisen Liisa!!
Ja 10-lle kivalle kysymykselle piti vastaukset keksiä.

1. Suosikkiväri: tämä tulikin jo erinomaisen selväksi edellisessä haasteessa..

2. Suosikkieläin: kaikenmaailman pienet ja söpöt eläimet.

3. Suosikkinumero: Aina kun minun pitää keksiä lottonumeroita, ykskään niistä ei koskaan osuu nappiin. Joten minulla EI ole suosikkinumeroa!

4. Suosikki alkoholiton juoma: punaviini.. ainiinjoo.. alkoholiton.. ööö.. kylmä maito.

5. Facebook vai Twitter? Mikä se semmonen tvitteri on?

6. Intohimosi: Rahan tuhlaaminen

7. Saada vai antaa lahja? Ehdottomasti antaa!

8. Suosikki kuvio: Burberryn ruudut ja Gantin tähdet

9. Suosikki viikonpäivä: Maanantai, koska se on vapaapäivä.

10. Suosikki kukka:

Selvästikin yritän lutkuttaa tuota yhtä kukkaparkaa..
 Kyllä! Ne ovat ruusuja!
Kaikki eivät taida näkyä kuvassa, mutta 600 niitä kuvaushetkellä yhteensä oli.
Vuosia takaperin, eräs kaverini työskenteli kukkatarhassa ja hän niitä poistokukkia (?!) minulle raahas, joka viikko, kun ei kestänyt, että hienot kukat joutuu kaatopaikalle!
 Yleensä sain 200-300 ruusua, mutta 600 oli ennätys.
Jokainen aamuni alkoi ruusujen leikkaamisella ja keittämisellä.
Parhaillaan ne säilyi kauniina jopa reilut 2 viikkoa.
Voi niitä aikoja..


Lähtee eteenpäin seuraaville ihanille blogeille:

Willenmiina
Vaahterakujan elämää
Villa namu
Kynnyksellä elämän

Olenpas ollut tylsä viime-aikona.
Kotona ei ole mitään muuta kun kaaos, joka jää jälkeen kun 4 lasta vetää menemään ja siitä en tarinaa kehtaa kirjoittaa.. vai pitäsikö??


Ps. Kaikki Happiness-kyltin onnelliset omistajat, liittykkää epäviralliseen kerhoomme kopioimalla  tästä kuva omaan blogiin.





12 kommenttia:

  1. En olis huomannut tätä tekstiä ilman Facebookia, luojalle kiitos siitä :D

    Hyvät vastaukset :D kyllä taas nauratti!

    Ja jep, epävirallisen Happiness kerhon jäsen täälläkin ;) kiva idea!

    VastaaPoista
  2. No voe kökkö! Ei näy, ei niin. Tyhmä!

    Mua ei muuten naurattaa yhtään, tänään olen jo kolme kerta imuroinut hiekaa lattialta ja sängyistä :D

    VastaaPoista
  3. Kiitokset ♥
    Ihmettelin tässä juuri kuinka en ole ennen tutustunut blogiisi (tai tunnustan, että kävin kerran pikaisesti kääntymässä) - no nyt on asia korjattu, lueskelin pitkät pätkät! Hauskaa, kivaa luettavaa! Hymynkare huulillani lopetan nyt lueskelun ja painun pehkuihin, öitä!

    VastaaPoista
  4. Mä en ala :( Mäkin haluun vihdon ja viimein ton kyltin, että pääsen tohon teijän kerhoon! Niin ja siis tietenkin haluun sen, koska se on niiiiin ihana, halusin jo ennen tota hölmöä (oon vaan kade) kerhoa!!!

    VastaaPoista
  5. Tiina! Ole hyvä :) Onpa hauska kuulla, että jaksoit lukea.. mä ajattelin, et oon ainoa, joka lueskele niitä vanhoja tekstejä :D

    Liisa: Et Sä oo kade, niin ihanat ihmiset eivät osaa olla kateellisia :)

    VastaaPoista
  6. Kiva kerho!!! Tuo taulu onkin sellanen joko tykkää tai ei tykkää. Mä en tiiä kumpaan mä kuulun. Ehkä mä oon sit tää tyyppi joka tykkää siitä, mutta meijän koti ei tykkää... xD

    VastaaPoista
  7. En tiedä, oletko Senni nähnyt sitä taulua livenä. Se on paljon hienompi mitä kuvassa. Iso, puusta, aivan upea! :)

    VastaaPoista
  8. Minä näin tuollaisen taulun livenä yhessä kaupassa, on paljon isompi kuin kuvittelinkaan. Mutta koska meillä tuo ei mahtuis minnekään olen päättänyt boikotoida kyseistä taulua... tyyliin "noenkyllä haluiskaankunkaikillaon". Mutta koska sä perustit tollaisen kerhon, tarvii mun joku hylly repäistä seinältä pois että miekin saan tuollaisen oman!

    VastaaPoista
  9. Kiitokset, kiitokset tunnustuksesta. Olin ihan tohkeissani (kuten ehkä huomasit :D). Minäkin tahtoisin tuon taulun...mihinkähän sen laittaisin...no kyllä se joku paikka aina löytyisi!

    VastaaPoista
  10. Willenmiina:
    Ei kestä, ole hyvä vaan! :)
    Ainahan nyt yhdelle taululle paikkaa löytyy :)

    VastaaPoista
  11. Miks niitä ruusuja piti keittää?
    -Kysyy pölijä ;)

    VastaaPoista
  12. Jos pitää ruusun varren päitä 3 sekuntia kiehuvassa vedessä, niin se kuulemma imee jotkut ihme paineet pihalle ja ruusu säilyy kauemmin.. :D

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...