18. heinäkuuta 2011

Rakkaus ja vanha laatikko


Laitoin makkariin ihanan tarratekstin meidän vuosipäivän kunniaksi.





 
Eikä sillä ole mitään väliä, että vuosipäivä on oikestaan vasta ensi vuoden helmikuussa, karkauspäivänä.
Better late early than never!
Minulla toi sanonta pätee melkein kaikessa.
Varsinkin silloin, kun olen ostanut jonkun lahjan, en malta millään odotta esim.  aamuun asti.
Hetihetiheti se on annettava!! 

(mä ostin sulle synttärilahjan... halusiks sä sen jo tänään....ai et vai?.. no höh.. en olis muuten antanutkaan..hähähää!!...
ootko muuten varma ettet halua sitä tänään.. se on aika kiva lahja.. saisit sen heti käyttöön?...  sä oot niin tylsä!!... 
ohhoijaa.. mul ois yks kiva lahja ja kukaan ei halukaan sitä.....
ai sä halutkin sen??!!  no enmä tiiä.. pitäiskö mun sittenkin antaa se vasta huomenna...
ok-ok, odota, mä haen sen heti!)


***

Vihdoin sain käteeni Jeanne d'Arc Living neljännen numeron!! (älkää edes viitsikkää muistuttaa, että 5-s kin on jo ilmestynyt!)
Sitä ei vaan saanut mistään, ihan oikeesti! Stockmannilla aina loppuunmyyty!
Tilasin sitten Country Annieltä
Ja koska on hyvin tyhmä tilata pelkkää lehteä, piti napata ostoskoriin myös vanha omenalaatikko.
Josta meillä tuli ainakin toistaiseksi alkoholilaatikko (tai oikestaan jämä-laatikko, jotain pahoja juomia.. koska hyvät juomat meillä ei kovin kauan säilyy..).





Huomaatteko tässä kuvassa jotain uuttakin?

Mä ainakin!
Mun iki-uudet, iki-ihanat keittiöntuolit.
Mä niin tykkämä!!



Ovat kyllä niin painavat ja tukevat, että tuskin kukaan pystyy niitä istumalla halkasemaan (kuten kävi edellisille).
Jeps.. mä menen nyt mun uuden lehden kanssa sohovalle ja uppoudun tyynyjen väliin ainakin pariksi tunniksi.
On se kyllä ihana, että maanantai on vapaa-päivä!


4 kommenttia:

  1. Ihana teksti, ikävää asua talossa missä on hirsi/hirsipaneeli seinät ja rumat kellastuneet sellaiset, tuollisia ihanuuksia ei saa, huoh!
    Ihanat tuolit! Ja kivan näköistä muutenkin, alkaa hippuiluttamaan sinistä heti kun näkee jossain ihanaa sinistä, ihastuin siis makuuhuoneeseen
    Mummu-Ruusunen

    VastaaPoista
  2. Ihanat uudet hankinnat, tuolit sopivat teille! Tykästyin myös makkarin siniseen, harmi kun ei meille taida sopia? Tai ehkä sininen ja musta sopiski yhteen, pitää kokeilla :)

    VastaaPoista
  3. Kiitos!
    Mä kans tykkään tosi paljon meidän makkarista, luonnollisestikin :)
    Mutta sitä tunnelmaa,mikä siellä on, on tosi vaikea saada kuviin.
    Jotenkin kuvat eivät tee oikeutta.. pitäiskö mennää valkokuvauskurssille :)

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...