8. heinäkuuta 2011

Pikakirppis ja ärsyynnys


Työpäivä jäi aika lyhyeksi, joten ajattelin pyörähtää kirpparilla.
Ja mitä juttuja mä yhdestä pöydästä löysinkaan!!

Riviera Maison teemukit&teepussilautaset, pieni rottinkitarjotin, kynttilöitä ja kaikenlaisia rättejä



Myyjä seurasi, kun lastasin tavaraa koriin, hymyili leveästi ja sanoi, että nämä ovatkin aikalailla viimeisiä tavaroita tästä ihanasta pöydästä.
VIIMEISIÄ!
Jos nämä ovat VIIMEISIÄ, niin mitkä sitten ne ENSIMMÄISIÄ olivat!!??
Mul tuli oikein paha olo, kun mietin, mitä kaikkea kivaa en päässytkään ostamaan!!

 Ainiin.. rahaa meni noihin yhteensä 12 euroa.

Ja Riviera Maisonilla on sitten Ale.. en edes uskalla mennä sinne...
Mitä jos kaikki kiva ja halpa on jo ostettu pois?

Mukavaa viikonloppua kaikille!
Mulla raksuttaa aivoissa pieni pintaremontti, ehkä pistänkin hihat heilumaan..

9 kommenttia:

  1. Ei oo totta mitä löytöjä!! <3
    Mullekki on tulossa paketillinen kamaa RM:n alesta!Kun en pääse paikan päälle nii oli pakko laittaa tilaus vetämään!:D

    VastaaPoista
  2. voi jukra mitä löytöjä aina teet! :)
    miksei täällä järkätä niin paljoa kirppareita..
    Kivaa viikonloppua!

    VastaaPoista
  3. Niina: mä tässä olen kohta ihan puhki kovasta mietintätyöstä.. että menenenkö sinne huomenna käymään vai en.. :)

    Jasmiina: Minusta taas tuntuu, että sataan vuoteen en ole löytänyt mitään kivaa. :)
    Viikonloppua Sinnekin!

    VastaaPoista
  4. Aivan ihania löytöjä! Miks mun kirpparireissuilta ei löydy koskaan noin hienoja juttuja? ;) Mukavaa viikonloppua!

    VastaaPoista
  5. Varmaan sielläkin on noita ärsyttäviä ihmisia, jotka ostaa kaiken pois ennen kun itse kerkeet paikan päälle :))
    Viikonloppuja!!

    VastaaPoista
  6. Voi ärripurri ja ärsytys (ei onneksi oikeesti) kun sie aina ja niin usein löydät aivan huippuhintaan aivan huippujuttuja!!!!!

    VastaaPoista
  7. Ehkä mun salaisuus on se, että mä käyn oikestaan aika usein kirppareilla pyörimässä. Mutta näistä kerroista, kun mitään en ole löytäny, en vaan kerro kenellekään :))

    VastaaPoista
  8. No voi prkl, mitä löytöjä oot tehny.... Oi oi, mäkin haluuuunnn!!! Eipä meillä täällä landella myydä kun hikisiä rättejä ja jotain hel****n roskaa! Mäkin alan pyöriin pelkillä kirppareilla, HIH ;D(JOSSAIN TASOKKAILLA SELLAISILLA)!!

    Ihanan lämmintä viikonloppua!!!

    VastaaPoista
  9. :DD Minä olen aina kuvitellut, että maalla tekee varmaan aina varmaan älyttömän ihania löytöjä!!
    Sulle myös ihanaa viikonloppua!!

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...