13. heinäkuuta 2011

Mysteriaa ja pastellia


Ikkunapokani on hieman muuttanut ulkonäköä.
Mysteerisesti hajos alimmainen lasi.. kuulemma ihan itsestään.. kukaan lapsista ei ollut silloin lähelläkään.. "enkä mä edes katsonut sitä päin, kun osuin siihen.." 
Ihaaanko totta?!
Harvinaisen helposti ratkesi mysteeri tällä kertaa..




No, ei mua oikestaan haittaa yhtään, se on itseasiassa nätimpi tollaisena..
Ja nyt se muutti parvekkeelta takas sisätiloihin.



Meidän (vuode)sohva on muuten ollut koko kesän levitettynä. 
Siinä on vaan niin mukava löhöillä, kaikki mahtuu, eikä kenenkään varpaat ole toisen takapuolessa kiinni.



Pastellivaroitus-pastellivaroitus!!
Tätä mä olen pelkänyt jo pitkään.. että minäkin tulen ihastumaan pastellisävyisiin juttuihin..
Kun sitä on nykyään liikkeella miljoonassa ihanassa blogissa!
Tuollaisen löysin kirpparilta.. peltipurnukka on kuulemma 60-70 luvulta (??)



Mullon oikestaan ihan sama vaikkei se oiskaan todellisuudessaan  niin vanha, pääasia et se on pastellipinkki ja hirmuisen söpö! 
 

3 kommenttia:

  1. kovin on zöpönen ♥

    täällä kans laskeskellaan pastellisävyjen määrää tulevaan projektiin....jää sellaisen sopivan mukavaan..

    VastaaPoista
  2. Nättejä kuvia teiltä! Pidän kans pastellinsävyistä paljon, mutta ne nyt odottaa kaapissa sitä mun mielenkiintoa niihin uudestaan ;) Tykkään tosi paljon siitä sun ikkunanpokasta, hienohan se on ilman sitä toista lasiakin! ;)

    VastaaPoista
  3. Khitoos kommenteista!!
    Täällä taas kädet maalissa naputtelen :)

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...