22. heinäkuuta 2011

Vauveleita ja vähän muuta


Ystävät ovat ihania!
Myös niiden upouudet vauvat!

Hyvä kun osasin edes ottaa syliin..
Ovat meinaan taidot päässyt vuosien aikana ruostumaan.
En uskois, että mulla on joskus ollut 2 mini-vauvaa.
Kumpikin syntyessään vähän reilun 2 kilosia.
Ja kertakaan ei tullut silloin mieleen, etten osais ottaa syliin.
Muistaakseni paiskin menemään kuin hullu - pienempi kainalossa ja isompi olkapäillä..




Lähtömme Helsingistä Karjaan/Billnäsiin venähti hieman ja koska oli tappava helle ja isännällä tappava hiki, en kehdannut kun pikaisesti pyörähtää yhdellä isolla RUUKKI-kirpparilla.

Mä en tykkää, että mun perässä odotettaan paahtavassa auringossa (tai muutenkaan), joten hurjaa vauhtia kuljin kaikki huoneet poikki, joita oli siis sen verran, että rauhassa katsellessaan olis saanut kulumaan ainakin 2 tuntia..
En halua edes tietää, mitä kaikkea missasin.

Mutta tollaiset romut lähti mukaan:



Nyt viimeistään alkoi isäntäkin epäillä mun mielenterveyttä..
Vai terveekö se ostaa homelle haisevia pieniä kaapin-ovia?
Mutta kun mulla on visio!
En tiedä vielä tarkalleen millainen visio, mutta se on kyllä siinä..jossain!!



1 kommentti:

  1. Voi että mitä ihania vauvakuvia, niistä saattaa ihan haistaa vauvan tuoksun (enkä nyt puhu siitä vaipasta löytyvästä tavarasta..) tänne asti!

    Mä jään innolla odottelemaan sun vision selkeytymistä, heh ;D

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...