12. heinäkuuta 2011

Sisustussipuleita ja epätoivoa


Rm-llä oli tietenkin kaikki ale-kiva jo loppunut, kun minä perille pääsin.
Mutta ihan tyhjin käsin en kehtaanut poistua.
Onhan sinne kuiteskin matkaa (noin 400 metriä bussipysäkiltä).


Mukaan siis lähti tommone rotinkki-alusta, älyttömän tarpeellinen!!


Ja sitten nämä  pullotelineet, joita ajattelin käyttää sipulin ja valkosipulin säilyttämiseen.
Nyt ei löytynyt kaapin pohjalta kun yksi ainoa onneton sipali.. mut seuraavalla kauppareissulla ostan sitten oikein kunnon kasan.
(kyllä meillä syödään sipulia, mutta mä ostan aina vaan pari kerrallaan, koska mul ei ole ollut mitään paikkaa, missä niitä säilyttää -  jääkaapissa ne kuivuu ja purkissa mätäntyy..)



Lastehuoneen kanssa olen EE eli edelleen epätoivoinen. Helpompi on sulkea ovi ja teeskennella, että sitä huonetta ei ole olemassa.
Maalasin kirjahyllyn yks päivä valkoiseksi..siirtelin tavaroita.. mutta mikään ei näytä hyvälle.
Mitä, sisustussuunnittelijako sitä pitä tilaata?


4 kommenttia:

  1. Niinpä tosiaan oli loppunu, tai oli sielä ale-tavaraa, mut ne ei halunnu tulla meille :)
    Hyvä idea sipuleille noi lyhdyt, tuollaisia en siellä enää nähnyt...
    Tuli muuten ihanan värinen teidän keittiöstä ja mä en oo koskaan törmännyt kirpparilla rm-tavaroihin! Vitsit mitä löytöjä!!!

    VastaaPoista
  2. :) Kiitos-kiitos! Tämä oli mullekin eka kertaa, kun näin Rm tavaraa kirpparilla. Lexingtonin tekstiileja olen aika monesti nähnyt.. mut ovat jääneet ostamatta, koska aika kallista hintaa on pyydetty..

    VastaaPoista
  3. Heippa! Tulin vastavierailulle, ja ai että, olen saanut nauraa, kun kirjoittelet niin hauskasti :) Mutta silmänruokaa täältä löytyy myös. Kaunista teillä! Lastenhuonekkin näyttää tosi kivalta ja pirtsakalta kuvissa. Mulla on silti sama tunne oman lastenhuoneen kanssa, nimittäin siellä tökkii aina jokin, mutten tiedä mikä!?

    Iloista kesää teille!

    Ps: Ihanalta näyttää keittiössänne! Niin joo ja huomasin, että ollaan muuten saman alan immeisiä :)

    VastaaPoista
  4. No mutta hei ja kiva kuulla että viihdyit :)
    Yleensä musta tuntuu, että kuvissani kaikki näyttää huonommalta, mitä luonnossa (kun en edelleenkaan osaa käyttää sitä mun kameraa), mutta toi lastenhuone on kyl sellainen, joka kuvissa näyttää paremmalta, mitä luonnossa :))
    Ihanaa kesää myös Sulle, kollega :)

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...