6. heinäkuuta 2011

Sitä sun tätä



Minuun iski tänään PPP eli painonpudottajanpainajainen.
Alkoi siis tekee mieli sulatetussa läskissä (eli rypsi-öljyssä) paistettua ruokaa.


Jumpe, et oli muuten hyvä!
Varsinkin sohvalla nautittuna..

Etsi kuvasta ruokajuoma

Mull' on muuten vaihteeksi taas hirveä sisustusinto päällä.. ja mitään en saa aikaiseksi..
Eli tämä supistus menee todennäköisesti ohi, ilman että mitään tapahtuisi..
Tai sitten tapahtuu..

Siirsin yks päivä ruokapöydän seinän viereen, vaihdoin hyllykkön ja kaapin paikkaa (eli taas uusia naulanreikiä kodimme ainoaan kipsilevy-seinään), mutta en kerkenyt vielä kuviakaan koneelle latamaan, kun olin jo päättänyt, että haluankin kokonaan uuden ja pyöreän ruokapöydän..(4 tuoliakin olisi vihdoin mukava saada, vaikka eihän mulla mitään sohvalla syömistä vastaan ole)

Tapetointiakin liikkuu mielessä (pitäähän se reikäseinä saada jotenkin nätiksi) .. maalamista.. sellaista pientä kivaa...
Mutta kun isäntä ei ole valitettavasti  menossa lähiaikoina yhtään mihinkään mökkireissulle kavereittensa kanssa (silloin mulla ne parhaat remontit onnistuu, kun sitä ei ole tielläni ärsyttämässä).




Sitten meille kotiutui ikivanhan  vaaka.
Mä en vaan saa päähän mitään kivaa ideaa, mitä sen kanssa tekisi.. anyone?




Mahtaako olla jonkinlainen ammattitauti, että minun mielipiteet kauneuteen liittyvistä asioista vaihtuvat  nopeampaa tahtia kun esim. ohutsuolen sisältö.
Vielä toissapäivänä jumaloin mun nude-kynsiä ja nyt vannon olevani ikuisesti uskollinen mun uusille kestolakatuille ranskalaisille näpeille.

Opi-axxium on niin parasta!!


6 kommenttia:

  1. Nonniiii, sit voitkin sen edellisen lakkapullon pistää mulle tulemaan ☺
    Ja tuon vaakan kans -et sä sille kuitenkaan keksi mitään käyttöä ☺☺☺

    ...paitsi, että se on hvyä kissapeti...ks. VillaNamu taannoin....

    Voi voi, tunnut olevan yhtä hullu kuin minäkin -paitsi että mun luovuus on totaalisesti kesälomalla!

    VastaaPoista
  2. Aivan ihana vaaka, siispä ehdotan siihen toisellepuolelle vaakaa murattia tai jonkun muunlaisen rönsykukkasen ja toisellepuolelle, kynttilän tai jos vaaka on keittiössä, niin vaihtuva keittiötarvikkeiden "näyttely", esim. raastin, teepurkki, ym.
    Ps. Kauniit o kynnetkin ja ah, niinpal herkullinen lautanen! ;)

    VastaaPoista
  3. Pepi: Hmm.. pitää miettiä.. en millään raaskis, kun viikon päästä kuitenkin jo itken perään :D
    Mun luovuus on kokoajan kesälomalla. Kauhea halu tehdä jotain kaunista,mutta ikinä ei tule niin hyvää, että olis täysin tyytyväinen .. :P

    Adolfina: Muratti ja kynttilät näyttäisi AIVAN IHANALTA!! Mul ei käynyt tollaiset mielessäkään! Voi kiitos paljon vinkistä! :)

    VastaaPoista
  4. Voi ihana vaaka, meillä oli ja samanlainen myynnissä, ennenkuin joku valitettavatapaus sen sitten "osti"...

    Toi on mukava paikka tuo sohva ruokailulle:D meillä samaa virkaa toimittaa sohvapöytä iltaisin.

    Kivaa loppuviikkoa!

    VastaaPoista
  5. Kauniit on kynnet sulla. Minä jos lätkäisisin kuvat omistani niin sokaistuisit varmaan. Nimim. ikuinen kynsienpureskelija=)

    VastaaPoista
  6. Jasmiina: "onneks" mulla ei ole sohvapöytää, muuten se olis joka aamu täynnä illallisen astioita :D

    Hanne: Arvaa, että mullakin on kokoajan sormi suussa, varsinkin kun katsoo jotain elokuvaa, mutta kun on toi lakkaus, niin ei pystyy muuta kun vaan nuolemaan :D Suosittelen!! Ei nuolemista, vaan tätä lakkaa! :)

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...