27. heinäkuuta 2011

Myrskyä ennen tyyntä


Mul on viime-aikona ollut hirveästi sisustus-asiaa, joka on siis selvä merkki siitä, että kohta meen sisustuspimennykseen (loppuu rahat ja into) ja alan tekemään postauksia kengistäni ja muusta tyhmästä..

Lastenhuonetta olen jo tuhannes kerta yrittänyt muokata.. ja nyt musta tuntuu, että jotenkin alan vihdoin onnistua ! Enää ei tunnu huone inhottavalta (ja en tarkoittaa hamsterin haisevaa häkkiä).

Nyt tiedän, mistä huoneesta tulee pikkkuhilja pastellisävyinen (keittiöön kun ei kerran sovi)!



Tämä keinonahkainen suloisuus on 5 euron löytö shittarista. 
Harmikseni se on lehtiteline.. Minä olisin halunut käyttää sitä kauppakorina!

 Uskotteko, jos sanon, että kuvassa on 2 euron löytö Fidasta?
Ette tietenkään!
Minä en ainakaan myönnä, mistä nuo tuli!!


Hyllypaperia riitti myös pöydälle. Tai oikestaan vaikka viidelle pöydälle. Hirrveän isot rullat! Kolmella ja puolella eurolla!!




 Tyynyjä ei koskaan voi olla liikaa...


... jossain pölypunkkienkin on asuttava!



Poistin ne tähtitarrat senkistä ja paljon paremmalta näyttää.. tai sit se johtuu siitä pitsiliinasta.
Muratille ei kuulu hyvää.. hän on kuolemassa.. mutta se nyt ei ole mitään uutta.
Näin se on mennyt aina:  kukat kuivuu ja kaktukset mätänee. (se johtuu todennäköisesti siitä, etten juttele kasveilleni..)


Helpotuin valtavasti, kun uudessa HobbyHallin kuvastossa ei ollut maalaisromantiikkasta enää hajuakaan!
Tarkoittaa siis että mitään ei tarvi tilata!!
Nuo talolyhdyt ois kyl aika siistit...
Mullois paikkakin niille jo tuossa seinän vieressä..
No..  tällä kertaa taidan jättää väliin.. Ellei tule pakonomaista tarvetta...

13 kommenttia:

  1. Tilaa vaan....sitten iltojen kunnolla pimetessä istahdat kuitenkin koneelle niitä tilaamaan, ja maanaat kovaan ääneen kun ne on t i e t e n k i n loppu ☺

    Mistä tulikin mieleen, että täytyypi viedäa yks lyhty kotoa mökille....

    VastaaPoista
  2. Nätit lyhdyt ja kivasti oot sisustellut, toisilla sitä intoa riittää! Munkin mielestä tuo senkki näyttä paremmalta ilman niitä tähtiä ;)

    Ja kyllä, jossain niiden pölypunkkienkin on saatava asua!

    VastaaPoista
  3. Pepi: Älä hullua yllytä! Isäntä murhaa mut, kun muutenkin mun sisustuslaskuja on enemmän kun normi-elämän laskuja :D

    Jasmiina: Tässä itsekin ihmettelen, että miten mua vaan kiinnostaa.. :)

    VastaaPoista
  4. Muuttuu aina vaan nätimmäksi ja nätimmäks toi lastenhuone, kyllä pastellit tekee ihmeitä aikaan ;)

    Mä olen nettikauppatilauskiellossa, niinpä tilasin Sadun (Aseman laidalla) blogikirppikseltä ;DD

    Josta tulikin mielee, että äiti piti lähettää tuonne sunkin mainitsemaan shittariin ostoksille, hihiii :)

    Mukavata keskiviikkopäivää!

    ps. mun into on ihan selkeästi palailemassa :))) jee!

    VastaaPoista
  5. Kiitos Liisa!
    Niin, eihän nettikauppa ole ollenkaan sama asia mitä blogikirppis :D

    Shittaris kyllä oli noita Villa Töllissä esiteltuja peittoja, aika runsaastikin. Ja tosiaan, 5 euroa hinnaks. Jäi vaan multa ostamatta, kun piti ostaa nuo verhot..ja tyynynpäälliset..ja lehtikori.. ja ruokaa .. :D

    VastaaPoista
  6. Juu samaa mieltä olen, että onneksi ei Hobbarin lehdessä ollut mitää kummallista tilattavaa :) Paitsi hetken jo katselin sitä keittiönpöytää (valkoista) retron tyylistä mutta vain hetken.. Jaksan täällä suunnalla lukea kengistäkin vaikka asioita (olen kenkäfriikki)jos ei muuta irtoa..ei sitä täälläkään suunnalla aina jaksa sisustella (tai jaksaa mutta kuka maksaa?!) Ja ai niin POSTIA on tulossa :)

    VastaaPoista
  7. No lyhdyt on söpöjä!Ja tyynyt ja lastenhuone ja.......terveisin romulyyli-riitta

    VastaaPoista
  8. Sara: Oletpas nopee :) Mä oon täällä kuin pikkulapsi jouluaattona :D

    Kiitos Riitta!

    VastaaPoista
  9. Mukavan näköinen huone, kivoja yksityikohtia! ;)
    Mä olin kans tyrmistynyt hobbyhallin kuvastoa selatessani, ei mitään??? Ja jotenkin se tyylisuunta oli aika järkkyä...??? :o

    VastaaPoista
  10. Kiitos Senni! Niimpä! Mikälie cityhenkisyys!! äpyhh!! :))

    VastaaPoista
  11. Hei uusi Tuttavuus;)Sinulla on kiva ja pirteä blogi jäin lukemaan juttujasi ja katselemaan kuviasi:D Tervetuloa lukiakseni!

    VastaaPoista
  12. Moiskis taas!
    Tulin nyt tänne vastaamaan kysymykseesi blogissani, elikkäs se on tosiaan vahakangas siellä meidän pienellä keittiönpöydällä. Olen pingottanut kankaan ja kiinnittänyt nastoilla pöytälevyn alapintaan. Voi olla, että ois vielä parempi laittaa sellasella isommalla nitojalla, mutta koska mulla ei sellasta ole käytin nastoja ja hyvin toimii, ei ole irtoillut ja mielestäni näyttää oikein hyvältä! Riippuu kyl varmaan myös pöytälevystä, et kuin hyvin nastat pysyy..

    VastaaPoista
  13. Kiitos Liisa,mullakaan ei ole mitään nitojaa... hmm mä sit kuitenkin todennäköisesti kohta puolin tilan sen :P

    Mammeli:
    No heippa hei!! Ja samoin! :) Tervetuloa vaan Sinullekin!

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...