14. heinäkuuta 2011

Lasten suusta

Lattiallinen lapsia mummolassa

Kemiaa

Tyttö 13v: "Tiiättekö mitä tulee, kun emäksinen ja hapan yhdistetään?"
Tyttö 12v: "Mitä ne on?"
Tyttö 13v: "No hapan on vähän niinku sitruuna ja emäksinen on vähän niinku sylki."
Tyttö 12v: "No mitä siitä muka tulee?"
Tyttö 13v: "Neutraali eli vähän niinku vesi."
Poika 10v (ällistyneenä): "No hyii onko vesi tehty sitruunasta ja syljestä??!!"


Ikuinen kysymys

Tyttö 12v: "Kumpi oli ennen, muna vai kana?"
Tyttö 13v: "No muna!"
Tyttö 12v: "Mistä se muna muka tuli?"
Tyttö 13v (pyörittele silmiä) : "Aatamilta, tietenkin!"


Nykypäivän kommunikkaatiotekniikkan puutteita

Tyttö 9v. on kadottanut avaimensa.
Pohtinut aikaansa hän huokaile pienen sydämensä pohjasta:
"Jospa mä voisin soittaa mun avaimille ja kysyä, että missä ne ovat.."

***

Mutta muuten mulle kuuluu edelleen hyvää.. 
Minun piti jo eilen laittaa arvonta pystyyn, mutta osan palkinnon kanssa kävi vähän hassusti.. 
Nimittäin oli niin kivannäköistä, etten raaskikaan arpoa pois.
Joten puolet palkinnosta puuttuu edelleen..


3 kommenttia:

  1. Lasten jutut on ihan suurinta parhautta -mä koitan satunnaisia paloja pistää talteen -eihän niitä myöhemmin muista erkkikään ☺

    VastaaPoista
  2. Heips! Laitan arvontapalkintosi viimeistään huomenna postiin, jahka saan revittyä itseni taas ihmisten ilmoille=) Sori että viipyy...

    VastaaPoista
  3. Pepi: Mun äiti kirjoitti ihan kaiken paperille.. itse en ole ollut noin ahkera..harmittaa hieman..

    Hanne: Elä siitä stressaa, minulla ei ainakan ole mitään kiirettä :)

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...