30. joulukuuta 2011

Taas menoks


Kiitos Teille ihanaiset arvontaan osallistumisesta!

Mää en missään nimessä meinaa ikinä muuttaa mun blogia!
Ei siitä tulis mitään!
Kerran koitin kirjoittaa tosi viisasta ja aikuismaista tekstiä , mutta se kuulosti niin tekopyhältä jeesustelulta, etten todellakaan voinut tollaista julkaista.

Mun täyttyy vaan hyväksyä se, etten valitettavasti ole aikuismainen enkä kyllä myöskään viisas.

Arvonnan voitti Susanna maalta

Ja pienen salaisen ylläripalkinnon saa Onnenkyynel.
En voi paljastaa, mikä se on, koska sehän on ylläri.

Laittakaahan minulle postia <3


Itsehan sain eilen pienen joululahjan ystävältä

  GG-kermakko <3

Vieressä roikkuu elämäni ensimmäinen essu, H&M Homesta, 3 euroa.
Siellä on muuten tällä hetkellä älyttömän huikeat alennukset menossa, että mua jopa hävetti maksaa tavaroista noin vähän.
Siis hei, suloiset pallotyynyliinat 1 euro kappale. Sehän on ihan ilmaista!
Paitsi jos ostaa ison kasan, kuten mä. Ainahan niitä tarvii!


Hemtexista ostin vähän täydennystä olkkarin ikkunoihin.
Mä en ollut aikaisemmin edes ajattellut haluavani niitä, kun hinta oli 30 euroa, mutta nyt kun ne maksoi  9,90, niin mä muistin samantien, että just tollaisia mähän tarvitsenkin!




Tänään matkustetaan isännän kans uudestaan Eestiin.
Koska joulumatka oli armottoman lyhyt (ihan kuin tikkari olis vedetty pois suusta kesken lutkuttelua), me päättetiin tehdä toinenkin samalainen matka.

Mutta parasta tässä on, ettei kukaan tiedä meidän tulosta! Ei lapseni (jotka lomailevat siellä tällä hetkellä), ei äiti, ei täti, ei kukaan!
Voin kuvittella kaikkien ilmeitä, kun kävellään muina miehinä uudenvuodenaattona ovesta sisään.
Isoäidin luona on perinteisesti samalaiset kekkerit kun jouluaattonakin, vaan hieman pienemmällä porukkamäärällä ja hieman isommalla skumppamäärällä, kenties.
Mua niin jännittää!



Mulle on aiheuttanun hämminkiä mitä pitäis toivottaa ihmisille näin ennen uutta vuotta.

Eestissä se on yksinkertaista.
Ennen kello 12  toivotaan hyvää vanhan vuoden loppua ja 12 jälkeen hyvää uutta vuotta.

Mutta mulle on jäänyt epäselväksi, millainen on yksinkertaisin toivotus täällä Suomessa.

Hyvää vuoden vaihdetta kuulostaa mun korvissa joltain sänky-puuhalta.
Ja sitäpaitsi ku mulla mene usein sanat sekaisin, niin en halua että toivottaisin vahingossa Hyvää vaihde vuotta.


Joten minäpä toivotan teille kaikille hauskaa tämän vuoden viimeistä päivää!!
Nähdään taas ensi vuonna!!
<3

39 kommenttia:

  1. Mie meinasin toivottaa Hyvää Menoa, kun piti toivottaa Hyvää Matkaa ja Tulevaa Vuotta!

    VastaaPoista
  2. Pakkohan se on ostaa, kun alesta saa niin edullisesti. Tämä todettu erittäin hyväksi perusteeksi täälläkin ;D

    Head uut aastat! Varmaan se perinteinen riittänee ;D

    "Nähdään" 2012!

    VastaaPoista
  3. Pakko olisi itsekin päästä ale ostoksille!!
    Mä ainakin toivotan vain jokaiselle hyvää uuttavuotta, jos en ole jo "nukahtanut" ennenkuin vuosi vaihtuu :D

    Oikein ihanaa reissua jällee, kyllä siellä varmasti yllätytään ja bloggaillaan jälleen 2012 ;) <3

    VastaaPoista
  4. Oot sie vaan vallan mainio tyyppi. Pakko käydä lukemassa nää siun bloggaukset aina. Tulee niin hyvälle tuulelle kun olet oikeasti aito oma itsesi. Ja juttu luistaa:D Hyvää uutta vuotta!

    VastaaPoista
  5. Voi, mulla on tää arvonta menny ohi!!!
    Mutta joo, älä muuta mitään blogissa täällä on kiva käydä ja lähteä hyvällä mielellä :)
    Mukavaa matkaa, toivottavasti sujuu paremmin kuin viimeks :)
    Mäkin toivotan hyvää uutta vuotta!

    VastaaPoista
  6. Toi hyvää vaihdevuotta olis kyllä aika nasta :D

    Mä en uskalla edes ajatella alennus- (tai muihinkaan)myynteihin menoa, sen verran paljon skippasin tavaraa muutossa kierrätykseen.
    Ja kaikki on näköjään menneet!

    Mä olen kans hyvä löytämään kaikkea mitä tarvitsen -tajuamatta oleenkaan, että voin kyllä elää ilmankin...

    Pysynkin nyt ihan mökkihöperönä!

    Kivaa "ihanmitävaan" :) !!

    VastaaPoista
  7. Sirutuuli: Hyvää menoa kuulostaa hyvältä kans! :))

    Satu: Head uut aastat!! :) <3

    Jasmiina: Mä nukahdin pienenä aina ennen sitä, mutta joka kerta kaikki lapset herätettiin. Koska se oli/on erittäin tärkeä perinne päästä pihalle katselemaan ilotulitusta, halamaan ja toivottamaan hyvää uutta vuotta!! <3

    Taikku: Voi kiitos!! <3

    Marika: Kyllä sen on pakko sujua paremmin, kun tällä kerta on isäntäkin vieressä :)

    Irmastiina: Saas nähdä, tuleko ostettu yhtään mitään. :P

    Pepi: Pakko Sun on edes johonkin mennä. Lehdissakin kirjoitti, että siellä voi säästää jopa satoja euroja :DD

    VastaaPoista
  8. Oon kotoisin Keskisen Vesan "naapurista". Siellä on kanssa omituinen käsitys siitä miten säästetään. Kaikki käy "säästämässä", mutta rahapussi ammottaa tyhjyyttään sen reissun jälkeen. Ei voi ymmärtää...

    VastaaPoista
  9. Ensiksi onnittelut voittajille!

    Ja toiseksi...
    Oon tosi onnellinen sun puolesta "uudesta" reissusta Eestiin!!!
    Ja toivottelen
    Hyvää Uutta Vuotta <3

    VastaaPoista
  10. Uudet verhot sopii täydellisesti olemassa olevien kaveriksi! Nappiostos siis :) Mulla kutkuttas päästä uudestaan aleostoksille, edellinen oli sellanen pikareissu ku pienempi muksu menetti totaalisesti hermonsa.. Täällä oli Tiimarissa ihania lasipurnukoita alessa, niitä pitäis ainakin käydä ostamassa lisää (blogiini tulossa niistäkin kuvat), ja oishan tuota ostoslistalla paljon muutakin...

    VastaaPoista
  11. Täältäkin tulee ihan perinteinen hyvän uuden vuoden toivotus =). Palaillaan ensi vuonna.

    -Tuija-

    VastaaPoista
  12. Itsekkin tässä olen miettinyt, kun olen bloggaajille toivotuksia lähetellyt...

    Mutta sinulle nyt toivottelen oikein hyvää tulevaa vuotta ja viettäkkäähän ikimuistoinen uusi vuosi :)

    VastaaPoista
  13. Hei!
    Suomessa toivotellaan yleensä Hyvää Uutta Vuotta jo päiviä ennen vuodenvaihdetta ainakin niille, joita ei nähdä ennen kuin vuosi vaihtuu.
    Blogisi on todella mainio, Sinulla on ihania, hauskoja oivalluksia ja rikas kieli. Ei voi kuin tulla hyvälle tuulelle. Jatka samaan malliin!

    Mukavaa matkaa ja Hyvää Uutta Vuotta t. Arja

    VastaaPoista
  14. Joo älä missään nimessä muuta sun blogityyliä, se on ihan paras juuri näin! Kivoja alelöytöjä olet tehnyt. Ihanan pirteä essu!

    Hyvää vanhaa vuotta, vuoden vaihdetta ja vielä uutta vuottakin ja reipasta reissua!

    VastaaPoista
  15. Kivat verhot ja lahja.
    Head uut aastat!kuulostaa ihan kivalle.Mulle sopii paremmin toi hyvää vaihde vuotta;)
    Jotenka head uut aastat!
    Ja hyvää matkaa ylläri reissulle.Toivottavasti matka sujuu nyt paremmin kuin jouluna=)

    VastaaPoista
  16. Onnea vain voittajille!
    Ja oikein hyvää loppu vuotta, matkaa ja alkavaa uutta vuotta!

    VastaaPoista
  17. Voi että sinä olet sitten ihana!:) Oikein mukavaa vuoden vaihdetta sinne synnyinmaahan!:)

    VastaaPoista
  18. Sä oletnyt käsittänyt ihan väärin....se on NamuTäti joka säästää aina satoja euroja :D
    On se varmaan säästänyt nytkin!

    VastaaPoista
  19. Onpas näppärää, että Eestissä on noin selkeä toi uuden vuoden toivottelu! Suomessa kai vaan se hyvää uutta vuotta!
    Ja voi miten kivalta kuulostaa toi teidän yllärireissu, tosi hauskaa!

    Kauniin kermakon pukki toi Sinulle! Ja ihana essu, niin sävy sävyyn! ;)

    Verhot on myös kauniit!

    Tosi mukavaa vanhan vuoden loppua ;) ja ihanaa reissua!

    VastaaPoista
  20. Oikein hyvää uutta vuotta 2012 teille!!! Mukavaa matkaa myös. Noi yllätys kyläilyt on ihan parhaita ;-)

    VastaaPoista
  21. Mie toivotan siule omalla kielelläni nyt hyvvee uutta vuotta. Siun juttujas on nii mukava aina lukkee!!

    VastaaPoista
  22. Hyvvää uutta vuotta :)
    H&M ei varmaankaan oo henkka ja maukka ? Vai onko ? täällä ei ainakaan oo semmosta kauppaa...
    Ja hyvvää ylläri matkaaki :)

    VastaaPoista
  23. Siis ei missään nimessä pidäkään kirjoitella kuin sitä mikä tuntuu hyvältä. Ja mä ainakin tykkään ihan älyttömästi sun tyylistä kirjoittaa. Takuu varmat naurut ainakin saan.

    Hyvää vaihde vuotta.. tai vuodenvaihdetta sinulle :)

    VastaaPoista
  24. Reps! Mä otan ton vaihdevuoden. Se on oikein hyvä. :D

    Ahahahaaaa... aijai, hyvät naurut.

    Hyvää kaikkea sinne! :)

    VastaaPoista
  25. Oikein Hyvää ja Kaunista Uutta Vuotta 2012!

    VastaaPoista
  26. Tuhansia arjen iloja, onnistumisen hetkiä ja uusia elämyksiä ensi vuoteesi!

    VastaaPoista
  27. Hauskaa tämän vuoden viimeistä päivää sinullekin ja oikein hyvää matkaa! Nähdään taas ensi vuonna <3

    VastaaPoista
  28. Hyvää Uudenvuoden aamua sinne Eestiin ja terveisiä veljeskansallemme!

    Olipa reissu, se eka, jouluna! Huh, huh!!!!!

    Kuule, koska olet Eestinkielinen, niin mikset kirjoita joka postauksen lopuksi jonkun eestiläisen sanonnan, sanan, tavan tai muuta vastaavaa? Minä ainakin RAKASTAN kulla toisen kulttuurin tavoista ja tottumuksista - mutta ennen kaikkea, rakastan Eestin kieltä (ja Turun murrehan on Eestistä lähtöisin)! ELI:toivota sinä uutta tai vanhaa vuotta JUURI NIIN, kuin tekeisit kotimaassasikin! Kaikki tällainen "erilaisuus" on minusta sellaista elämän suolaa...

    Voisitko kertoa mitä sinulla roikkuu (kuulostaapa negatiiviselta arvostukselta) verhojen yläosassa, se tekstillinen juttu?! Miten leveä se on jne!? Minä haluaisin tehdä siitä rullakappaverhon, kun nuorin tytär on muuttanut omaan kotiin, ja minä alan kohta sisustamaan hänen vanhaa huonettaan omaksi "olohlöhötvhuoneeksi".

    Kauiit ovat nakin kuoret sinulla!!! ;)

    Kramar!
    -Pia-

    VastaaPoista
  29. Kirjoita just niiku haluat äläkä jeesustele:) Sun jutut on just parhaita näin! Makiat naurut aina saa ja ihmettelyn aihetta, että miten osaatki kirjoittaa niin hauskasti...Jatka vaan samaan malliin!
    Oikein ihanaa tätä uutta vuotta sulle!

    VastaaPoista
  30. Tosi kivoja ostoksia.

    Paljon onnea voittajille !

    Toivotan Oikein hyvää uutta vuotta 2012 sinulle ja läheisillesi.
    Mukavaa reissua ;)

    VastaaPoista
  31. Onnellista Uutta Vuotta 2012! <3

    VastaaPoista
  32. Hyvää Uutta Vuotta Sinulle!

    VastaaPoista
  33. oikein oikein hyvää uutta vuotta! :)

    VastaaPoista
  34. Très Bonne Année 2012 !!!

    VastaaPoista
  35. Ihan maailman parasta alkavaa vuotta sinulle ihana<3

    VastaaPoista
  36. Mun kommentti häipys johonkin bittiavaruuteen. siispä yritän uudelleen toivottaa sinulle;

    Oikein ihanaa ja reipasta uutta vuotta 2012...

    Tuo Hyvää vaihde vuottakin olis oivallinen toivotus, hehe...heheh..huumori-ihmisille tietty. ...esim.mulle.

    -tuija-

    näkyillää taas jossain kirppareilla.

    VastaaPoista
  37. KIITOS KAIKILLE KOMMENTEISTA <3

    VastaaPoista
  38. Pia: Täyttyy mietti sitä sanonta-juttua. Mä oon nykyään tosi huono omassa äidinkielessä kun kaiken ajattelen ensin suomeks, huoh.
    Se roikkuva juttu on pussilakana Hemtexista, josta taisinkin kirjoittaa. Leveys on perus yhen hengen pussilakanan leveys. Mitäsenyt onkaan. Juuri nyt olen hukannut mun mittarin.
    Mäkin olisin halunnut siitä sellaisen rullakappa-tyylisen, mutta ei vaan taidot riittää tommosen :D

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...