10. joulukuuta 2011

Trokari


Kävin Giganttissa, tarkoituksena ostaa kaikenvaralta nimeltämainitsemattomia laitteita joululahjaksi molemmalle tyttärelleni.

Ylimielinen asiakaspalvelija nauroi päin naamani, että ohhohooei, NÄIN  halpaa kamaa ei myydä kun 1 kappale per perhe.
Minä olin harmissani, että miten mä sitten saan molemalle..

Myyjä muuttui entistä ylimielisemmaksi ja sanoi, että jos jokainen ostais 10 kappaletta, niin jotkut eivät saa yhtään ja niille tule paha mieli ja se on epäreilua.

Mikä samperin kymmenen kappaletta!!!???

Siinä vaiheessa edellinen valvottu yö (meillä kävi vieraita)  ja närästys saivat minut käyttäytymään hieman agressiivisesti ja mä tiedotin, että tulen jokatapauksessa huomenna jonkun kaverin kanssa takaisin ja annan hänen ostaa sen mulle.
 Koska on hyvin epäreilua jos toinen tyttö saa ja toinen ei!

Jonka jälkeen myyjä muistutti minua taas niistä 10stä hyvin onnettomasta asiakkaasta, jotka eivät saakaan näitä nimeltämainitsemattomia laitteita koska mä olen haalinut kaiken itselleni.

Siinä vaiheessa puoli kauppa oli kääntynyt katselemaan meitä ja olen varma, että porukka luuli minun olevan pahimman luokan trokari, joka on jäänyt kiinni itse teosta.

Että sellaista..

Oikein hävettää, kun mulla ei oo mitään söpönhöpöntunnelmallisia kuvia eikä ihastuttavia joulumielisia tarinoita eikä yhen yhtä askartelua esitteltävänä.
Eikä kyllä ostoksiakaan sen kummemin.


Isäntä meni muuten viihteelle ja mua alkoi jostain syystä kiukuttaa (mikä lie hormonikohtaus),  joten menin tilamaan ison kasan sisustusjuttuja eräästä nettikaupasta.
Siinäpäs bailatkoon! Osaan minä pitää yksinäänkin hauskaa.
Höhöhöhööö...


Arvontakin loppui nyt!
Kauhean ahdistava arpoa vain yksi nimi omilla käsillä, joten annoin vastuun tästä random.orgille.

Voittajaksi tuli Inka Pompannappisilmä - blogista.
Onnea Sinulle! <3
Lähetätkö postia sivupalkissa näkyvään paikkaan.



Bongasin facebookista loistavan lahjatoiveen pukille:
"Rakas pukki, toivoisin joululahjaksi muhkeaa pankkitiliä ja laihaa vartaloa.
Ja... voisitko tänä vuonna olla sekoittamatta näitä toiveita keskenään? "


Tässä muuten mun pikkujouluripset...ja karvainen naama..

Meni överiksi tällä kerta, ku ovat liian pitkiä.
Arvatkaa ku ulkona on melkein koko ajan myrsky, niin mun ripset lepattavat tuulessa kuin variksen siivet, enkä mä näe mitään!


30 kommenttia:

  1. Senkin trokari! =D

    Minä kans teen parhaat(vai pahimmat) shoppailut just yöaikaan kotikoneella ,)

    VastaaPoista
  2. Ihanat ripset! Hyvää adventtipyhää!

    VastaaPoista
  3. No hei, ne Gigantin kamppanjat on ihan huijausta. Me ostettiin muutama viikko sitten tarjouspesukone ja niillä oli tasan yksi kappale sitä varastossa, vaikka hehkuttivat sitä lehdessä isosti. Mainos tuli lauantaina ja tarjouskampanja alko maanataina. Mies yritti ostaa sen jo silloin la, niin ei tietenkään voinut myydä, kun olis ollu ma sitten ihan ilman konetta. Niinpä mies sitten telttaili Gigantin edessä aamulla ja sai sen ainoan kappaleen...

    VastaaPoista
  4. Juu, mää oon kans melko pettyny tuohon samaiseen liikkeeseen. Jos jotain ostan Gigantista, tilaan sen nettikaupasta, tuolloin tuskin myydään ei-oota ;o)

    VastaaPoista
  5. Upeet ripset, sinä kaunokainen.
    Joskus kun rikastun niin mä NIIN OTAN ripsienpidennykset ja rakennekynnet. Sit mä olisin vaan ihan tosi kaunis koko ajan :)
    Upeeta ajanvietettä olet tehnyt, mä sorrun samaan illan pimeinä hetkinä!

    VastaaPoista
  6. Ihanat ripset!
    Mikä ihmeen karvanaama???
    Hyvää 3.adventtia!

    VastaaPoista
  7. Pitäähän trokarilla tollaset ripset tietty olla! Päivän parhaista nauruista kiitos sulle "lepattavat kuin variksen siivet tuulessa" :D :D

    Ehkä mäkin sit joskus, kun rikastun, saan pitkät ripset ja kauniit kynnet.

    PS. Mitä ostit netistä? *utelee*

    VastaaPoista
  8. Olipas huonoa käytöstä myyjältä, jonka pitäisi olla asiaskaspalvelija. Onneksi osaat antaa takaisin, vaikka eikös asiakkaan pitäisi olla aina oikeassa?
    Vai on ripset variksen siivet :o)

    VastaaPoista
  9. Mun äitini kanssa meette ripset hulmuten sitte molemmat=)

    Äiti tuumas, että kerranku ne laittaa, ei voi olla enää ilman.

    Illalla ei kannata eksyä nettikauppoihin, ainakaan, jossei oo tolkuttomasti ylimäärästä rahaa ja jos joku ärsyttää..Been there, done that..

    Voiko pukilta toivoa tuollastakin, täytyy rustata jotain yli ja lisätä moiset toiveet, jotka sopis vallan mainiosti mullekin =)

    VastaaPoista
  10. Ihanat lepattavat ripset! Saitko sä sitten vain yhden lahjan?

    VastaaPoista
  11. Voi sua (muka) "karvainen, lepattava varis"...
    Piruttaaski meet hakemaan kaverin kera (jollet viel saanut kahta)!!!
    Harmittaahan se, jos suunnitelmat menee mönkään :(

    VastaaPoista
  12. Hienot on ripset!
    Ja näytä niille Gigantin myyjille!!! :D

    VastaaPoista
  13. No voih, ei oo meidän päivät olleet samanlaiset. Naureskelen täällä yksikseni, kun mietin noita sinun ripsiä lepattamaasa kuin variksen siivet :D Hienot ne joka tapauksessa ovat.

    VastaaPoista
  14. hei,pakko kommentoida noista gigantin myyjistä!

    joensuun gigantissa kans yks tosi paskantärkee myyjä!
    ei onneks sentään kaikki samanlaisia,toisella osastolla kun oli oikein mukava nuori herrasmies myyjänä.
    mutta kaikenkaikkiaan aika monta huonoa tapahtumaa sattunu kyseisessä gigantissa.

    -tiina-

    ps. ripset on just hyvät!

    VastaaPoista
  15. Mä olen useamman vuoden boikotoinut täydellisesti ko. firmaa. En ole edes jalallani astunut sisään. Kävipä nimittäin niin, että oli edullisia lasten dvd-filmejä kaupan. Menin hakemaan, sanottiin, että rekka on eksynyt, huomenna tulee. Menin seuraavana päivänä, ei ollut tullut. Menin parin päivän päästä, ei vieläkään. Kassalle mainitsin, että mä olen käynyt täällä kolme kertaa, mulla menee aikaa ja bensaa. Sain kahvipaketin ja ottivat nimen ylös, että soittavat kun ne dvd:t tulee ja myyvät tarjoushintaan, vaikka kampanja oliskin jo päättynyt. No, mä olen 3 vuotta odottanut sitä puhelua. -Adalmiina-

    VastaaPoista
  16. Olisin purrut nilkkaan tollasta myyjää...
    Nyt se tietysti kieltäytyy myymästä jos meet ksverin kanssa :D
    (kyllä minä tiedän että ostat hänelle, etkä itsellesi ja koska muut 10 asiakasta saavat pahan mielen, en suostu tuotetta sinulle myymään.)

    VastaaPoista
  17. No just! Hyvä, että nostit hiukan meteliä!:)

    IHANAT ripset!<3 Ja minäkin harrastan nykyään sitä, että jos mies käy ryyppäämässä, niin minä tilaan itselleni sillä summalla sisustusjutskia, jotka hän on käyttänyt huvittelemiseensa;)

    VastaaPoista
  18. muistattehan toki että ne myyjät ei oo gigantti ne vaan toimii niinkuin ketju on ohjeistanut ja niillä mitä varastoon on saatu. Sen kokosessa touhussa yhden pienen myyjän panos on vaan siinä asiakaspalvelussa (joka kylläkin sun tapauksessa haisi... ja pahasti). Mutta suosin itsekin muita ketjuja =)

    Mielikuva sun lepattavista ripsistä piristi kummasti =)

    VastaaPoista
  19. Joo tuttu juttu noi Gigantin myyjät. Ne koulutetaan näköjään samassa tekopirteä-koulutuksessa...on tullut paha mieli töksäyttävistä myyjistä, ja kerran yks myyjä meni varastoon kun oikein käskin mennä tarkistamaan ettei nyt vain yhtä tv:tä sitten oisi siellä...lähti ja meni ovesta sisään ja samantien ulos----EI OLE, sanos! Sisso ja ostettiin sit muualta!

    Ei sitten säihkyripset tepsinyt myyjään? Makeet, mullakin olis kunnon rakennekynnet jos ei olis hoitoalalla...kielletty:(( Mut ripset varmaan saa olla. Vai tuuli tarttuu niihin::DD Heh heh:D

    VastaaPoista
  20. Jarna: Sehän on itseasiassa loistava heti shopata! Aamulla ei muista mitään, mitä on tilaannut :D

    Kiitos Riikka Sinikka, samoin Sinulle!

    Katja: noo höh!! Ihme touhua! Hyvä kun saitte sen kuitenkin!

    Pirkkis: Nuo jutut, mitä oisin halunnu, oli sieltä jo loppu.. tänään uusi yritys paikan päällä :D

    Outi: Jos mä joutuisin maksamaan noista, en ikimaassa raaskis ottaa :D Onneks on tuttu tekemässä, joka tarttee taas mun palveluita eli näillä mennään. Luonnossa maksetaan :D

    Minttu: Etkö muka huomaa kuvasta mun valkoista tasaista karvapeitettä kasvoissa? :D
    Mukavaa adventtia Sinullekin!

    Sally: Mä kyllä teen siitä pidemmän postauksen, sitten kun tavarat saapuu. Sen verran paljon niitä taitaa tulla :O :))


    Sirutuuli: Variksenpa juuri! :))


    Onnenkyynel: Eipähän tietenkään voi enää olla ilman, ku sen jälkeen omat ripsikarvat näyttää parin päivän partasängeltä :D

    Maikki: Mul meni ohi, minkä yhden lahjan? :))

    Marru: Varis kaartaa tänään Gigsun pihaan :P

    Johanna: Kiitti kannustuksesta! :))

    Villa Brickyard: Aattele kuinka paljon naurattaa sillon kun kävelen kadulla vastaan :D

    Tiina: Joo, se ei paljon vaadi, että ihmisille tulisi jostain liikkeestä huono mielikuva.

    Adalmiina: Hah... Gigantti- se nyt vaan on tyhmä maksaa liikaa ja odottaa että saisit ihan oikeesti sikahalvalla. :D

    Annina: Mäpäs meenkin yhteen toiseen Giganttiin :D

    Heidi: Toihan on ihan SIKAHYVÄ!!! Mun täyttyy varovaisesti kysellä, paljonko rahaa meni.. sit pitää katsooo, että pääsenkö tilamaan lisää :D


    Diidah: Kiitti! Joo, en mä enää katsokaan siihen päin, kuhan ensin saan sen haluamani laitteen :D Heh..

    Anne-Mari: Joo, tuuli paiskii niitä kunnolla yhestä silmäkulmasta toiseen :D

    Ei kyllä mun ripset tehonnut. Ku silmämunat tais olla edellisesta yöstä punaiset. Ja se ei ole nätti yhdistelmä :D

    VastaaPoista
  21. mä en käy koskaan gigantissa koska se koko paikka on ihan sjjoaijöei!!

    Nythän sä voisit sitten harjotella lentämistä noilla variksen siivillä ;Dd no ei, saat varmasti kaiken periksi kun miehellesi silmiä räpsyttelet :D

    VastaaPoista
  22. Upeat ripset!

    Oikein mukavaa 3 adventin iltaa<3

    VastaaPoista
  23. Hyvä!! Shoppailu auttaa hermoihin ;D Kauniit nuo ripset on...munkin ripset tarttis jotakin...

    VastaaPoista
  24. Olipas ilkee Giganttisetä (tai täti). Mua kyllä aina naurattaa hulluna nämä sun kirjotukset :DD Tiedän niin tuon tunteen kun ripset heiluu tuulessa :D Olin ihan ihmeissäni ripsipidennyksen jälkeen. Saati sitten kun käyt uimassa tai suihkussa ja ne kastuu oikein kunnolla. Siinä saa jonkun tovin räpsytellä, että näkee jotain..

    VastaaPoista
  25. No jopas oli myyjä! :\
    Mulla oli tollaset ripset häitä varten ja oikeesti ne tuntuu kun tuuli tarttuis niihin ja matka voi alkaa! Ne päässä saa hyvät kuvat, silmät tulee hyvin esiin!

    VastaaPoista
  26. Noita myyjiä kyllä piisaa toisissakin kaupoissa..Hermo on itselläkin mennyt niiden ihmeellisistä säädöksistä ja jutuista..En ole itse vielä sortunut noihin ripsiin (minua onkin siunattu ripsien pituudella muutenkin muusta pituudesta en sitten viitsikään puhua) t: "pätkä"

    VastaaPoista
  27. Jasmiina: MIKÄ se paikka on?? Mä en löydänyt mistään tota sanaa :DD

    Kiitti Arja!!!

    Nina: Auttaa se! :P

    Miia: Ihana kun joku ymmärtää :))
    Äijähän se oli siellä..

    Anne: Joo, mitään muuta meikkiä ei silmiin tarttee kun on nuo ripset.. ja mullahan on tällä hetkellä niin pitkät, että on ensinnäkin aivan sikavaikeeta laittaa mitään luomiväriä :))

    Sara: Pätkät ovat just söpöjä!! :))

    VastaaPoista
  28. Upeat variksen siivet ;)
    Itse poistin omani viikonloppuna ja samalla lähti puolet omista karvoista..nyt näyttää siis tosi mahtavalta..sanoisinko petolinnun pers....
    Toi gigantin juttu ihan uskomaton..

    VastaaPoista
  29. Löysin blogisi Miian blogin kautta ja voi että olen saanut nauraa, ihan olet samalla aaltopituudella kanssani! ja nuo ripset... huoh, aivan mahtavat, itselläni oli joskus 100 vuotta sitten ihan ensimmäiset ripsipidennykset ja ne ei ollu kyllä ollenkaan tota luokkaa, onko noita ripsiä 200 / silmä? upeat!! tulokseen tietenkin vaikuttaa omien ripsien määrä? itselläni taitaakin olla huikueat 10 per silmä ;)
    -t-

    VastaaPoista
  30. Ever wanted to get free Google+ Circles?
    Did you know that you can get them ON AUTOPILOT & ABSOLUTELY FOR FREE by registering on Like 4 Like?

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...