2. joulukuuta 2011

Sekosuku


Ykspäivä istuin ikään kuin vahingossa linjaautoon, joka vei minut taas kerran maalle, Country White-sisustuskauppaan.

Siinä kun sitten iltahämärässä köpöstelin kostean ja kylmän tuulen puuskissa henkeä haukkoen, korkosaappaat nilkkoihin asti mudassa mäen yli kartanolle, ajattelin itsekseen, että oispa minulla muissakin asioissa niin kova tahto ja sinnikkyys..Oisin varmaankin jo presidentti...

Niin..minun oli tarkoitus ostaa muutama joululahja.
Ostin sitten yhden joululahjan ja kolme juttua itselleen.
Mihin on hävinnyt se minäpäs-tykkään-antaa-lahjoja-paljon -enemmän-kun-saada?

 Perheenlisäystä...koska kimpassa on kivempaa!


Mun pitäis ostaa uusi joululaululevy, jonka tahdissa olis kiva suihkia tätä kaneli-omena puhdistusainetta pitkin seiniä.
Onko jollain vinkkejä?

En tykkää mistään Haave-Mariia-Halleluujasta, vaan iloisesta, rytmikästä joulu"discosta".

Meillä on iso-äidin luonna BoneyM joululevy ja sitä kuunellaan jokaikinen joulu ja kaikki kynnelle kykenevät hyppii ja tanssii..
Tässä on yksi pieni esimerkki:

Joo, aattelkaa!! KOKO suku on yhtä sekaisin kun mä!!  Isoisä voittaa siinä asiassa meidät kaikki mennen-tullen. Mutta toisaltaan. Hänestä se koko suku on saanut alun, joten ei ihmetyttää yhtään!
Sukunimikin alkaa kirjaimilla S, E, G,A  jne..



 Olen aina tykännyt paketoimisesta! 
Mutta tänä vuonna pakettien pitää tietenkin näyttää vielä paremmalta mitä edellisvuosina, koska mä olen jo koko suvussa saanut se-hullu-askartelija-maineen.

 Vanhan vihreän lahjalaatikkon maalasin mustaksi ja kannen päällystin servetillä.

Tämäkin paperipussi on tullut jostain ilmaiseksi.
Eläköön kierrätys!!
Vastaava valmispussi maksaisi jossain stockalla varmasti vähintään 5 euroa!

Ja vitosesta puheen ollen..mulla on jo 5 lahjaa valmiina!! Jepii!!

30 kommenttia:

  1. ja mulla ei ole vielä yhtään lahjaa valmiina! alkaa jo jännittämään, mutta onneksi on VASTA(jo) toinen päivä joulukuuta..:s

    ihana suku :D <3

    VastaaPoista
  2. Riittäiskö muka vitonen? :)

    Mutta paketteja on ihan oikeasti tosi kiva askarrella, oli sitten SEGO-sukua tei ei. ;D

    VastaaPoista
  3. Hienot paketit0)

    Mä en taa voi sietää sitä jouludiskoo!OOnkin enemmän hallelujan kannalla.

    VastaaPoista
  4. Hei mee osoitteeseen http://www.jouluradio.fi/
    Sieltä tulee ihan ilmasiksi kaikkia inania joulubiisejä!

    VastaaPoista
  5. Jasmiina: Noniin, sitähän minäkin jäin itseasiassa TÄNÄÄN miettimään.. että oieesti on vielä monta viikkoa aikaa :)

    Minna: Sekopäillä onkin kivempaa :D

    Pitsienkeli: Sä olet sitten hengellisempää tyyppiä. :)

    Kiitti Outi vinkistä!

    VastaaPoista
  6. Mä voisinkin laittaa huushollin luukut kiinni koko joulukuuksi ja vierailla nautiskelenassa muissa blogeissa!!
    Teillä kaikilla on paljon paljon paljon enemmän kaikkea joulua.....no, eipä mulla olekaan kuin pari hassuu syräntä.

    VastaaPoista
  7. Mä en tykkää kauheesti näistä perinteisistä hartaista joululauluista ja siks meillä onkin monena vuonna hoilattu jenkkibiisejä :D Rockin' around the christmas tree on meillä jo muodostunut kestosuosikiksi. Vanhempi poika saa rallatella näitä perinteisiä lauluja joulujuhlissa ihan tarpeeksi.
    Aina muuten kun käyn täällä sun blogissa, mulla alkaa soida päässä se Kolmannen naisen hyvää & kaunista-biisi :D

    VastaaPoista
  8. Pepi: Ai onks vaan pari :))
    Mul on jotenkin erilainen muistikuva. :P

    Annina: Nuo jenkkibiisit on just parhaita!! <3

    Jos oot lukenut ihan ekaa postauksen, niin sittenhän tiedätkin jo, että miks se rupee soimaan :D

    VastaaPoista
  9. En oo ihan ekaa postausta lukenu, mut nytpä meen lukemaan :D

    VastaaPoista
  10. On lottovoitto syntyä segoon suguun,sillon ei itse vaikuta niin segopäiseltä=D Ihanan näköisiä paketteja,noissahan sä säästit jo melkein yhden GG:n hinnan,pari lisää ja taas voi hyvällä mielellä shoppailla,tai ainahan sitä hyvällä mielellä shoppailee,se morkkis iskee vasta jälkeenpäin jos on iskeäkseen=D

    VastaaPoista
  11. Annina :)

    Kirsi: Siis pahin morkkis maailmassa onkin shoppailujälkeinen morkkis. Onneks tällä kertaa ei iskenyt. Vissi sen verran joulua ilmassa :D

    VastaaPoista
  12. Kauniita ostoksia ja SULOISET joulupaketit!! :D Kyllä vain kelpaisi saada noin kaunis lahja. Raskisiko avatakaan!? :D

    VastaaPoista
  13. Mä suosittelen Antin uutta joululevyä. Tietty.

    Mut ihan parhaita joululevyjä on Raskasta Joulua ja Raskaampaa joulua, hevimuusikoiden versioita perinteisistä joululauluista.

    Lidlissä on parina vuonna ollu erä joululevyjä, siellä on erikoisia, meille on sieltä kotiutunu Celine Dionin, Whitney Houstonin ja Christina Aguileran joululevyt.

    Sulle vois sopia myös semmonen ku Joulu pulkassa, tosin en tiedä saako sitä enää mistään. Tässä välissä voinen mainita, että vihaan joulua...miten mä sit voin tietää "kaikki" joululevyt. *pohtii*

    Aloin tässä hiukan aavistella, että saatan kuulua teidän sukuun jonkun kaukaisen haaran kautta, niin tutulta taas kuulostaa. Ajattelin just tänään sitä, että kun tulee tehtyä vain ne asiat, mitkä huvittaa, eikä niitä, jotka tarttis. Olen meinaan 2 päivää istunut romukasojen keskellä askartelemassa paperitähtiä. Siivoomista voi aina lykätä! :) -Adalmiina-

    VastaaPoista
  14. KÄÄK!!! Mulla ei olekaan yhtää pakettia valmiina... no kait se siitä sumpliintuu, niin kuin aina ennenkin ;)

    Teillähän on mahtava suku!

    VastaaPoista
  15. Hienoja paketteja. Minen oo ostanut vielä yhtään. Niinkuin aina kaikissa asioissa mulla: hyvin kerkeää vielä!

    Teidän sekosuku kuulostaa hyvältä=)

    VastaaPoista
  16. Mä niin tykkään hihittää sille hullulle askartelijalle. Hyvä sua!

    VastaaPoista
  17. Hoo: Mä vähän niinku aattelin, että yleensä kaikki pakettipaperit lentää roskiin.. mutta jos saaja raaskis säilyttää tän, niin olisin tyytyväinen :)

    Adalmiina: Kiitti vinkeistä! Täyttyy metsästää sitä pulkka-levyä.

    Aattele! Oispa kiva, jos oisitkin sukua!
    Löysin kaukaisen, kadoksissa ollut sukulaisen blogin kautta..:))

    Oh, älä puhu siivoamisesta!! Musta tuntuu, että mä kohta hukun villakoirankokoisiin pölypalleroihin.. Ne muuten saattaa hyökätä kimppuunkin!! Nukkuessa, sängyn alta..
    Okok, nuyt tuli niin paljon selittelyä, että ihmiset rupeavat epäilemään etten ole selvin päin, näin perjantai illalla..
    Mutta kyllä mä oon. Säästän itteeni huomiselle, sillon on pikkujoulut. Jippii! :)

    Marru: Kyllä kerkee. En tiedäkään, että mistä mä sen paniikkin olen repiny..
    Ku oikeesti on vielä paljon aikaa. Ehkä siks ku joulu alkaa joka vuosi aina edellistä aikaisemmin. Ja nyt kun vielä lukee blogeja, jotka on kaikki täynnä joulujuttuja (kuten minunkin) niin tuntuu, että on jo kaiken kanssa avuttomasti myöhässä :)

    Hanne: Kyllä! Kerkeepi-kerkeepi! :)

    Tänks Eve! Hullu kumartaa!

    VastaaPoista
  18. Siis voi että tulin hyvälle mielelle kuin näin tuon tanssikuvan!!:) Ihan mahtava suku sinulla!:) Ja upeita lahjapakettejakin! Minulla ei ole vielä yhtäkään paketti paketoituna!

    VastaaPoista
  19. Ihana postaus! Jouludisco ihan huippu! Eläköön teidän isoisä!!!

    Mäkin ostin pari lahjaa tänään :) Huomenna jatkuu ostelut...

    Miehen veljenpojat (2 kpl) haluavat rahaa (???) lahjaksi, jotta voivat ostaa biljardipöydän...Ensin aattelin, että mähän en rahaa "paketoi" jouluna, mutta toisaalta, 2 lahjaa vähemmän mietittävänä, ostettavana, paketoitavana...

    Mullekin kävi tuossa aiemmin syksyllä niin, että olin ostavinani tosi ajoissa pari lahjaa (ainakin perustelin miehelle hankinnat joululahjoina..), mutta mitä pitemmälle syksy eteni, ne "lahjat" ilmestyivätkin meidän omaan sisustukseen kuin huomaamatta ;) Että se siitä antamisen ilosta ;DD

    VastaaPoista
  20. ;DDD

    Sä voisit tulla meillekin paketoimaan, on nuo kyllä kauniita!! Ai niin...pitäis varmaan ostaa lahjat ensin *kääk*

    Mä olen myös tänä jouluna ajatellut harrastavani kierrätystä...saa nähdä kuis käy ;D

    Leppoisaa lauantaita!

    VastaaPoista
  21. Ihania nuo GG:t <3
    Ja Antin joululevyä voisin kuunnella itse! Ja kauniita paketteja <3

    VastaaPoista
  22. Kyllä minuakin hymyilyttää..Oli taasen ihan mieletön postaus..Ja se on tervettä että on "vähän" sekaisin eihän sitä muuten arjessa jaksa temmeltää..RIPAUS HULLUUTTA PITÄÄ OLLA AINA, joillekin sitä on annettu kauhallinen ja joillekin vähän vähemmän :D nim.merk. SEINÄHULLUA PORUKKAAko???

    VastaaPoista
  23. Mää kans säästän vanhempia paperikasseja ja pusseja ja teen niistä pitkin vuotta lahjakasseja. Kakkupaperia ku liimaa ja jotain kivaa kuvaa päälle, niin avot!
    GG:n kupposet näyttää niin hyviltä, mulla vasta kaksi kappaletta, mutta kai niitä(kin) tässä alkaa kertymään pikkuhiljaa?:)
    Mukavata menoa:D

    VastaaPoista
  24. Rento meno jouluna on ihan parasta - hienosteluhommeleita en jaksa.
    Miulla on paha tapa löytää juuri silloin itselle kaikkea kivaa, kun lähden ostelemaan Toisille lahjoja... Onneksi suurin osa tällä hetkellä jo tehtynä/hankittuna. Muutama "vaikea tapaus" vielä jäljellä...

    VastaaPoista
  25. Kiitos Heidi!! <3

    Liisa: Minäkin olen ollut aina sitä mieltä, että rahaa jouluksi on jotenkin outo. Että mielummin lahjakortti, vaikka sekin on selvää rahaa .. :)

    Satu: No ja höpötihöpöti, jos Sä et muka osais paketoita ihan yhtä hyvin ja jopa paremmin :P

    Sara: Sitten on enää kysymys, että kuinka paljon on RIPAUS? :D Missä menee raja :P

    Anne-Mari: Mikä on kakkupaperi? :P
    Joo, ne kupposet vie mennessään. Mä haaveilen jo lautasista, mutta ennen pitäis hankkia lautashylly tai joku, sillä en todellakaan aio sitten piilottaa niitä kaappiin :)

    Pepi: No mä oon esim. niin juntti, etten edes sovi mihinkään hienostelujuhliin :D
    Heh, hyvä että muillakin on sama juttu, sitten tuntee vähemmän syyllisyyttä. Mutku toikin teki... :D

    VastaaPoista
  26. Ihania paketteja hullu askartelija on saanut aikaiseksi. Eihän noin kauniita raaski edes avata :) Mä haluan kanssa kaneli-omenasuihketta! Siivous sujuu sillä taatusti paremmin... Ja oih ja voih tuota sun GG-kokoelmaa - se sen kun kasvaa vaan.

    VastaaPoista
  27. Voikukka: niinhan se näyttää kasvaavan.. Onneks isäntä ei ole huomannut/halunnut huomata, muuten joutuisin vastailemaan epämiellyttäviin kysymyksiin kuten Mitä maksoi? :))

    VastaaPoista
  28. BoneyM joululevy Lidlin uudessa mainoksessa! Ja pari muuta omituista, jotka mun on varmaan pakko hakea. -Adalmiina-

    VastaaPoista
  29. Mun oli heti pakko mennä youtubeen kattoo/kuuntelee et millasta musaa tanssitte jouluna! :) Mä paketoin tänään ensimmäisen joululahjan. Tänä vuonna päätin et joka lahjapaketti saa silkkinauhat ympärille. Joulun valmistelut kotona on kyllä vielä ihan alkutekijöissä. Ehkä sitten viikko ennen joulua, kun tuntuu et nyt on niin kiire et kotona ei oo ehtynyt kun kääntyä. Sen takia ehkä kommentointikin sun blogiin on jäänyt surkeaksi vaikka tosin välillä olen sivuilla käynyt lukemassa uudet jutut. Mukavaa joulun odotusta! T:Reetta

    VastaaPoista
  30. Voi kiitti Adalmiina vinkistä!! Meen heti huomen kattoo!

    Reetta: Heh, no mitäs tykkäsit? :D
    No mutta se on hyvä, että Sulla on hommia, eip ainakaan tule tylsä :)
    Soitellaanpas joskus! :)

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...