5. joulukuuta 2011

Urpo



Onko joku muukin huomannut, että Mailegin Nissenit näyttävät urpoilta?


Mutta jos mulla olis ylimääräinen satanen, ostaisin Nissukkan ihan vaan sen takia, että mähän rakastan urpoja!

Pikkasen ehkä muokkaisin..

Kas näin! Heti parempi! <3


Oli muuten aika raju pikkujouluviikonloppu.
Just niin raju, että tällä hetkellä ei paljon muuta päässä liikukaan kun yllä oleva.


Niin.. ja joku jalkaterän jänne on revähtänyt.
Ei se ainakaan noista saappaista voinu johtua!! Eikä siitäkään, että käppäilin noilla ilta 7stä aamu 5-n.

Eli olen tällä hetkellä yksijalkainen.
Hmm.. voikohan miehet sanoa tollaista itsestään?


Osallistukkaahan arvontaan! Ajattelin jossain vaiheessa tällä viikolla arpoa! <3


17 kommenttia:

  1. Eli pikkujoulut on ollut just semmoset kun kuuluukin,joko henkisiä tai fyysisiä vammoja,mieluiten tietysti molempia=D Jos sä joskus haluat lopettaa noi nykyiset työt niin sun kantsii hakee Mailegille nissentuunaajaks,siitä urkenee uusi ura satavarmasti,toi sun versios on niiiin tätä päivää;)

    VastaaPoista
  2. Nissen tuunaajaa meinasin minäkin ehdottaa :DD onneksi mulla ei ole liiemmin pikkujouluja tiedossa..liian monia huonoja muistoja niistä :DD

    VastaaPoista
  3. Nissentuunaaja, heh! Mutta totta onhan ne vähän urpon näköisiä, mutta aika herttasia..=)
    Tuohon pohdintaasi vastaisin, että riippuu montako jalkaa miehellä on poissa pelistä.

    VastaaPoista
  4. Kirsi: henkinenkin vamma jäi! Nimittäin tahtoo olla taas 21v. Sillä täällä vedettään viimeisiä. Kohta ei enää kehtaa mennää tollaiseen mestaan bilettämään. :D

    Jasmiinaaa!! Et sitten osaa olla kiltisti vai?? :))
    Just mun tyyppiä!! :P

    Christina: Niin.. :D eli jos ois sama kun mulla, niin niitten on sittenkin sanottava että olen kaksijalkainen :D

    VastaaPoista
  5. Hyvä tuunaus ja vitsit kun ootkin kaunis!

    VastaaPoista
  6. Urpotkin ovat toisinaan suloisia, mutta...toisaalta sinun versio on hieman elävämpi ;))

    Sullahan on pikkujoulut kuluneet sitten kunnon kaavan mukaan *hih* Mulla oli vain erittäin ravittu olo ja vatsalihakset kipeinä mainiosta seurasta ;D

    Kaunis kuva juhlijasta!

    VastaaPoista
  7. Vai Urpo, no nyt kun sanoit... niin ehkä se näyttää siltä ;)

    Todella ihana kuva susta!!! Ja kyllä sä viel kehtaat monta vuotta bailata mukana!!! Sanon PYH, tollasille puheille :D

    VastaaPoista
  8. Toi viiksekäs nisse on hieno! Tuohon minä tuhlaisin satasen ainakin! Otahan maileggiin yhteyttä että tekisivät tuollaisenkin version. Urpo vois olla hän=)

    VastaaPoista
  9. Niin ja oi kiitos ihana kun linkität mun arvontaa <3

    VastaaPoista
  10. Bb:ssä tuli juuri viime viikolla termi "avourpo". Muut oli, että täh ja termin käyttäjä selitti: "Siis avomies." *reps* Päätin, että jos mäkin vielä jonkun koriste-esinearvostelijan saan saalistettua, kutsun sitä avourpoksi. :D -Adalmiina-

    VastaaPoista
  11. siellähän on ollu onnistuneet pikkujoulut!
    mitkä ne sellaset pikkujoulut on josta ei mitään "sotavammooja" synny?

    VastaaPoista
  12. Hiihhiii :) ...ja pikkujoulusta saatu ihan muistojakin matkaan!

    VastaaPoista
  13. Anne: kiitos... Punastuu :)

    Satu: mulla taas o reisilihakset vammaisena.. Ku multa puuttuu vatsalihakset kokonaan :D

    Marru: joskus jonkun pitää vaan uskaltaa sanoa se ääneen että muutkin tajuais :) mutta vähäisten kommenttien perusteella voisi arvata että suurin osaa ei sittenkään oo samaa mieltä :)

    Hanne: tottakai mä linkitän. Ei siitä nyt niin hirveesti vaivaa ole :))

    Adalmiina: hih. Mä jo sanoin toiselle puolelle että Sä oot mun avourpo. Kuulemma Ei oo, ku puuttuu nuo viikset, mitkä tolla nissella on :)

    Sari: joo, kyllä ne kuuluu perinteisiin pikkujouluihin ne vammat. :))

    Maikki: onneks muu muisti on poissa :D se siis ei johdu kuoharista vaan mun luonnollisen heikosta muistista :D

    VastaaPoista
  14. Täälä toinen yks jalkainen!:P Tällä kertaa ei tosin johdu pikkujouluista niinku muutama vuosi sitten kun hups tipuin pöydältä ja olin 2 viikkos saikulla sen jälkeen..!:D

    Mut sellastahan sattuu!:)

    Urpot on kivoja mut mäkään en malta niistä maksaa noin paljoa..!:P

    VastaaPoista
  15. heh, mä ostaisin ton tuunatun nissen in a heartbeat! jotenkin aika härski :D

    VastaaPoista
  16. Eli ihan perinteiset pikkujoulut on tainut olla :)

    Älä huoli, kyllä olo unohtuu ennen ensi vuoden pikkujouluja!

    VastaaPoista
  17. Niina: Eikäää!!! :DDD
    Joo satanen on ihan liikaa! :P
    Mutta kai se on sitten sen arvoista.. käsiin tehty tai jotain..?

    New england rose: Eiks ookki! Härski Nissen :P :D

    Sari: Mulla jo nyt ikävä, kun kerran jalka on parantunut :))

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...