4. tammikuuta 2012

Pikatilistys


Hippenhei!

Mulla ei ole mitään kiva hehkuteltavaa ko mulla on parhaillaan menossa trenditauti mopma
eli mua ottaa päähän monet asiat.

- isäntä (perustappelu tyyliin mä-en-ainakaan-puhuu-tuolle...)

-työ (-ttömyys..tai ei nyt ihan, mutta aina sais olla enemmän)

-läskit (hohhoijaa..otetiin tädin kanssa jouluaattona odotus-kuviakin. Tosin, mitään ei oo  syntynyt. Ainakaan vielä. Enemmän on mennyt sisään, mitä on tullut ulos)

-alet (kaikki on niin älyttömän halpaa, että rahat loppuu saman tien)

-tyhjä vaatekaappi  (viimeiset farkkuleggarit sotkin tänään ja kaapissa on enää tiukat  jumppacaprit, joista näkyy selluloosat läpi...niin ja pyykinpesuaine loppui jo viime vuonna, eikä sitä tosta-noin-vaan muista kukaan ostaa)

-iso puhelinlasku (jumaleishön jo toista kk reilusti yli satasen, dna halpa???)

-läskit

Olen kuin kävelevä bensatankki, jolla on tulitikku persumuksessa - jos joku sitä vähänkään hinkkaa, saatan räjähtää palamaan.

Blogeissa kaikilla on ihana meno päällä ja minä se vaan jumitan ja tuijotan murhaavasti keittiön lattialla makaavaa ompelukonetta.

Tänään istuin kahvikupin kanssa keittiön pöydän taakse ja ajattelin selailla H&M Home uutta kuvastoa.
Het alkuun, luonnollisestikin, kaatoin kupin.
Mutta kun olin siivonut litkut pois lattialta ja  keittänyt uudet kahvit, tunsin märkiä sivuja käännellessä sisälläni pienen kipinän.
Ihan kuin joku olisi nipistänyt siitä tulitikusta. Mutta se oli miellyttävä kipinä sellainen.

Joten mäpäs lähen huomenna H&M'lle käymään.
Ois yks juttu mikä pitäis hakea pois.

Niin ja tietty, jos siinä ois vielä niitä euron tyynyliinoja tai jotain muuta älyttömän halpaa...

Eli - i am back!
Hitaasti, mutta varmasti.

30 kommenttia:

  1. ehtikin jo tulla ikävä sun juttujas :D

    VastaaPoista
  2. Tuu meille niin mä pesen sun vaatteet. Mulla on aina paljon erilaisia pyykinpesuaineita kotona. Uskot varmaan senkin. :) Mulla taas on tauti nimeltä mimnpr. Eli miten ihmiseen mahtuu näin paljon räkää. Mut ei se mua estäny kirpparilla käymästä... -Adalmiina-

    VastaaPoista
  3. Hih! Päivän paras tilitys. Sori et mä nauran sun kustannuksella mut tää vaan on niin laiffia.

    VastaaPoista
  4. Oi mä tunnen sun tuskas <3

    Kyllä se siitä.. pikkuhiljaa...

    VastaaPoista
  5. Voi sun tuskaa :( Mutta mä sainkin päivän päätteeksi tämän postauksen ansiosta ison hymyn naamalle, kiitos sulle ;D
    Kyl sä lämpeet, kohta käyt jo TOOOSI kuumana!!!
    Suuntahan on VAIN ylös päin, on sit mikä tahansa "hätä" :))

    VastaaPoista
  6. L: Hih, kiva kuulla :)

    Adalmiina: Kyllä uskon. Ja käy kateeks :D Voihan räkä.
    Mäkin meinasin tänään piiitkästä aika pyörähtää mun lempikirpparilla, mutta ne ovatkin lomalle vielä tämän viikon. Törkeetä!

    Johannah: Ei mitään soria. Muakin alkaa naurattaa kun muita naurattaa. Se on just laiffia. :))

    Hanne: Joo, kyllä se siitä. 4 päivä onkin tuntunut ikuisuudelta. Viimeinen aika piristyä. Onneks avasin sen kuvaston :D

    Marru: Kyllä-kyllä! Kohta aivan Kuuma-Kallena :D

    VastaaPoista
  7. Saat aina hymyn naamalle! Ja siis positiivisessa mielessä.=)

    VastaaPoista
  8. Mulle tais tulla sama tauti. En tiedä mitkä hormoonit jyllää, mutta nyt veetyttää kaikki! Ehkäpä se tästä taas laantuu :)

    VastaaPoista
  9. Hyvä!
    Mä jo meinasin huolestua :)

    VastaaPoista
  10. Piankos sä oot taas ihan liekeissä!

    VastaaPoista
  11. Kiitos taas ihanista postauksista, joo, älä koskaan muutu tai ainakaan muuta blogiasi. Lähden tästä nukkumaan mielessäni kuva susta kipinöivä tulitikku siellä, minne aurinko ei toivottavasti koskaan paista ;)

    Ihana toi teijän yllärimatka kotoeestiin uudeksi vuodeksi! Toivottavasti oli hauska reissu ja ihmiset yllätty iloisesti!

    ps. Saksassa toivotetaan ennen vuoden vaihtumista "Guten Rutsch!", mikä on mun mielestä tosi perverssiä (rutschen=liukua), mutta minkäs teet, maassa maan tavalla ;D

    VastaaPoista
  12. Ihan hyvä että oot isännän kanssa riidoissa jos kerran persumusten hinkkaus saattaa aiheuttaa pahaa jälkeä=D Pari kivaa ostosta nostaa mielialaa satavarmasti;) Kiva kun olet back<3

    VastaaPoista
  13. Christina: :))

    Jensku: Tälle vois antaa vielä trendikkäämmän nimen: uuden-vuoden-*piip*-tus :D

    Kiitos Heidi! :)

    Pepi: No älä hullu! :)

    Maikki: Näin toivotaan.. nyt on taas aamu..ja taas ahdistaa.. plaah..

    Liisa: Haahhh!! Mikä rutsh :DD Mä rupeen nyt ehdottomasti käyttämään sitä toivotusta!! :D

    Kirsiiii: Hyiii Sua :DD
    Joo, jätetään persumukset rauhaan, toistaiseksi XDD

    VastaaPoista
  14. Yhdyn Kirsiin, muutama ostos ja sä olet back on the road! mutta hyvä se on pitää taukoakin, mitäs sitä väkisin jotain yrittää väkertää:)

    Nyt käyt H&Mllä, otat lasin punkkua ja istut ompelukoneen ääreen;)

    VastaaPoista
  15. Jasmiina: Juu, mä en edes ajattellut mitään taukoa, en itseasiassa ajattellut yhtään mitään, mutta kun sain kysymyksen, että missäs sitä ollaan, niin alkoi tulla huono omatunto. Et pakko mun on jotain ilmoittaa :D

    VastaaPoista
  16. Voi kuulostaa niin tutulta, mullakin on tollasia päiviä ja joskus jopa viikkoja!!!

    VastaaPoista
  17. Näin on, suuntana on vain ylöspäin! Ja nuo kuvastot, kummasti sitä "leppyy" kun klikkaa tuon,tuon ja vielä tuon ostoskoriin (tai menee sit paikanpäälle).
    Kiva kun kiukuttelet ja lepyt siellä ruudun äärellä, niin mukavata lukea sun juttujasi:)))

    VastaaPoista
  18. "Kiva" kuulla, että muillakin on "mopma" päällä. Miten voi olettaa, että uutena vuotena pitäisi olla muutos päällä, kun ei joulusta edes ole siihen niin paljon aikaa, että ehtisi mitään saada alkuun?? Täällä siis kaipaillaan muutosta, ei jaksa/halua tätä vuotta samalla kaavalla kuin viime vuonna, mutta kun sitä muutosta ei näy! (No okei, nyt on JO/VASTA 5. päivä, että mullako pitkä pinna....).

    Joulunaikaan oli ihanaa syödä mitä vain ja missä vain (sukulaisillakin), mutta se ikävästi näkyy vaa'alla käydessä. Ja alkaa jo ottaa päähän kaikki alet/salet/reat, kun ei meillä ole tilaa millekään uudelle... Välipäivinä piti toki joissakin pikku sisustusputiikeissa käydä ja tulee tuolta perkuleen FB:stä selattua sisustuskeskustelupalstoja ja taas tulee tarve jollekin tuntemattomalle eikä tämä tarve täyty, kun ei tiedä, mikä se on... :-P

    Siispä OTTAA PÄÄHÄN. (Ja haetaan lisää suklaata...)

    VastaaPoista
  19. Niin ja hyvää uutta vuotta ja tervetuloa takaisin :) Ehdinkin jo miettiä, että pitkäänhän ne onkin joulua viettämässä, mutta olinpa näemmä jostain syystä missannut nuo kaikki joulun jälkeiset bloggailut. (FB ei selvästi halunnut mun näkevän niitä; mitähän kaikkea muutakin on jäänyt välistä...).

    On kyllä aina karu paluu takaisin arkeen joulun jälkeen, itekin yleensä pyörin viikon vanhempien nurkissa, kun tehdään perinteiset sukulaisvierailut. Arki on aina niin blaah sen jälkeen...

    VastaaPoista
  20. KÄÄK! Mä vaihdoin liitymän just uuden vuoden kunniaksi DNA:han....saa nähdä kuinka meitin käy!

    Mä tein reilu viikko sitten lumitöitä urakalla ja viikon verran oli pää samassa asennossa! Ei pyörinyt, ei sitten minnekään...meinasi lähteä pää vaihtoon, mutta nyt pelittää taas *koputan puuta*

    Silloin otti niin mahdottomasti päähän...mies hoiti lumityöt yksin *huoh* Mä en erityisemmin niistä edes pidäkään ;D

    Lupsakkaa loppiaista anyway!

    VastaaPoista
  21. Kiva postaus:-)) Mulla on 39 ekeä dna puhepaketti ja saa puhua niin paljon kun jaksaa/kerkii:-)))

    Oikein hyvää Loppiaista♥

    VastaaPoista
  22. Heh...Pääsenki näemmä hymy korvissa koisimaan , kiitos sinulle :)

    VastaaPoista
  23. Hih, tulinpa hyvälle tuulelle. KIITOS :)

    VastaaPoista
  24. Marika: Viikko on pitkä aika.. tai on mulla kyllä itsellanikin näköjään koht jo viikko täynnä :O

    Anne-Mari: Joo, kyllä muuten helpottaa ,kun saa kaataa kiukun toistenkin niskaan :DD

    Franzi: Just sen takia mä en lupakaan itselleni koskaan mitään. Masennuisin vaan entistä enemmän, kun en kuitenkaan jaksais pitää lupausta. :P
    Pitäiskö perustaa julkkinen MOPMA-kerho. Voitais sitten isolla äänellä valittaa, niin kyllä varmasti helpottaa :)))

    Satu: No hyvä, että oot saanut pääs takas :)
    Mulla näkyy noissa laskuissa nyt ne ulkomaanpuhelut, mitä ennen joulua soitin äidille.
    Kuulen tässä jo melkein korvissa äitini äänen: "Mähän sanoin, ettei pidä soittaa turhia puheluita!"
    :D

    Arja: Ja mulla just ne ulkomaanpuhelut sotkee kuvioita. Mulla on joku 350 min paketti, mutta sekin meni monella kympillä rikki :(
    Joka on muuten todella epäillyttävä!!

    Lovviisa: Heh, kauniita unia! :))

    Elämäni matkat: :) Kiitos vaan itsellesi! :)

    VastaaPoista
  25. Hei vain! :) Oli toisaalta melko lohdullista lukea kaikista ahdistuksistasi yms. Itsekään en ole vielä oikein joulun jälkeen "päässyt käyntiin". Jotenkin todellakin jumittaa jne. Toiset blogeissaan jo laittavat onnellisena kevättä ja miettivät uusia juttuja, kun taas itsellä tuntuu, että kun talvi on lähes vasta aluillaan niin alkaa jo masentamaan itse (kevät) ajatus. Kevätjutuista en uskalla, tai edes osaa, vielä haaveillakaan. Ehkä pitäisi itsekin siis vain se H&M:n kuvasto raahata silmien eteen... Josko sitä inspiraatiokipinää hiukan löytyisi minullekin!! :D

    Kaikkea hyvää päiviisi!! <3

    VastaaPoista
  26. Hei, ihanaa kun olet tullut takaisin ;)
    Haluatko kuulla : et ole yksin kilojesi kanssa - täällä on muitakin, hih !

    VastaaPoista
  27. Odotusmahat ne on täälläkin:( Tämän viikon olen karpannut (ei jauhoja, sokeria, riisiä, makaronia eikä perunaa) ja painoa on lähtenyt 2 kg (5 päivässä) :) Mutta ei tuota 5 lapsen venyttämään pömppöä saa koskaan pois :(

    Mä heitän yleensä kuvastot suoraan lehtiroskikseen. Annoin kerran tyttöjen tilata -lähetetään sitten pois- periaatteella... Lasku oli yli 800 euroa!!! Arvaa vain, läheteltiinkö niitä sitten urakalla pois.

    Muiden blogeista minäkin uutuksia ihastelen, ja sitten kun "herään" niin mitään ei enää saa:( Ei tällä hoitorahalla hirveästi ylimääräisiä ostella. Joskus on kuitenkin pakko päästä tuhlailemaan -niinkuin Blossomin varastomyynnissä;)

    VastaaPoista
  28. Voihän Pyhä Sylyvi näitä sun juttujas..naurattaa taas niin ettei mitään rajaa. Mä oon kans rahaton mutten mahaton, vielä. Paino tippunut 12 koogee..miedosti karppaamalla. Onnea peliin ja voimia kehiin !!!

    VastaaPoista
  29. HoO: Meitä on monta!! Ja se ON lohduttavaa :))

    Rosalinda: Jeeee!! :D

    Mia: Ah, pieni pömppö ei oo ees paha! Hui!! 800!! Toi on hyvä! Mitä ne tilas? Sohvan?? :))

    Reissuja ja romantiikkaa: 12 on mieletön! Onnea!! <3

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...