10. tammikuuta 2012

Eri, my love!


Ryyniperä tais olla niin härski otsikko, että heti samantien hävis 2 lukijaa.
Mutta sitten hetken päästä tuli tilalle 3 uutta, joten taidatte sittenkin tykätä.. muhahhaa.. <3


 Kirpulta tarttui tänään mukaan raamattu vuodelta 1880..


..ja sisustuskirja Puhdas tyyli.
Kirja kertoi ajankohtaisesta "puhdistautumisesta" ja siitä kuinka onnelliseksi me tullaan, kun karsitaan kodistamme pois kaikki ylimääräinen.
Kirjan mukaan puhdistuneen makuhuoneen pitää näyttää tältä:


No..siinä tapauksessa mä voin yhtä hyvin ajaa pääni kaljuksi, syödä vain kuivaa leipää, vihkiytyä nunnaksi ja heittäytyä selibaattiin, perkele.

***

Silloin kun aloitin decoupage-urani moni huusi täällä aamenia eri keeperille.
Minä en edes tiennyt mikä se sellainen on (salaa voin kertoa että kuvittelin sen olevan perunajauhosta ja vedestä sekoitettu mönjä).

 Kyllä minä nyt jo tiedän, mikä se on.
Tänään päällystin sillä tämän laatikkon:




Joo, ja käytin sen ikivanhan raamattureppanan sivuja..

Voin kertoa, että olen myyty! Kuinka helppoa!
Kuivuu lähes saman tien!
Oikein odotin, että milloin ne kirotut ilmakuplat ilmestyy, mutta ei niitä vaan tullut.
Muistan kun päällystin mun sisustusovia deco-lakalla.
Olin kyynärpäihin asti siinä helkkarin lakassa ja se maistui jopa mun suussa vaikka mä vannon, etten sitä sinne tunkenut!!

Ah, mun uusi rakkaus - Eri Keeperi.
(miehelleni vielä pikainen täsmennys, että se EI siis ole kuuma espanjalainen jalkapalloilija vaan ruotsalainen yleisliima)

26 kommenttia:

  1. Sun jutut saa suunpielet korviin. :)

    VastaaPoista
  2. ohoo mikä raamaatulöytö :D makee fonttikin.
    pidä vaan toi sun tyyli! :D

    VastaaPoista
  3. Kirjan makkari ei tainnut ihan olla sun tyylinen... vai ;)
    Laatikosta tuli hieno, mistä noi sun ideat saa alkunsa!? :D

    VastaaPoista
  4. Piristävä blogi - oon yksi niistä uusista lukijoista. ;) Hieno laatikkotuunaus! :)

    VastaaPoista
  5. jihaaa..sä oot niin broo :)) luen välillä mun miehellekin sun juttuja ja se luuli aluksi et luin jotain juttua lehdestä :))
    siis ei radioon vaan alat tehdä lehtiin juttuja!!
    t. jaana
    ja niin keepperi on naisen yks tärkeimmistä pelastajista, varsinkin jos on sattunu rikkomaan jotain miehelle kuuluvaa..keepperiä vaan peliin ja vanhakin nuortuu ;))
    siis minähän en ole mitään mitään rikkonut rikkonut...

    VastaaPoista
  6. Pirkules mikä kirppislöytö!! Tahtoo törmätä tuollaiseen......
    Muuten makee tuunaus...jälleen!!

    VastaaPoista
  7. Vai on Keeperin Eri sun uus rakkaus,kätevä tyyppi sanoisin=D Siis sekä Eri että sinä...Millä ihmeen kirppareilla sä oikein käyt kun aina on niin mahtilöydöt=O Vielä lisäät sen Kuumaliiman ostoslistalles,se se vasta hot onkin;)

    VastaaPoista
  8. :D :D

    Näyttää ihan joltain selliltä toi puhdistautunu makkari...:-O

    VastaaPoista
  9. Alma: Kiva kuulla :)

    Akissfromthepast: Jee, on, ja ette haluu tietää, et toi maksoi kokonaisen euron :)
    Pidetään tyyli! :)

    Marru: Oikea veikkaus.. ei tollaista puhdistautumista minulle, kiitos!
    No kävelin ympäri kämppää ja etsiskelin jotain , jolla voisin kokeilla sitä erikeeperilla päällystämistä. Näin se meni :)

    Hanna: Huomasin Sut :) Tervetuloa!

    Jaana: Hehheeh.. Kiitos*punastuu.
    Ethän Sä tietenkään mitään oo rikkonu!

    Anne-Mari: Kumpi, raamattu vai se toinen "raamattu", jonka mä hylkäsin saman tien :)

    Kirsi: Tänään kävin siinä, missä mä käyn yleensä monta kerta viikossa ku se sattuu olemaan työmatkan varrella. Eikä niillä oo edes nettisivuja. Se oli ollut vissi parikin viikkoa lomalla ja tänään ensimmäistä päivää auki. Mä tietenkin heti tonkimassa :D

    VastaaPoista
  10. Sanna-Mari: No sanos muuta! Ihan hirvee!! Kuka halua nukkua tollaisessa! JKa ajattella, että se oli vielä hienossa sisustuskirjassa!! :)

    VastaaPoista
  11. Ihan se oikea raamattu. Puhdas tyyli taitaa löytyä minunkin hyllystä, vähän unohdettuna.

    VastaaPoista
  12. Tosi hieno raamattulaatikko. Ja taas niin makoisat jutut, että naurussa on pitelemistä :D Edellisessä postauksessa siitä peilista tuli hieno myös ja ne ryynimakkarat on täälläkin, onkohan se jokin tarttuvatauti???

    VastaaPoista
  13. Hei ryynipylly....jokos namut on syöty?

    On se kumma kun jotkut on niin nättinokkaisia... :)

    Mulla menis varmaan viimeisetkin unenrippeet jos noin "puhtaassa" makkarissa pitäis nukkua!
    Eihän tuolla vois edes ajatella syntisiä ajtuksia.
    Saati tehdä...
    Vaikka mitä mä siitä mitään tiedän...

    VastaaPoista
  14. Ai, onks erikeepperi ruotsalainen? Ilmankos se on niin hyvä. Kaikki hyvä on ruotsista :)
    Mites kun sie liimaat erikeeperillä, päällystätkö millään?
    Mie olen käyttänyt sitä de...lakkaa (hirveän vaikea sana ja just heräsin) ja tottunut, että siihen jää pyyhittävä pinta. Siis pölyjen pyyhinnän kestävä.

    VastaaPoista
  15. Kiitos postausesta...sait taas hymyn huulilleni...☺

    VastaaPoista
  16. Erikeepperi on huippu! :) ja tosiaan seuraavaksi kokeilet kuumaliimapyssyä;)

    hyi mikä makuuhuone!
    nam mikä raamattu! :)

    VastaaPoista
  17. Voi näitä sun postauksias, oot kyllä ihan huippu ja minä näytän tyhmältä taas kun täällä hekotan ruutu nenän eessä itekseni!!! :D

    VastaaPoista
  18. Villa Brickyard: Joo, se tarttuu netin kautta :D

    Pepi: Jaa höpötihöpöti :D

    Sirutuuli: Juu on, ainakin pakkauksessa luki näin.
    Mä laitoin keeperia sekä alle että päälle, siveltimellä.

    Irmastiina: Kiitos hymyistä :)

    Jasmiina: No, mä oon vähän hidas, mutta ehkä joskus minusta tule myös kuumaliima-kalle.

    Anne :D

    VastaaPoista
  19. Suu korvasta korvaan on täällä! Kiitos hauskutuksesta (mikä sana)!

    VastaaPoista
  20. Hieno laatikko!
    EriK Eeper on hyväksi havaittu uskollinen arjen kumppani täälläkin! :)

    VastaaPoista
  21. KÄÄK! Mä en halua ikinä puhdistautua, jos ton näköistä tulee!!! Ahdistaisi tasan tarkkaan...eikä kyllä unikaan tulisi ;D

    Eri Keepperi on hyvä kamu ;D Siitä pääsee paremmin eroon kuin L Akasta.

    VastaaPoista
  22. aatteleppa jos oisit nunnana tuossa sellissä ja repisit raamattua uuden rakkauden kanssa ... syntinen nainen ;)
    mie en ookaa vielä keeperin eria kokkeillu noissa hommissa , mutta kuulostaa hyvältä ;)

    VastaaPoista
  23. Ihana postaus :) Hieno tuli laatikosta! Sun jutut on kyllä ihania <3
    Mukavaa keskiviikon iltaa!

    VastaaPoista
  24. Aikku: Hauskutus on just hauska sana :P

    Mari: Ai Sulla on oikein Erik.. kadekade.. :D

    Satu: L. Akka on täys bitch! :D

    Riikka: EN aattele :DDD

    Linda: Kiitos Sinulle!!

    VastaaPoista
  25. Ai että kun tulee hyvälle päälle täälä sun blogissa :D Laimensit ilmeisesti tuota erikeepperiä vedellä? Mä kanssa kyllästyin siihen lakkaan...

    VastaaPoista
  26. Miia: Ai pitääkö sitä laimentaa? Mä vedin suoraan tuubista :D

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...