18. tammikuuta 2012

Valmista tuli!

Mulla on hirveän huono omatunto siitä, kun en ole vieläkään jaksanut tehdä loppuun sitä 25 itsepaljastuksen haastetta, jonka mä sain ja aloitin jo viime lokakuussa..


21. Tästähän oliskin sitten hyvää jatkaa - kun mä aloitan jotain, se pitää tehdä loppuun hetinyt. Mikäli jää roikkumaan, niin se saattaa roikkua monta-monta kuukautta.
Esimerkiksi tuunaukset, korjaustyöt, sohvan alta siivoaminen...

22. Anteeksi, että olen olemassa, mutta en ole koskaan tykännyt jääkiekosta.
Silloin, kun ne voitti sen kullan, mä olin kuin pahanhajuinen siili, joka istui yksin nurkassa ja mulkoili kulmien alta kaikkia niitä iloisia ihmisiä jotka hehkutivat: ihanaa leijonat, ihanaa!

Liityin Facebookissa samantien ryhmään Jääkiekko on perseestä ja julistin seinälläni, etten pidä siitä.
250sta kaverista kolme oli minun kanssa samaa mieltä, Jess!

Mutta mä kävin eilen porukan kanssa jäähallissa, paikan päällä ottelua katsomassa.
Joku heitti, et mennään ja sit mä ajattelin, että no, ilman muuta. Mitä sitä kommentoimaan ja halveksimaan, kun ei oo koskaan käynyt edes katsomassa koko keppeilyä.
Oletin jotenkin, että ottelua selostetaan kaiutimista (ihan kuin telkkarissakin), mutta sen sijaan mullapa olikin lähes henkilökohtainen selostaja, joka istui juuri mun takana ja vielä ennen kun maila oli koskettanut jäätä alkoi huutamaan: 
"noo...ho...hik...hök....jojojo.. ai saatana.. nono..nyt..nyt..öööö...möööö.."

Tauot olivat aivan liian lyhyet ja kun mä lähin jo pari minsaa ennen erän loppua, että voisin rauhassa tilata baarista koko porukalle juomia, niin turvamies sanoi kuin pikkulapselle, että koitakkaamme nyt odottaa vielä hetki.
No arvatkaa, odotinko?
Kaikkilla 3lla tauolla kiipesin ennenaikaisesti baariin. Hähähää...
Enminäolelapsellinen..

Yhteenveto: Minusta ei tullut fania.
Mutta tsiirliiteri-tytöt olivat kyllä kivoja!!  Ja ne tytöt, jotka välillä luistelivat lumilapion kanssa kentällä. Pohdiskelin, että saakohan ne palkkaa siitä ja kuinka paljon ja mikä on ammattinimikke ja edellykset sen työpaikan saamiseksi... 



23. Mua jaksaa kummastuttaa aina se, kuinka miehet kestää touhuessa ihan mitä tahansa fyysistä kipua (eivät perhanat edes pyörry kun sormenpää sahataan pois), mutta sitten kun flunssa iskee ja kuume nousee, niin ne ovat saman tien lähes kuolemassa.
Ihan kun sairastaisi keuhkoruttoa, eikä persflunssaa.
Takapuoli pystyssä sitä vaan maataan sohvalla ja ruikutellaan kuinka on dii pipi!



24. Mä olen lähes bakteerikammoton, en pelkää minkäännäköisiä pöpöjä!
Eihän tuossa työssä voikaan pelätä mitään.
Monestikin naamani ontelot ovat kynsipölyssä ja olen myös löytänyt tukastani erikokoisia varpaankynsiä.

En kyllä ole koskaan oikein kipeekään.
Nuorempana sairastin ehkä kerran vuodessa flunssaa (1-2 päivää), nyt vanhana hiukan usemmin eli 2 kertaa vuodessa.
Minulla ei ole koskaan ollut vatsatautia. 
Onko se oikeesti niin että lentää molemmasta päästä samaa aikaa??
Yläpään nuhaa ja herpestä mulla on kyllä usein, mutta eihän ne nyt mitään kunnon sairauksia ees ole.

25. Pelkään rintasyöpää. Toinen mummoni kuoli siihen. Itse kävin jo 20 veenä mammograafiassa.
Minulla on omasta mielestä kirjojen mukaan ihan kaikki edellykset saada se.
Olen kyllä sen verran hyvin valmistautunut, että kun se joku päivä ilmestyykin, mä todennäköisesti sanon vaan, että NONNI, MITÄ MINÄ SANOIN!!


Jes! Näihin tunnelmiin on hyvä lopettaa koko haaste!!




Sain anopilta lahjaksi tämän ihanan unienkelin. <3
Hänen sisko ompelee kaikenlaista sellaista kivaa ja kädenjälki on aivan mielettömän siisti, voittaa kaikki nisset mennen-tullen (pistinkö pahan?).
Hän asuu Kajjaanissa ja myös myy näitä luomuksia ja jos joku kiinnostui... Saa tiedustella..

20 kommenttia:

  1. Voi harmi, että tunnustukset loppuivat jo - etkö voisi mitenkään aloittaa alusta uusin tunnustuksin?

    Mielettömän suloinen tuo unienkeli! Voisi olla kiva Namun yläkerrassa (ehdottomasti harkintaan!)

    VastaaPoista
  2. Tilataan heti toinenkin enkeli, ne voi tulla samassa postissa :)
    Mä olen niiiin huono nukkuja, että ehdottomasti tarvin oman unienkelin!!

    Mä repesin ihan täysin tuon yläpään nuhan kohdalla....enkä edes halua ajatella sitä ala...no joo! :DD

    Ja sitäpaitsi olet käsittänyt ihan väärin, se oli 125 tunnustusta, joten me odotelaan vielä niitä sataa!!

    VastaaPoista
  3. Ai, systeri pistikin haRkintaan, eikä haNkintaan!

    VastaaPoista
  4. Vai, et oo jääkiekkofani.... En mäkään ennen ollut, mutta vuosi 1995 muutti suunnitelmia ;D En silti joka ottelua vahtaa saatikka jäähalleissa kulje, mutta kyllä se voitto Ruotsista vain aina tuntuu niiiiin hyvälleee!!

    Mäkin voisin kuunnella noita tunnustuksiasi yhä enemmän ja enemmän!

    Ihana enkeli, olenkin paikallisella kirpparilla nähnyt niitä myytävän ;D Liekö kenties tuttavasi tekemiä?

    VastaaPoista
  5. et tykkää jääkiekosta?! buu! :D

    Kysyppäs anopilta saakos noita enkuleita jälleenmyyntiin? ;)) tosi herttainen:)

    haha, mua kiinnostaa että jos on yläpään nuha niin mikäs alapäässä on? :D

    VastaaPoista
  6. Tiina: Mua on jo yksi uusi haaste työn alla eli en ole edes kerkenyt miettimään sitä :D

    Pepi: Joo, emme halua sitä ajatella :DD

    Satu: En kyllä seuraa mitään muutakaan urheilua nykyään.. Olen aivan tylsä :))
    Varmasti ovat samoja, mitä oot nähnyt, ku se kuulemma on niitä sielläkin myynyt :)

    Jasmiina: Niinpä..buuu.. mutta ainakin uskalsin sanoa sen suoraan, vaikka tiesin, että vaikutus on lähes sama kuin olisin paljastanut että olen sarjamurhaaja :D
    Pittee kysyä :)

    En tiedä..mutta sen tiedän, että mulla sitä ainakaan ei ole :D

    VastaaPoista
  7. Mäkin kävin tässä muutama viikko sitten kattomassa Hifkin peliä mut eipä paljon kiinnostanut. Ne mimmit oli mielenkiintoisinta mitä siellä hallissa oli, ja ihan hetero kuitenkin olen :D
    Ne ei siitä saa kuulemma palkkaa, vaan homma toimii talkoohengessä. Niistä luistelijamimmeistä en taas tiedä, nehän on jotain seiskan tähtityttöjä tai mitälie, joten seiska varmaan niitä jotenkin sponssaa. Tai sitten tyytyvät siihen, että saa hetken paistatella yleisön edessä :D

    VastaaPoista
  8. Susku: No niinhän isäntäkin sanoi, että se on vapaaehtoistyötä, mutta minä en ainakaan uskonut :D

    VastaaPoista
  9. Osaako seiskan tähtitytöt muka luistella....? Ontelot täys kynsipölyä, hyi, tota en olis todellakaan halunnu kuulla. Just ku täällä tästä omasta poskiontelovaivasta ollaan pikkuhiljaa toipumassa... Yläpään herpes ok, alapään herpes tosiaan ei. Tässä maassa on yksi muusikko, joka selitti kerran Karpolla on asiaa -ohjelmassa alapääherpeksestään. Mua NIIIIN harmittaa, ettei se pätkä tullu uusintana Karpon parhaissa. Se oli nääs helmi. :) -Adalmiina-

    VastaaPoista
  10. Mä taas tykkään jääkiekosta, vieläpä tosi paljon! (uskalskohan ton sanoa...)

    Sä oot kyl paras kertomaan näitä juttuja. Mä olen kanssa sitä mieltä, että tunnustukset loppui liian lyhyeen... tahtoo lisää!

    VastaaPoista
  11. Jäkismatseissa on AINA tunnelmaa ;D
    Ja sit, YÄK... mua alko puistattaa noi varpaankynnet!!! (ei mua tosin vaivaa mikään pöpökammo, mutta...)

    VastaaPoista
  12. Rohkee flikka, kun tunnusti ettei tykkää JÄÄKIEKOSTA. No leikki sikseen, onhan sitä mukava katsella.
    Meillä on kulkenut suvussa jääkiekko melkein äidinmaidossa. Seurakin on selvä, se on ILVES:)

    Mukavat tunnustukset, jep.

    Tuollaisen unienkelin tarvitsisin minäkin:)

    VastaaPoista
  13. Ihana unienkeli!
    Tunnustus no.24 kamala,mutta niin realistinen.

    VastaaPoista
  14. Adalmiina: Muakin alkoi kiinnostamaan tuo pätkä :D
    Joo..on se yäk, mutta se on mun elämää :D

    Sari: Kyllä nyt tollaista uskaltaa sanoa.. mä tunnen toisinaan olevaan joku outo ufo, kerta en ymmärrä urheilun päälle mitään.. siis olishan se hieno olla kuumaverinen fani.. mutku se ei vaan oo yhtään mua.. huoh :)

    Marru: Niin näyttii olevan.. :)
    Hih.. en yhtään ihmettele, että puistattaa.. mutta jonkun tämäkin työ on tehtävä :D

    Hanne: Kyllä mä sen tiesin, ettei tuo paljastus lämmintä vastaanottoa saa, mutta tulipahan tuokin kortti heitetty pöytään, niin ei oo epäselvyyksiä :))
    Kumma ku ei oo lukijoita vähentynyt :D

    Marjori: Heh :))

    VastaaPoista
  15. Kiva lukea paljastuksiasi:-))

    Mukavaa loppuviikkoa♥

    VastaaPoista
  16. Kiitos uninauruista, eli tästä on hyvä kipitellä peittojen väliin hihittelemään ;DD

    Ihana unienkeli <3

    VastaaPoista
  17. Voi miten ihana unienkeli (:

    VastaaPoista
  18. Hihii!
    Meidän taloudessa asuu kaks vannoutunutta Ässä-fania ja mä en oo kumpikaan niistä :D Eli mulle pakkosyötetään lätkää! Vaikka kyllä mä tykkään niis matseis käydä :)
    Voi kuinka joku osaakin ommella noin ihania?!!!

    VastaaPoista
  19. Hauska postaus xD Mä katon jääkiekosta ainoastaan mm-kisat ja nekin vasta siitä lopusta ja jos on pakko.. :D

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...