12. tammikuuta 2012

Tärötön


Joku halus kerran kuulla, että tapahtuuko mulla töissä mitään hauskaa asiakkaiden kanssa.
No eipä juuri mitään (oho).
Kuorsaavat miehetkään, jotka hoidon päätyttyä ilmoittavat, että "mä melkein nukahdin", eivät enää naurattaa.

Ehkä pikkasen pisti kerran hymyilemään, kun eräällä herrällä tipahti nukkuessaan käsi hoitopenkistä suoraan avonaiseen roskakoriin... ja pysyi siinä koko hoidon ajan, käytettyjen mustapää-lappujen ja kestovärinputsaus pumpulin seassa. Enkä uskaltanu nostaa kättä takas penkkiinkään..jos se ois vaikka herännyt ja luullut että mä yritän jotain..

Mutta eilen..
Tein pyhässä hiljaisuudessa kasvohierontaa eräälle rouvalle ja jumaleishön, että yhtäkkiä mun suolisto alkoi pitää älytöntä metelia.
Se ei ollut mikään perus mahamurina, vaan kunnon sissien sisällissota.
Vaikka kuinka yritin jännittää vatsaa, niin sekun paheni vaan.
10 min. jälkeen asiakas sanoi yhtäkkiä, hei, mäpäs otan tän mun kuulolaitteen pois, niin se ei oo tiellä.
Jaahah.. minkä tiellä? Itse näin koko laitteen vasta silloin kun se kaivoi sen korvasta pihalle.
Ettei se ainakaan mun tiellä ollu.
Veikkaanpas, ettei hän yksinkertaisesti enää jaksanut kuunella mun suolipaukahduksia..  vaikka ne olivatkin sisäisiä, onneksi..

No, heti kun hän otti laitteen pois loppui minun ripulimöykkä, tietenkin.
Mutta mitäpä sillä enää väliä, ku kerta hänelle maailma hiljeni jokatapauksessa...


Otin taas vaihteeksi ompelukonen esiin.
Ja ompelin ylimääräisestä paneeliverhosta tyynyliinoja ja pussukkan.
Helppo ja nopee (uskomaton että sanon näin ompelemisesta!).


Voitin muuten jo vähän aikaa sitten Sisustus ja Sepustus blogin arvonnasta tämän ihanan taulun <3


Sopii kuin nyrkki seinään!

Korsetti-torso-taulu sai häipyä sen tieltä.
En muutenkaan kestänyt katsoa kuvaa kapeesta vyötäröstä, kun itseltani puuttuu tällä hetkellä kyseinen tärö kokonaan.

29 kommenttia:

  1. kyllä asiakaspalveluduunissa on ne elämän suolat, sielut ja suolet!

    VastaaPoista
  2. Aivan ihana tuo sun uusi taulu! Tahdon kans sellaisen.

    VastaaPoista
  3. Ihanan taulut olet voittanut...☺

    VastaaPoista
  4. Joo, tuo mahan metelöinti sattuu aina silloin kun on hiljaista ja tilanne on ns. virallinen. Minun mahani tekee tuon vielä usein. No mut oletpa ommellu mukavia juttuja ja kiva on taulukin.:)

    VastaaPoista
  5. Sulta oppii hauskoja sanoja :D
    Toi tärö on ihan ehdoton, kun ainakasn mun tärö ei ole vyötä nähnyt vuosikausiin :)))

    Mitähän muuta sä kirjotitkaan, mulla petti muisti taas nauraessa ..onneks muisti eikä rakko.... :D

    VastaaPoista
  6. Mulla maha kurnii AINA kun on muuten ihan hiljaista ja pitäis olla harras tai vakavasti otettava tai mitä vaan virallista :)
    Ihana toi taulu!

    VastaaPoista
  7. Mä olen ollut joskus kasvohoidossa naisella, jonka maha piti ihan hillitöntä meteliä. Me kyllä saatiin asiasta komiat naurut :)

    VastaaPoista
  8. Maanvaiva - Suomi - Maanvaiva sanakirja! Tärö,tärötön --> ihan uutta mulle ;D

    VastaaPoista
  9. Hah ;D Mun hammaslääkärin apulaisella kans AINA kurnii/ mörisee, mitä lie, maha, kun makoilen sen kynsissä ;DD Meinasin kerran kysyäkin, että onko nälkä... Mutta taisi olla suu täys jotain vehkeitä ja härpäkkeitä niin jäi sit kysymättä..

    Kaunis taulu ja ihanat ompelukset, alko ihan tehdä mieli ommella!

    Edelliseen sen verran, et jos toi puhdistautumista, niin mä oon mieluummin likainen. Vastahan mä oon saanut aloitettua ihanan rojun keräilyn ;D Ja olo tuntuu sitä paremmalta, mitä enemmän kaunista rojua ympärilleni kerään!!

    VastaaPoista
  10. Kiitos taas kun toit hymyn huulille:) Noh, eiköhän kaikilla aina joskus kurni tai pääse pier....pihalle::))

    Kivat ompelukset ja tosi kiva taulun voitit:)

    VastaaPoista
  11. Taina: Nimenomaan, SUOLET :D

    Susku: Kiitos! Mullei oo mitään hajua, mistä se on ostettu..

    Irmastiina: Täysin samaa mieltä :)

    Villa Brickyard: Joo, niin mullakin, mutta yleensä sellaista pientä murinaa.. Mutta toi oli järkyttävä, melkein näin, miten mahani liikkui :D

    Pepi: Kuule, se on ihan normi juttu kun rakko pettää :D

    Johanna: Lohduttava! Oot yhtä nolo kun mä :DD

    Hanna-Riikka: Mulla olikin sitten vakavan näköinen asiakas.. ei paljon naurattanut :D

    Marru: Joo, joskus ei vaan löydä sitä tarvittavaa sanaa, sit pitää keksiä uus. :P

    Liisa: Hyvät me, likaiset romukeräilijät!! :D

    Anne-Mari: Minä en ainakaan myönnä, että mitään pihalle päästän! :D

    VastaaPoista
  12. Haha! Kissa parka meinas saada mun vieressä sätkyn kun repesin nauramaan sun jutuille. :D Oot kyl mieletön!

    VastaaPoista
  13. Tuttu juttu ton mahan kanssa! Se käy pitää mekkalaa aina kun ei pitäisi! :D ihana taulu! huoh. koskakohan mua arpaonni paijaisi päätä :D

    VastaaPoista
  14. Se on tuo tärön metsästys ja ryyniperästä eroonhankkiutuminen semmosta että se laittaa suoliston ulisemaan=D Kauniit ompelukset<3

    VastaaPoista
  15. Tärön metsästys.Siinäpä saa selitellä sitten useemmalle,niin että minkä metästys=)
    Kivat ompelukset.Niitä on kiva katella.Ja kaunis on tuo taulukin.
    Mukavaa tärön metästystä sulle=)

    VastaaPoista
  16. Onpa söpöset liinat ja pussukka. oliko sulla jotkut kaavat vai vetäsitkö ne vaan mutulla?

    Rentouttavaa viikonloppua!(vaikka onkin ihan p ilma)

    VastaaPoista
  17. P.s Blogissani on sinulle haaste :)

    VastaaPoista
  18. =DD se on hyvä merkki ko suoli kurnii ! onpahan jotakin toimintaa , jostakin kuulin kerran että se on nuoruuden merkki, ko vatsa kurnii ...eikö sitte vanhoilla kurni? no onneks mullaki kurnii ja kovaa :)

    On kylä hieno taulu :)
    Hyvää viikonloppua sulle !

    VastaaPoista
  19. Pakko kommentoida tohon "likaiset romunkeräilijät". Olin kerran menossa dyykkaamaan kun näin, että meidän roskiksessa oli mattoja ja se IKEAn himoittu lampaantalja. Ilmoitin pojalle, että meen nyt dyykkaamaan. Poika sanoi: "Älä sit jooko ota mitään kauheen likaista." Siinä vaiheessa pisti hiukan ajatteluttamaan, että näinkö säälittävä mä olen, että mun lapsi joutuu mua ohjeistamaan... Mut menin silti dyykaamaan. -Adalmiina-

    VastaaPoista
  20. Miten se maha osaakin murista juuri silloin kun ei pitäisi. Minullakin on siitä kokemusta:)
    Ihania ompeluksia ja arvontavoitto!

    VastaaPoista
  21. Hehee, se on ihanan noloa kun maha huutaa isolla äänellä, kun on vielä hiljaista... :) Monesti on näin käynyt.
    Ihana arvontavoitto ja kauniit tyynyt!

    VastaaPoista
  22. Kiva kirjoitus, tänks ;)

    Ihanan taulun olet voittanut, tääkin tahtoo sellaisen! Sopisi varmasti kenelle tahansa.

    VastaaPoista
  23. Onnea arvontavoiton johdosta, ihanan palkinnon voitit!
    Ja kiitos tosi hyvästä vinkistä!
    Nyt on siis käyttöä paneeliverhoille joita lojuu pitkin poikin vaatehuoneessa! Eikun ompelukone esiin! :D

    VastaaPoista
  24. Ihana kangas noissa tyynyissä ja pussukassa!

    Mukavaa viikonlopun jatkoa!

    VastaaPoista
  25. Kävin taas lukemassa monta postausta,kun on ollut vähän taukoa...ja sain mahtavat naurut-jälleen kerran...
    Kiitos Kristi IHANASTA blogistasi,ja mukavaa sunnuntaita...
    Halauksin,Marika

    VastaaPoista
  26. Ihana taulu!

    Mulla on tärö ollut kateissa jo ihan liian pitkään. Oon vähän kuulostellut että lähivuosina varmaan tulee sen asian suhteen ns. mitta täyteen ja rupean asialle jotain tekemään. Sitä odotellessa...

    VastaaPoista
  27. Inanaa: Elä hyvä ihminen sätkyttää kissaa :DD

    Jasmiina: Kyllä se arpaonni vielä löytyy joku kaunis päivä..ja sit voitat varmana putkeen monesta arvonnasta! :P

    Kirsi: Oot varmaankin oikeessa.. oh ja puh :D

    Kiitos Pitsienkeli! Lauantai yönä se melekein löytyi..kunnes käppäilin baarista suoraan nakkikiskalle.. :D


    Kamomilla: Mä mitään kaavoi osaa lukea :) Suurin piirtein katsoin, että ois samankokoiset ja sitten vaan saksimaan ja samantien kone pyörimään :))


    Hanna-Riikka: Voi kiitos! Täyttyy ruveta aivoja raksuttamaan

    Riikka: Tuo ei ole muuten totta. Mulla on yks 8kymppinen asiakas ja sillä kurnii sitten niin kovaa, ettei mun kurninta enää kuulukaan :D

    Adalmiina: Se on nuorten ongelma. Mä en vois koskaan kertoa, että olen jonkun jutun hakenut roskiksesta, koska sitten mulle varmaan ilmoitettaan, että "Mä en ainakaan koske siihen, tai istu siinä".. tai jotain..:)

    Kiitos Teille Mari ja Susanne!!!

    Sari, kiitos vaan itsellesi :)

    Minttu: Mäkin ajattelin, että tästä päivästä lähtien ompelen kaikki tyynyliinat paneeliverhoista. Niin helppoa :)

    Hanni: Juu, Hemtexiltä löytyy sellaista :)

    Kiitos Marika Sinulle! <3

    Hanne: Mistä oot semmosta kuulostellut :D

    VastaaPoista
  28. Sun maha otti varmaan jonkilaista häiriötä siitä kuulolaitteesta ;)
    Mun maha huusi, kun makasin hammaslääkärin tuolilla, mutta niin teki hammaslääkrin mahakin :)

    VastaaPoista
  29. Mia: Hahh.. niinhän se varmaan olikin!! Ku oikeesti..ei mun maha oo koskaan huutanu noin kovaa :D

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...